Roze strik in je haar met Fok! erop, dan kom ik wel even hoi zeggen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat fokkers herkenbaar moeten zijn.
Kleine kans dat er één langskomt, ik weet wat ik zegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was grappie schattie
volgens mij wordt het een hele dure lowlands voor je als alle fokkers langskomen
Ik zie mogelijkheden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Veel mensen is juist tof![]()
Anyway, oranje partytent op Camping 3, dat zou ik kunnen zijn. Bier staat altijd klaar voor FOK!kers!
Hoor ik daar een uitdaging???quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kleine kans dat er één langskomt, ik weet wat ik zeg![]()
en toch ga ik het proberen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kleine kans dat er één langskomt, ik weet wat ik zeg![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Roze strik in je haar met Fok! erop, dan kom ik wel even hoi zeggen!
Zeurpiet, dan maar geen Fok! meet hequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
Ik weiger trouwens om Grolsch mee te nemen en om te ruilen voor koud bier...dan maar lauw Westers bier.
Ik morgen of donderdagochtend. Alles op zijn tijd.quote:
Moet je ook niet doen, al het sjouwen is echt een hel, zeker als het erg warm wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef makkie88 het volgende:
Ik ben echt bang dat ik veeel te veel spullen wil meenemen
ik zat ook te denken aan een kookstelletje voor knakworst en ragout. maar dan heb je gelijk pan enzo nodig :-/ nja kan t altijd in me auto laten tot we t willen gebruiken xDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, al het sjouwen is echt een hel, zeker als het erg warm wordt![]()
Minimale hoeveelheid kleding en voedsel (ik neem zelf niks mee naast misschien wat ontbijtkoek, rest komt daar wel).
Ik zou toch zeker een lange broek en een dikke trui meenemen voor 's nachts. 15 graden is niet heel lekker zeg maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
sowieso minimaal kleding.. het is veel te warm voor dikke vachten. dun en weinig dus
Ook 2 jaar gedaan, not worth itquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik zat ook te denken aan een kookstelletje voor knakworst en ragout. maar dan heb je gelijk pan enzo nodig :-/ nja kan t altijd in me auto laten tot we t willen gebruiken xD
Lange broek draag ik altijd op weg naar camping, korte broeken in de tas. Verder wel een groot aantal t-shirts mee. Wel zo lekker als je ze telkens volzweet. Al draag ik er in de praktijk nooit heel veelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou toch zeker een lange broek en een dikke trui meenemen voor 's nachts. 15 graden is niet heel lekker zeg maar.
Nooit gezien dat ze vlees verkochten... 'Supermarkt' bestaat uit voorverpakte broodjes en flesjes/pakken drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef kurk_droog het volgende:
Nemen jullie nog zo'n weggooi BBQ mee of is dat niet te doen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |