Whahaha nu ga ik al helemaal stuk van het lachen thnxquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit over 't hek heen gekkie!
Hehe. Nu dat nog aan de juiste personen duidelijk maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]en je lacht om mijn slechte humor!
Betekend dat je een begeerde leuke knappe kerel bent
![]()
whehe
Godverdomme Mur.quote:
Faxie toch.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef Faxie het volgende:
Ik vind Kaneel ook een knappe vent
No homo
Ja, niemand snapt het.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat jij nog single bent en met mijn kat in bed belande ipv met een schone dame?
Je hebt de looks, de auto en je bent goed met een keu.
Als het om warmte gaat dan was hij wel op het biljart gaan liggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:08 schreef Evie het volgende:
De kat wou eerst bij mij op mn buik komen liggen..waardoor ik muhaha sloegdus ik zal vast warmer zijn kwa temperatuur..
(dat is het enige waar het de kat om gaat
)
Kom niet genoeg vrouwen tegen denk ik... komt door m'n hobbies. Weinig vrouwen, de vrouwen die d'r zijn zijn vaak al bezet, of zijn van het type die niemand wilt. Wat overblijft moet natuurlijk nog wel klikken met mij, en ik val niet zo op standaard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat jij nog single bent en met mijn kat in bed belande ipv met een schone dame?
Je hebt de looks, de auto en je bent goed met een keu.
Vrouwen zijn gewoon rare wezensquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom niet genoeg vrouwen tegen denk ik... komt door m'n hobbies. Weinig vrouwen, de vrouwen die d'r zijn zijn vaak al bezet, of zijn van het type die niemand wilt. Wat overblijft moet natuurlijk nog wel klikken met mij, en ik val niet zo op standaard.
Ik ben vaak te verlegen om 'gewoon' op iemand af te stappen op straat of een uitgaansgelegenheid.
Al de dates die ik heb gehad werkten op een of andere manier niet. Nouja blijft wat vaag... als je opeens niks meer hoort van iemand en verder geen verklaring krijgt of wat dan ook, dan kan ik alleen maar gissen.
Hij voelde gewoon aan dat ik een heel leuk persoon wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het om warmte gaat dan was hij wel op het biljart gaan liggen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme Mur.Al mijn mede over mijn scherm. Keidure mede gek.
Ik had ze sowieso al gewaarschuwd voor Eviequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij voelde gewoon aan dat ik een heel leuk persoon was
Geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ze sowieso al gewaarschuwd voor Evie
Maar hij had best mogen blijven liggen al ben ik allergisch.. maar ik schrok wakker van mquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ze sowieso al gewaarschuwd voor Evie
HAHAHAquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken?
Handschoenen werken niet altijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken?
Werkt ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHA
Bij evie moet je een helm op, en een touw om je middel binden, dat je vast maakt aan het bed.
Zo'n dik pak dat ze gebruiken om politiehonden te trainen..quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHA
Bij evie moet je een helm op, en een touw om je middel binden, dat je vast maakt aan het bed.
Jij bind jezelf vrijwillig al vast?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHA
Daar bijt ik nog doorheen als het moetquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n dik pak dat ze gebruiken om politiehonden te trainen..
Anders vinden ze me nooit meer terug.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bind jezelf vrijwillig al vast?
Ik werd wakker vol snot en jeuk aan mijn neus. Ik verdenk hem ervan zijn staart langs mijn neus te hebben gewreven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar hij had best mogen blijven liggen al ben ik allergisch.. maar ik schrok wakker van m
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar bijt ik nog doorheen als het moetEn in zo'n pak kan je iemand prima zn ledermaten breken
![]()
![]()
"snot" rond je neus, en op dezelfde plek geslapen als Twi?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd wakker vol snot en jeuk aan mijn neus. Ik verdenk hem ervan zijn staart langs mijn neus te hebben gewreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |