Misschien ben ik een ouwe zeikerd maar dit vindt ik een beetje krom, aangezien ziggyziggyziggy er eentje goed had terwijl SamuelofSEK, zonder enkele hints, het grootste deel van de 10 gevraagde films wist te raden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Na 11 uren stilte ken ik de 2 punten toe aan ziggyziggyziggy die met het laatste goeie antwoord kwam. De missende titel was Class Of Nuke Em High
Ik had zo'n shitload aan aanwijzigingen gegeven maar als er dan meer dan een etmaal niet 1 reactie is ben ik er wel klaar mee. In dit geval heb ik er voor gekozen om het laatste goeie antwoord te belonen. Heb die ziggyziggyziggy ook een DM gestuurd met een link naar zijn punt. En nee hoor je bent geen zeikerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:23 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Misschien ben ik een ouwe zeikerd maar dit vindt ik een beetje krom, aangezien ziggyziggyziggy er eentje goed had terwijl SamuelofSEK, zonder enkele hints, het grootste deel van de 10 gevraagde films wist te raden...
Naja, de vraagsteller mag uiteindelijk de punten verdelen. Graag weer snel verder!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2 Inglourious Basterds
5 Office Space![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:16 schreef Saind het volgende:
3. Misschien A series of unfortunate events?
Misschien zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:23 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet anders verwacht.
Heb je dan nog hints?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |