Trepo klinkt leuker, thoughquote:
Hoi beste fotograaf van fok!quote:
HOIquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi beste fotograaf van fok!
quote:
Dankjequote:
Dankuquote:
Mensenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen mensen erop om dit te maken?
Roep ik al jaren.quote:
ik heb bijna 30kquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat ga je nooit volhouden g. Het is zelfs gevaarlijk.
Dit heeft geen mens gemaakt, het is een zeer gevaarlijk kikker-ras uit Zuid-Amerika die deze dingen maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen mensen erop om dit te maken?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dit heeft geen mens gemaakt, het is een zeer gevaarlijk kikker-ras uit Zuid-Amerika die deze dingen maken.
je gaat minderen maar je wilt niet stoppen, je gaat trillen etc en dan ga je toch maar weer op FOK! kijken en dan nog erger dan eerstquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb bijna 30k
waarom gevaarlijk g
Ik tril nooitquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je gaat minderen maar je wilt niet stoppen, je gaat trillen etc en dan ga je toch maar weer op FOK! kijken en dan nog erger dan eerst
ok als mijn vakantie over is stop ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat je dagelijks een flinke shot FOK! neemt
Over 10 jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok als mijn vakantie over is stop ik
Ik ben cool geboren, ik ben zelfs nu cool, zo cool als een puppyneusquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:53 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Misschien ben je dan wel te cool voor fok.
Hoe cool moet je dan wel niet zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben cool geboren, ik ben zelfs nu cool, zo cool als een puppyneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |