Altijd beter dan DAT KUT GOOGLE PLUS WAAR JE ME MEE OPZADELDE!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb mijn ziel verkocht aan de duivel. Ik heb een Facebook.
Ja, daar zaten echt te weinig mensen op. Terwijl vrijwel iedereen die ik ken een Gmail heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
Altijd beter dan DAT KUT GOOGLE PLUS WAAR JE ME MEE OPZADELDE!
Ik had dat aangezet, pleurt ie ineens al mn Picasa foto's bij Google Afbeeldingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, daar zaten echt te weinig mensen op. Terwijl vrijwel iedereen die ik ken een Gmail heeft.
ik heb de foto's meteen gedownload en verkocht aan r8quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had dat aangezet, pleurt ie ineens al mn Picasa foto's bij Google AfbeeldingenDat was niet de bedoeling...
Ik zou willen dat iedereen 'Path' ging gebruiken, maar jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, daar zaten echt te weinig mensen op. Terwijl vrijwel iedereen die ik ken een Gmail heeft.
Die zijn toch niet boeiend. Ik had een hele mooie, maar die is kwijtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb de foto's meteen gedownload en verkocht aan r8
Zal ie blij mee zijn, met al mn haaksels en bakselsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb de foto's meteen gedownload en verkocht aan r8
ja die heb ik ook maar die is voor privégebruikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet boeiend. Ik had een hele mooie, maar die is kwijt.
*Lik*quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:12 schreef r8v2 het volgende:
Zo, nu is de wereld echt aan het vergaan. Artic en ik zijn FB-vriendjes.
.
werken is überhaupt zwaar...kon het maar altijd vakansie zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef Inu het volgende:
Pff, weer een keer werken op vrijdag, zwaar hoor
Dat doen ze snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef r8v2 het volgende:
Vandaag ma + vriend op vliegveld ophalen.
Als Helmonder kan dat toch? Kijk maar bij jou om de hoekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werken is überhaupt zwaar...kon het maar altijd vakansie zijn
Clint bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat doen ze snelMissen ze je nu al?
[..]
Als Helmonder kan dat toch? Kijk maar bij jou om de hoek
Je oud klasgenoot die bij mij om de hoek woont.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ken ik die? Het komt me enigszins bekend voor...
Maar bedoelde het haagje
Ja, maar kan m niet voor de geest halen wie het nu ook alweer precies is... Maar iig niet oud-klasgenootquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je oud klasgenoot die bij mij om de hoek woont.
Die we bij Dadas zagen
Wie heeft de straatprijs gewonnen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef FUFR het volgende:
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |