SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:57 schreef thenxero het volgende:
[..]Maar waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28: 1,2,4,7,14,28
1 en 28 zijn er 2,
2 en 4 zitten beiden onder
Maar 7 en 14 niet.
Dus...?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Maar waarom?
28: 1,2,4,7,14,28
1 en 28 zijn er 2,
2 en 4 zitten beiden onder
Maar 7 en 14 niet.
Dus...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Slechts diegene mag slopen die iets beters kan bouwen."
Dit hielp me om een oplossing te maken die snel genoeg is: http://www.wikihow.com/De(...)visors-of-an-Integerquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Hoe hebben jullie 12 eigenlijk gedaan...?
De OP lezen helpt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n (javascript) oplossing hier ook wel paraat, maar ik weet niet of het cool is om dat te posten.
Ja dat is de primefactor manier.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit hielp me om een oplossing te maken die snel genoeg is: http://www.wikihow.com/De(...)visors-of-an-Integer
Wat is het resultaat van n gedeeld door een deler kleiner danquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:33 schreef t4rt4rus het volgende:
Maar ik vroeg me af waarom het aantal delers kleiner dangelijk is aan het aantal delers >
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef GS42 het volgende:
[..]
Wat is het resultaat van n gedeeld door een deler kleiner dan?
Vanaf hier is het echt een inkoppertje hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:44 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]hier op forum werkt niet echt super...
Maar euh en dan?
brainfreeze....quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:05 schreef thenxero het volgende:
[..]
Vanaf hier is het echt een inkoppertje hoor.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:52 schreef t4rt4rus het volgende:
oh damn... even tussenuit en euh die andere divisor is natuurlijk n/x...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:22 schreef thabit het volgende:
Gvd, 103 is min of meer een strikvraag.Dat had ik laatst ook op een tentamen, en dat had me zo verward dat ik uiteindelijk niks had opgeschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 4 minuten problem 1 opgelostquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef t4rt4rus het volgende:
LabView..... bbrrrrr krijg nu al koude rillingen.
Hoe?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
In 4 minuten problem 1 opgelost
LabVIEW is echt lekker werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |