quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
Is Kanon gewoon te koop bij de Albert Heijn?
Dit is maar internet he misschien ben je in het echt wel heel andersquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
stiekem vinden heel veel mensen dit jammer
Ja heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
Dat moment wanneer je de aquarium water moet verversen en je het water door een slangetje moet zuigen en er precies water met een poepje van een vis in je mond komt
Ik neem bier mee en avondeten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat ga je meenemen naar die meet dan?
quote:
ik heb eigenlijk een soort van leven, als ik het op een of andere manier bekijk, ik kom mischienquote:
pop je baas n als hij lastig doetquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk een soort van leven, als ik het op een of andere manier bekijk, ik kom mischien
Dan heb ik 500 mohammedanen achter me aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
pop je baas n als hij lastig doet
Hihiquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ahw dat koppie, kusje op je linkerwang
Toetquote:
ABC, ik kap ermeequote:
ik wil je ook wel een keer grieks verwennen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb lekker grieks gegeten in de restaurant
Wat heb je gegetenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb lekker grieks gegeten in de restaurant
Lamskotelet en gyros met aardappelen en salade.quote:
Liever nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik wil je ook wel een keer grieks verwennen hoor
Doe maar luxequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lamskotelet en gyros met aardappelen en salade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |