admiraal_anaal? Lijkt me niet iemand die er problemen mee zou hebbenquote:'De politie kan er alleen niet veel mee, zeggen ze steeds,' zegt buurtbewoner Admiraal.
Is die school 's avonds open dan?quote:Buren vinden het maar niks, ook omdat vlakbij een lagere school staat.
50 Euro geboden aan diegene die dat filmpje hier als eerste postquote:Naar verluidt filmt hij daarbij zichzelf door vanuit zijn bovenraam van de zolderkamer een webcam aan te zetten.
Of hij is het zelf.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:55 schreef 525TDS het volgende:
Een vriend van me woont daar ook en die heeft hem nog nooit gezien. Komkommertijd?
Dus je mag gewoon naakt door centrum van de stad lopen zolang je niemand lastigvalt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
De politie bevestigt dat ze de man niet kunnen aanhouden zolang hij niemand lastigvalt.
Het is wellicht zijn komkommer die de onrust veroorzaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:55 schreef 525TDS het volgende:
Een vriend van me woont daar ook en die heeft hem nog nooit gezien. Komkommertijd?
Volgens mij is het abnormaal om in kleding rond te lopen, aangezien je van nature naakt bent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
pvc buis met een half ballonetje aan het uit einde, als hij weer voorbij komt met een erwt op zijn naakte donder schieten, wel van een afstandje en niet zichtbaar natuurlijk.
Abnormale mensen verdienen een abnormale oplossing.
Nee dat mag niet, maar ze pakken alleen mensen op als ze er ook tijd voor hebben.En aangezien sudoku te moeilijk voor ze is, hebben ze weinig tijd over voor andere dingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dus je mag gewoon naakt door centrum van de stad lopen zolang je niemand lastigvalt?
Vreemd.
Hoe moet ik nou dan straks boodschappen doen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is het abnormaal om in kleding rond te lopen, aangezien je van nature naakt bent.
Naakt, en dan hang je het mandje aan je komkommer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou dan straks boodschappen doen?
Reactie op telegraaf weerquote:Amsterdam wordt elk jaar opgeschrikt door mannen en vrouwen in de meest extravagante uitdossingen. Als je deze man aanpakt dan ook de Parade aanpakken, want die doen er ook alles aan om maar zoveel mogelijk op te vallen. Trouwens een wandeling door Amsterdam op welke dag ook kom je ook wel zoiets tegen.
quote:Wat en volkshypocrisie. Het een mag wel en hetzelfde mag niet. Uitgebreid tongzoenende homos mag wel in Amsterdam pal voor je patatzaak waar kinderen een patatje eten, maar gewoon af en toe een keertje naakt rondlopen door je achtertuin mag niet. Hypocrisie ten top. Het volk heeft zijn verstand verloren! De maatshappelijke werkers springen hier gretig op in. Vandaar dat de Christencultuur in verval is en de Islam een opmars maakt! Geschiedkundig is dat niet de eerste keer. Also sprach De Beeldhouwer van Amsterdam
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
admiraal_anaal? Lijkt me niet iemand die er problemen mee zou hebben
En verder:
Die 2e reactiequote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Reactie op telegraaf weer
Edit: nog een pareltje:
[..]
Die mensen hebben het niet helemaal begrepen volgens mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Reactie op telegraaf weer
Edit: nog een pareltje:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |