Dat kan, afbetalen. Dan ben je er vanaf.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:14 schreef Anoniem80 het volgende:
Ik heb toch geen contact met hem dus iemand noch ideen? Ik wil van de schulden afffff
Inderdaad! Hoe kan dat? Als Santander niet meer weet waar je woont, hoe kun je dan aan je eigen post komen? Of heb je de brievenbus van het huis waar inmiddels een ander woont leeg gevisd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
overigens heb je mijn eerste vraag niet beantwoord: Hoe kom jij aan de post van je schuldeiser?
quote:
Mijn ouwe huisbaas heb mijn alle post opengemakt dar na retour gestuurd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
overigens heb je mijn eerste vraag niet beantwoord: Hoe kom jij aan de post van je schuldeiser?
klaag je huisbaas aan, hij mag je post niet openmaken.. Verder waaron stap je niet gewoon bij het uwv binnen, en bel je niet gewoon met je schuldeiser? Zo moeilijk is het niet...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef Anoniem80 het volgende:
[..]
Mijn ouwe huisbaas heb mijn alle post opengemakt dar na retour gestuurd.
Kan 15K lenen... Met een ''inkomen'' van een 1100E nettoquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Barbapapamama het volgende:
Waarom ga je lenen als je het niet terug kunt betalen?
Sowieso snap ik niet waarom zulke bedrijven mensen zoals jij een lening van 21k geven
Makkelijk gezegd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
Het is ook belangrijk om te zien in oplossingen, niet in problemen.
1Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef Anoniem80 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd.
1. Als iemand me inschreven bij zijn thuis, kregen deze ook met mijn deurwaarder?
2. Iemand met Poolse nationaliteit kan komen in anmerking voor schuldhulpverleining bij gemeente?
Dat zijn de blangerijkste vraagen
Je bent toch genaturaliseerd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef Anoniem80 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd.
1. Als iemand me inschreven bij zijn thuis, kregen deze ook met mijn deurwaarder?
2. Iemand met Poolse nationaliteit kan komen in anmerking voor schuldhulpverleining bij gemeente?
Dat zijn de blangerijkste vraagen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon Nederlands?
ik heb verklaring van inschrijving Burgers van de Unie; EU/EERquote:
En dat is je naturalisatie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:05 schreef Anoniem80 het volgende:
[..]
[..]
ik heb verklaring van inschrijving Burgers van de Unie; EU/EER
En terecht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik geloof er geen drol van. Had ik dat al gezegd?
Nog een beetje doormodderen. Even plassen, handen wassen en eten koken.quote:
Ik ga de was ophangen, volgend wasje in de machine frotten, nog een hoekje stofzuigen en dan wachten tot er iemand hier in huis roept dat het eten klaar isquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Nog een beetje doormodderen. Even plassen, handen wassen en eten koken.
En jij?
Handig als ik dan eerst naar huis ga.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien kun je iets laten bezorgen
ik zou voor iets pools gaan met een spaans/nederlands tintjequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien kun je iets laten bezorgen
Sorryquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie eens een leuk uitje, nodigt ie mij niet uit
Bedankt r_one. Ik ook van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Sorry![]()
Volgende hit met jou dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |