Nee, die kaart hebben we al verspeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand die een Ambu voor Evie wil bellen? She just lost it..
Owjah, das waar..quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, die kaart hebben we al verspeeld.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, die kaart hebben we al verspeeld.
quote:
Ik ben door mijn kaarten heen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
[..]Mag ik dan een get out of jail for free card van je?
[..]
being awsome.. ik snap ook niet waarom ze me er steeds op willen pakken en naaienquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben door mijn kaarten heen.
Maar ik ga wel een taart voor je bakken met een vijl er in.
Wat is de aanklacht eigenlijk?
Dan kom ik de taart niet zelf brengen, dadelijk sluiten ze mij ook op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
being awsome.. ik snap ook niet waarom ze me er steeds op willen pakken en naaienEikels!
story of my life..
quote:
Stuur jofu maar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kom ik de taart niet zelf brengen, dadelijk sluiten ze mij ook op.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]en je lacht om mijn slechte humor!
Betekend dat je een begeerde leuke knappe kerel bent
![]()
whehe
Heb je veel suiker op vandaag?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Stuur jofu maar.Edit edit edit bij voorbaad grapje over niet voorbij zien lopen
sry jofu whihihihihi ga stuk van het lachen hier
Hoe komt het eigenlijk dat jij nog single bent en met mijn kat in bed belande ipv met een schone dame?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef Faxie het volgende:
Ik vind Kaneel ook een knappe vent
No homo
Ik kom toch nooit over 't hek heen gekkie!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Stuur jofu maar.Edit edit edit bij voorbaad grapje over niet voorbij zien lopen
sry jofu whihihihihi ga stuk van het lachen hier
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |