abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115514380
Hoi
Paar jaar terug heb ik doorlopende lening afgesloten bij Santander Benelux B.V. met bijhorende Comford Card.Door familie omstandigheden paar mand geleden ik was Nederland uit (ook uitgeschreven bij Gemeente). Ik heb nu mijn vaste baan kwijt. Nu ben ik naar Nederland terug gekomen. Zo te horen mijn lening is opeisbaar geworden(bedrag Van 21000 euro!!!). Nu durf ik niet op nieuw inschrijven bij de gemeente. Slaap bij vrinden op zoek naar werk. Als ik een ban vind wat kan ik best doen? Trouwens ik heb Poolse nationaliteit. Verder denk ik geen recht op uitkering. Maar ben ik wel genaturaliseerd in 2008. Kan ik in aanmerking komen bij schuldhulpverlening? Wat geboerd als iemand laten mij inschrijven, kreeg de ook deurwaarder? Hulp me ik ben nu machteloos. Eerder nooit schulden gehad. Nu ziet ik in problemen.
pi_115514480
Hmm..lastig parket. Eerlijk zijn duurt het langst, dus het lijkt me verstandig als je werk zoekt en contact met hen op neemt om een afbetalingsregeling te treffen.

Comfort Card zijn smerige lui met ranzig hoge rentes. Mag ik vragen waarom je zo'n hoge lening bij deze oplichters hebt genomen?

Je krijgt zowiezo een deurwaarder aan je broek als je jezelf inschrijft, maar niet direct. Als je mazzel hebt binnen een jaar.
pi_115514596
Als je genaturaliseerd bent geweest in 2008, ben je gewoon Nederlander en kom je idd in aanmerking, eventueel, voor schuldsanering.

Weet niet voor hoeveel maanden je uit nederland bent weggeweest, dat kan misschien nog meetellen, maar eu burger dus misschien maakt het niets uit.
pi_115514598
Ik snap het niet: als je een doorlopend krediet afsluit, weet je toch dat je dat ook, met rente, weer moet aflossen?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_115514606
Wat ik mij afvraag... Waar is de correspondentie van je schuld heengestuurd en hoe ben jij er weer aangekomen gezien het feit je geen postadres meer hebt in NL..

Verder natuurlijk enigszins naïef dat je geld leent en niet terug betaald en nu in de schuldhulpverlening terecht wenst te komen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_115514621
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef RanTheMan het volgende:
Wat ik mij afvraag... Waar is de correspondentie van je schuld heengestuurd en hoe ben jij er weer aangekomen gezien het feit je geen postadres meer hebt in NL..

Verder natuurlijk enigszins naïef dat je geld leent en niet terug betaald en nu in de schuldhulpverlening terecht wenst te komen
Inderdaad. De schuldhulpverlening zal hier ook zijn vragen bij stellen..
pi_115514635
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:45 schreef Papaap het volgende:

[..]

Inderdaad. De schuldhulpverlening zal hier ook zijn vragen bij stellen..
Die kijken daar niet naar.

De schuldeisers wel.
pi_115514669
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die kijken daar niet naar.

De schuldeisers wel.
en dus de schuldhulpverlening op een gegeven moment ook..

Maar goed, TS wat heb je met die 21K gedaan? Dan zijn een hoop asperges nml..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_115514958
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

en dus de schuldhulpverlening op een gegeven moment ook..

Maar goed, TS wat heb je met die 21K gedaan? Dan zijn een hoop asperges nml..
Waarschijnlijk een volkswagen transporter gekocht. ;)
pi_115515015
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:40 schreef Papaap het volgende:

Comfort Card zijn smerige lui met ranzig hoge rentes.
Dat weet je van te voren als je daar een doorlopend krediet afsluit.

quote:
Mag ik vragen waarom je zo'n hoge lening bij deze oplichters hebt genomen?
:')
De enige oplichters zijn de mensen die daar een doorlopend krediet afsluiten.
Oplichters van hun eigen portemonnee wel te verstaan.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115515109
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat weet je van te voren als je daar een doorlopend krediet afsluit.

[..]

De enige oplichters zijn de mensen die daar een doorlopend krediet afsluiten.
Oplichters van hun eigen portemonnee wel te verstaan.
True. Maar als de banken daar dan ook nog eens een extra 20% rente op vragen in plaats van de gebruikelijke 10%, dan ben je een dubbele dief van je eigen portemonnee.
pi_115515159
Bedankt voor de vrindelijke reacties. Ik ben zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ik heb zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn wij uit elkaar en ik ziet met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkije
pi_115515214
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef Anoniem80 het volgende:
Bedankt voor de vrindelijke reacties. Ik ben zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ik heb zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn wij uit elkaar en ik ziet met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkije
Wat?!
pi_115515269
jaa!!!!!!!!
pi_115515275

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_115515309
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat?!
Ze is zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ze heeft zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn ze uit elkaar en ziet zij met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkije
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_115515339
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef r_one het volgende:

[..]

Ze is zelf geblaaserd door eene van de TURKEN. Ze heeft zijn pensioenfoonds late afbetalen in Turkijen. Nu zijn ze uit elkaar en ziet zij met de schulden. Trouwens hij ziet in Turkije
Is dit je nieuwste hit Rinus of wat?!
pi_115515367
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Is dit je nieuwste hit Rinus of wat?!
Atmosferische storing. Zit in een luchtballon jeweetz :P
.
pi_115515419
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Atmosferische storing. Zit in een luchtballon jeweetz :P
Ik las atmosferische stornering. 8-)
pi_115515464
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik las atmosferische stornering. 8-)
Touché :')
.
pi_115515509
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef Anoniem80 het volgende:
In dat geval zou ik even een retourtje Turkije doen. De persoon die je belazerd heeft lijkt me te moeten betalen dan. Doe in ieder geval aangifte.
pi_115515533
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Papaap het volgende:

[..]

In dat geval zou ik even een retourtje Turkije doen. De persoon die je belazerd heeft lijkt me te moeten betalen dan. Doe in ieder geval aangifte.
Aangifte waarvan?
.
pi_115515595
Aangifte? Ik heb dat zelf voor getekend
pi_115515600
maar hoe betaal je een pensioenfonds af? Was je ex werkgever ofzo? En doen ze uberhaupt aan pensoein in turkije?
pi_115515633
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Aangifte waarvan?
Oplichting. Of als dat niet werkt melding maken van verkrachting (financieel, maar dat hoef je niet te zeggen). ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')