Die is gewoon open...quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:53 schreef Inu het volgende:
Kei nuttig
Ik wil gewoon de weg via Nuenen weer open, dat scheelt meerWas de afrit in Dordt ook afgesloten, dus heb ook nog een rondje Dordrecht mogen doen....
je bedoeld vanaf vooraan in Eindhoven? Dat zou nog dicht kunnen zijn. Gewoon op de 'snelweg' de afslag Nuenen nemen en dan via de Sterrenlaan. t/m Nov kan je niet via de kosmoslaan iig maar het is nog altijd sneller dan via de berenkuil/ring/kennedylaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Huh? Maar overal staan nog borden dat je via de berenkuil moet rijden... Grmbl...
Ik rij normaal gesproken via die bomenweg Stiphout uit en bij de rotonde in Nuenen naar rechts richting de Sterrenlaan. Dat is dus dicht, maar als ik via Helmond de snelweg oprij kan het wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bedoeld vanaf vooraan in Eindhoven? Dat zou nog dicht kunnen zijn. Gewoon op de 'snelweg' de afslag Nuenen nemen en dan via de Sterrenlaan. t/m Nov kan je niet via de kosmoslaan iig maar het is nog altijd sneller dan via de berenkuil/ring/kennedylaan.
Die bomenweg heet de Gerwenseweg en via daar is het al een week of 4 weer allemaal open.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik rij normaal gesproken via die bomenweg Stiphout uit en bij de rotonde in Nuenen naar rechts richting de Sterrenlaan. Dat is dus dicht, maar als ik via Helmond de snelweg oprij kan het wel?
Ik ben sinds Frankrijk mijn interne kompas kwijt, ik rij overal verkeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die bomenweg heet de Gerwenseweg en via daar is het al een week of 4 weer allemaal open.
Je kan ook via de Gerwenseweg naar Gerwen (duh) en dan langs de molen in Nuenen naar Son en Breugel (opletten voor overstekende autisten). In Son niet links maar rechtdoor naar de A50 of nog verder rechtdoor om bij Best de A2 op te kunnen.
Neuh...dat is niet sinds Frankrijk..je bent gewoon een vrouw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben sinds Frankrijk mijn interne kompas kwijt, ik rij overal verkeerdEn mn richtingsgevoel was al niet heel goed
Maar ik zal het eens uitproberen de volgende keer als ik er ben
True true... Maar ik kan wel kaartlezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh...dat is niet sinds Frankrijk..je bent gewoon een vrouw.
Wow wow wow! Helpquote:stel dat het echt gaat werken tussen ons en we hebben een tijd op en neer gevlogen en nog steeds ben je me niet spuugzat, ben ik best bereid te kijken naar de mogelijkheden in zweden........bloos
mwah...vind het design niet heel mooi maar het retina display wel ivm beeldbewerking.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef Inu het volgende:
Hij is wel mooi heIk gebruik mn laptop echt nog maar amper sinds we de iPad hebben...
print het uit en lees het over 4 maanden nog eens.quote:
Hij scheelt best veel qua dikte met de versie ervoor, ik vind hem wel sjiekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah...vind het design niet heel mooi maar het retina display wel ivm beeldbewerking.
Beginnende verliefdheid is altijd leukquote:
Nou, als we alles gaan doen wat in de berichtjes voorbij is gekomen moet dat niet zo'n probleem zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:49 schreef Inu het volgende:
Beginnende verliefdheid is altijd leukHopelijk wordt het leuk als ze komt
Ja, maar als zij jouw kant op wil verhuizen moet er ook wel meer zijn dan alleen dat lijkt mequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:04 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nou, als we alles gaan doen wat in de berichtjes voorbij is gekomen moet dat niet zo'n probleem zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |