Maakt nu geen indruk he.quote:
Jij denkt dat je iets te zeggen hebt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat toe laat he
O maar ik kan wel even naar boven leeuwen reizen met mn naaldenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt nu geen indruk he.
Ik zit veilig achter mijn laptop en jij bent niet in de buurt met je naalden.
Ik ben al bijna een jaar weg uit dat verschrikkelijke hoge noorden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woon/werk jij niet meer ergens in het (noord)oosten?
Hoi jijquote:
Ik denk dat niet alleen, ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat je iets te zeggen hebt?
Mijn deur is op slotquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
O maar ik kan wel even naar boven leeuwen reizen met mn naalden
Achterdeur is altijd wel open hoor Eviequote:
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef Faxie het volgende:
M'n vakantie zit er op snik
Vanavond de nachtdienst in
Dat heb ik compleet gemist, waar woon je nu ergens?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een jaar weg uit dat verschrikkelijke hoge noorden!
Gorinchem. Nog niet echt geweldig maar iig weer in de bewoonde wereldquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik compleet gemist, waar woon je nu ergens?
Maar je hebt het element der verrassing nodig om me te overmeesteren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt van die mooie grote breekbare ramen
Dan zwaai je eigenlijk automatisch naar mij, wat liefquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Vanaf eind augustus ga ik doordeweeks ieder dagje weer zwaaien en knielen voor de arena![]()
Jij mist ook alles de laatste tijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik compleet gemist, waar woon je nu ergens?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dan zwaai je eigenlijk automatisch naar mij, wat lief
Kwestie van tetten laten zien en jij staat als een zombie aan de grond genageldquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt het element der verrassing nodig om me te overmeesteren.
Als je mijn ruiten eruit kegelt dan heb je dat niet he
Niet jij verstijft van angst als je dat raam hoort.. en anders ren ik je er wel uit om een naald voor je gezicht te laten zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt het element der verrassing nodig om me te overmeesteren.
Als je mijn ruiten eruit kegelt dan heb je dat niet he
Dat is inderdaad een stuk dichterbij de bewoonde wereld inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem. Nog niet echt geweldig maar iig weer in de bewoonde wereld
Dat krijg je als je in een achtergesteld gebied woontquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij mist ook alles de laatste tijd![]()
![]()
Hoe gaat het btw?
Dat zou best eens kunnen werkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van tetten laten zien en jij staat als een zombie aan de grond genageld
Whehehehehequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van tetten laten zien en jij staat als een zombie aan de grond genageld
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tiet nodig om op uit te huilen?
Hoezo rennen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet jij verstijft van angst als je dat raam hoort.. en anders ren ik je er wel uit om een naald voor je gezicht te laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |