Inderdaad. De schuldhulpverlening zal hier ook zijn vragen bij stellen..quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef RanTheMan het volgende:
Wat ik mij afvraag... Waar is de correspondentie van je schuld heengestuurd en hoe ben jij er weer aangekomen gezien het feit je geen postadres meer hebt in NL..
Verder natuurlijk enigszins naïef dat je geld leent en niet terug betaald en nu in de schuldhulpverlening terecht wenst te komen
Die kijken daar niet naar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:45 schreef Papaap het volgende:
[..]
Inderdaad. De schuldhulpverlening zal hier ook zijn vragen bij stellen..
en dus de schuldhulpverlening op een gegeven moment ook..quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die kijken daar niet naar.
De schuldeisers wel.
Waarschijnlijk een volkswagen transporter gekocht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dus de schuldhulpverlening op een gegeven moment ook..
Maar goed, TS wat heb je met die 21K gedaan? Dan zijn een hoop asperges nml..
Dat weet je van te voren als je daar een doorlopend krediet afsluit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:40 schreef Papaap het volgende:
Comfort Card zijn smerige lui met ranzig hoge rentes.
quote:Mag ik vragen waarom je zo'n hoge lening bij deze oplichters hebt genomen?
True. Maar als de banken daar dan ook nog eens een extra 20% rente op vragen in plaats van de gebruikelijke 10%, dan ben je een dubbele dief van je eigen portemonnee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren als je daar een doorlopend krediet afsluit.
[..]![]()
De enige oplichters zijn de mensen die daar een doorlopend krediet afsluiten.
Oplichters van hun eigen portemonnee wel te verstaan.
Wat?!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef Anoniem80 het volgende:
Bedankt voor de vrindelijke reacties. Ik ben zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ik heb zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn wij uit elkaar en ik ziet met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkije
Ze is zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ze heeft zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn ze uit elkaar en ziet zij met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkijequote:
Is dit je nieuwste hit Rinus of wat?!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze is zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ze heeft zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn ze uit elkaar en ziet zij met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkije
Atmosferische storing. Zit in een luchtballon jeweetzquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is dit je nieuwste hit Rinus of wat?!
Ik las atmosferische stornering.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Atmosferische storing. Zit in een luchtballon jeweetz
Touchéquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik las atmosferische stornering.
In dat geval zou ik even een retourtje Turkije doen. De persoon die je belazerd heeft lijkt me te moeten betalen dan. Doe in ieder geval aangifte.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef Anoniem80 het volgende:
Bedankt voor de vrindelijke reacties. Ik ben zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ik heb zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn wij uit elkaar en ik ziet met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkije
Aangifte waarvan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Papaap het volgende:
[..]
In dat geval zou ik even een retourtje Turkije doen. De persoon die je belazerd heeft lijkt me te moeten betalen dan. Doe in ieder geval aangifte.
Oplichting. Of als dat niet werkt melding maken van verkrachting (financieel, maar dat hoef je niet te zeggen).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |