Het lijkt me juist prima dat ze dat doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wou al zeggen, vorig jaar niets gezien. Zou beetje karig zijn. Ik hou me zondag nacht wel beetje in met drinken omdat ik de volgende dag moet rijden. Maar er zal altijd wel een beetje in je lichaam zitten. En zou erg flauw zijn om op zo'n moment te controleren.
Ik zou het eerder terecht noemen eigenlijk. Uiteindelijk reageer je trager door de alcohol en kun je minder goed gevaren inschatten. Als je dan ook nog eens brak bent van 3 dagen lowlands (of 4 of 5 dagen), dan ben je best een gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wou al zeggen, vorig jaar niets gezien. Zou beetje karig zijn. Ik hou me zondag nacht wel beetje in met drinken omdat ik de volgende dag moet rijden. Maar er zal altijd wel een beetje in je lichaam zitten. En zou erg flauw zijn om op zo'n moment te controleren.
Omdat niet iedere paps & mams meer rijdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar waarom zelf rijden > ophalen?
Ik bedoel ook niet paps & mams. Zoals ik zei, we laten ons al een aantal jaar rijden met de taxi. We komen uit West-Brabant (2 uur rijden) maar als we dit delen met onze groep zijn we nog goedkoper uit dan als we met de trein zouden gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat niet iedere paps & mams meer rijdt![]()
En nee ik stap ook niet ladderzat achter het stuur. Denk ook niet dat ze mij er op zullen pakken. Maar een beetje zal er toch te vinden zijn na 4 dagen feesten. Maar waarschijnlijk zal mijn vriendin toch terug naar huis rijden, is niet zo'n drinkster.
Niet bij mij helaes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speaking of Slugabed: waar is het Sex op LL topic dit jaar?
Was een goede boeking geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speaking of Slugabed: waar is het Sex op LL topic dit jaar?
Ik zit een heel weekend LAN-party te houden onder m'n partytent. Zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat fokkers herkenbaar moeten zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zit een heel weekend LAN-party te houden onder m'n partytent. Zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch?
Kom je nou toch weer wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat fokkers herkenbaar moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |