vies toetsenbordquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Dientje12 het volgende:
Aanschouw superaardbei!!
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Jep, ik pak de trein en stap daar uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV jij komt toch eerst naar Almere Muziekwijk de 25ste?
Dan halen we eerst bij de supermarkt een kratje bier of 2:pquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jep, ik pak de trein en stap daar uit.
Wat voor werk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
Zow. ff een stuk of 11 sollicitaties de deur uit gedaan
Ja is goed, maar dat mag jij dan voor je rekening nemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan halen we eerst bij de supermarkt een kratje bier of 2:p
Neem jezelf geen bier mee dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja is goed, maar dat mag jij dan voor je rekening nemenik neem zelf al 2 flessen cola, wat sausjes voor de bbq en wat plastic bekertjes mee.
Denk het niet, maar het ligt er ook maar aan wat de rest meeneemt. Op dit moment nemen er 8 mensen (een krat) bier mee, incl. met jou erbij en Pz (nam dacht ik Kanon mee). Als ik denk dat we niet genoeg hebben kan ik altijd nog wat erbij halenquote:
Klopt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het ligt er ook maar aan wat de rest meeneemt. Op dit moment nemen er 8 mensen (een krat) bier mee, incl. met jou erbij en Pz (nam dacht ik Kanon mee). Als ik denk dat we niet genoeg hebben kan ik altijd nog wat erbij halen
Ja inderdaad, zijn wel al vanaf de middag daar tot de volgende ochtend/middag?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het ligt er ook maar aan wat de rest meeneemt. Op dit moment nemen er 8 mensen (een krat) bier mee, incl. met jou erbij en Pz (nam dacht ik Kanon mee). Als ik denk dat we niet genoeg hebben kan ik altijd nog wat erbij halen
Okquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zijn wel al vanaf de middag daar tot de volgende ochtend/middag?
Ik neem in ieder geval bier mee weet niet of ik een kratje ga nemen. En misschien ook wat voedsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |