Het is al gemiddeld he.. sommige mannen komen er nog slechter vanaf en sommige mannen nog slechter vanaf omdat ze dat niet krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, niet zo generaliseren dame
Jij haalt dan echt de verkeerde mannen in bedquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is al gemiddeld he.. sommige mannen komen er nog slechter vanaf en sommige mannen nog slechter vanaf omdat ze dat niet krijgen![]()
En toch kun je niet zonder onsquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Doet me denken aan seks met mannenWhahahahahha mannen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij haalt dan echt de verkeerde mannen in bed
Precies want jullie halen aardbeienquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker meester zekerWat voor een complot tegen de mensheid gaan we vanavond lanceren?
Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]Jah zoals geen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Precies want jullie halen aardbeien![]()
![]()
Ik moet wachten op mijn collega. Ik moet haar iets uitleggen anders kan zij morgen niet verderquote:
IK had de koffie gezet hoorquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent veel beter, want je maakt koffie en hebt borsten![]()
PICSquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent veel beter, want je maakt koffie en hebt borsten![]()
Het is grappig omdat het waar is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Doet me denken aan seks met mannenWhahahahahha mannen
Beter/meer oefenen..quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is grappig omdat het waar is.
Dit beeld hoef ik echt niet te hebbenquote:
Ja, was ik zo lelijk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Dit beeld hoef ik echt niet te hebben![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Iemand die een Ambu voor Evie wil bellen? She just lost it..quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Dit beeld hoef ik echt niet te hebben![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |