quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Toen vroeg ik sarcastisch of ik er dan gratis een Golden Retriever en 3 kinderen bij krijg, en toen werd de man boos en zei dat ik een gegeven paard niet in de bek mocht kijken.
Maar hij is ook zo enorm groot. Ik kan niet in grote auto's rijden. Geef me een goedkopere kleine auto godverdommequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Stel je asjeblieft niet aan. Het is maar een LEENauto.
Rij gewoon een week erin en dan heb je je eigens terug. Je went er zo aan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo enorm groot. Ik kan niet in grote auto's rijden. Geef me een goedkopere kleine auto godverdomme
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo enorm groot. Ik kan niet in grote auto's rijden. Geef me een goedkopere kleine auto godverdomme
Je bent een vrouw, dat risico is allang berekend en akkoord bevonden. Misschien willen ze zelfs van de auto af en zien ze in jou een gewillig slachtoffer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor het medelijden. Really appreciate it.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje mina, vreselijk allemaal. Ik heb een traantje weg zitten pinken toen ik de OP las want tegen zoveel leed kan ik niet, dat gaat me echt aan het hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
Zo 1 zonder deuren en shitquote:
Hier verdenk ik het schadebedrijf ook van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dat risico is allang berekend en akkoord bevonden. Misschien willen ze zelfs van de auto af en zien ze in jou een gewillig slachtoffer.
Hehe nee wel een leuke op zich met deuren en vast dak. Beetje vierkant alleen. Was voor een weekje.quote:
Vele malen beter dan elke Golf. Pauperauto.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vele malen beter dan een Golf PLUS.
Nu mag ik rondrijden als Soccermom met petjequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vele malen beter dan elke Golf. Pauperauto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |