jonguh dat zijn standaard vrouwen teksten.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef r8v2 het volgende:
Daar geeft ze dus idd geen ruk om, om cadeaus. Verder kan ik haar niet ophalen want ik heb precies op dat moment les
.
ach dan is het voor haar een zware tegenvaller en moet je hopen dat ze nog een tweede keer komtquote:Op woensdag 5 september 2012 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
jonguh dat zijn standaard vrouwen teksten.
en dan koop je een keer nix en heb je de poppen aan het dansen
You're so wrongquote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ach dan is het voor haar een zware tegenvaller en moet je hopen dat ze nog een tweede keer komt
psies, ze moet het eerst verdienen!quote:
eerst waar maken....quote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Gezien alle kenbaar gemaakte voornemens via berichtjes gaat haar dat wel lukken vermoed ik.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef FUFR het volgende:
en ook niet effe bellen of ik mee wil of zo
Nou ja, als jij kan relaxen..... :-) tis maar een klein, dun ding maar t was niet fijn!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Inu het volgende:
Dat hoort toch niet? Ik zie er ook echt tegenop
Haha, in verhouding heel wat gewend maar als je niet in de mood bent..... is alles teveel! Gaan ze ook nog en soort schaafwond makenquote:
upload dat filmpje dan effequote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Inu het volgende:
Bij zo'n echo krijg je er ten minste nog glijmiddel bij
Spanning en sensatie, vent wordt het vliegtuig uitgeschopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |