ja maar als het bij "ooit" blijft, was het veilig genoegquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar je wilt toch graag beebs?
Ja is ook wel. Maar een minder leuke verrassing haha. Vooral aangezien ze dus niet rechtstreeks iets hadden laten weten. Alleen bij nadere inspectie bleken er 17 virussen op te staan (ik heb dat ding net een half jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht
rot voor jou natuurlijk, maar verspreiding tegengaan is natuurlijk het belangrijkste
als driekwart met vakantie is en er nog meer wachtenden voor u zijn kan dat best een paar dagen durenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja is ook wel. Maar een minder leuke verrassing haha. Vooral aangezien ze dus niet rechtstreeks iets hadden laten weten. Alleen bij nadere inspectie bleken er 17 virussen op te staan (ik heb dat ding net een half jaar) dus nu gaan ze hem opnieuw installeren en kan ik dus weeeeeeeeer al die programma's gaan zoeken en erop gaan zetten en pfffff zo geen zin in want heb ik al veel te vaak moeten doen
![]()
Maar heb hem dus vrijdagochtend ingeleverd en ik zou hem 'hopelijk dinsdag' terugkrijgen. Zo lang hoeft zoiets toch niet te duren?
Toen waren pittige korte kapsels nog geen begripquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kort haar is ook niet voor jonge maisjes
Ghehequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
je moet bij mij niet met concrete data aankomen, dan ga ik over de rooie
watdefuck?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja is ook wel. Maar een minder leuke verrassing haha. Vooral aangezien ze dus niet rechtstreeks iets hadden laten weten. Alleen bij nadere inspectie bleken er 17 virussen op te staan (ik heb dat ding net een half jaar) dus nu gaan ze hem opnieuw installeren en kan ik dus weeeeeeeeer al die programma's gaan zoeken en erop gaan zetten en pfffff zo geen zin in want heb ik al veel te vaak moeten doen
![]()
Maar heb hem dus vrijdagochtend ingeleverd en ik zou hem 'hopelijk dinsdag' terugkrijgen. Zo lang hoeft zoiets toch niet te duren?
Jij blijft gewoon tot de 8e maand van je zwangerschap in de overtuiging dat dat kind "ooit" komtquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
je moet bij mij niet met concrete data aankomen, dan ga ik over de rooie
en ging je toen ook in paniekmodus?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Bij ons is het tijdens de vakantie van een 'van mij hoeft het nog lange niet, als het ooit al hoeft' van mijn man naar een 'toch eigenlijk wel heel erg leuk, binnen nu en 3 jaar zie ik ons dat ook wel doen' gegaan
Zo, inderdaad!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen waren pittige korte kapsels nog geen begrip
En heb net een foto geplaatst van hoe m'n haar een paar maanden daarvoor was, was wel een goeden metamorfose
ja, ik word zo'n moeder die d'r kind ook vergeet eten te geven denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon tot de 8e maand van je zwangerschap in de overtuiging dat dat kind "ooit" komt
sqquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik word zo'n moeder die d'r kind ook vergeet eten te geven denk ik
mwah, er zijn foto's van mij met lang haar waarop het er heel mooi uit ziet. En dan roepen mensen van "jonge zonde dat je het afknipte!"quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo, inderdaad!![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat noooooit zou hebben gedaan....of nooit zou doen eigenlijk, zo kort als je zulk mooi lang haar kunt hebben
weet je hoe vaak ik al kinderen heb vermoord in mijn slaap puur doordat ik ze vergat te voerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sqben je gek man, dat gaat echt wel goedkomen joh
Niet helemaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ging je toen ook in paniekmodus?
Ik had vanaf de brugklas dezelfde lengte haar gehad, alleen andere kleuren. Wilde eens wat anders. En toen het na een jaar of 3 a 4 aangegroeid was had ik het weer in dezelfde lengte als voorheenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo, inderdaad!![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat noooooit zou hebben gedaan....of nooit zou doen eigenlijk, zo kort als je zulk mooi lang haar kunt hebben
Ja maar het ene korte kapsel is het andere niet.. Het jouwe is een van de weinige die ik wel leuk vind staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, er zijn foto's van mij met lang haar waarop het er heel mooi uit ziet. En dan roepen mensen van "jonge zonde dat je het afknipte!"
Wat die mensen niet weten is dat mijn lange haar er maar drie dagen per jaar mooi uit zag
Ze gaan vanzelf herrie maken en dat is irritant, dus dan voer je het welquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik word zo'n moeder die d'r kind ook vergeet eten te geven denk ik
WAT?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik al kinderen heb vermoord in mijn slaap puur doordat ik ze vergat te voeren
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT?
VERDOMME!!!
... ik ga NU de kinderbescherming bellen!
Zo heb ik het nooit echt bekekenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
besides, het is maar haar, het groeit weer aan
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja
Ik heb al trauma's over mijn kinderen voordat ik ze uberhaupt heb
in mijn slaap dus nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het zijn planten waar je aan vergeet water te geven, want die zeggen niks.
Maar kinderen en dieren gaan vanzelf irritante geluiden maken zodat je weet dat ze iets nodig hebben
Groeit een vinger niet meer aan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Net als met nagels, mensen die helemaal verdrietig zijn als er 1 scheurt, dan denk ik ook: big deal, het is een nagel, die groeit wel weer
Kijk, als nou je vinger afbreekt wordt het een ander verhaal
Then again ben ik niet zo makkelijk gek te krijgen, tenzij je gaat roepen dat er over twee jaar een baby rondhupst (dat wil dan dus zeggen dat ik over een jaar al zwanger moet zijn)
Een gebroken nagel is een first world problem jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Net als met nagels, mensen die helemaal verdrietig zijn als er 1 scheurt, dan denk ik ook: big deal, het is een nagel, die groeit wel weer
Then again ben ik niet zo makkelijk gek te krijgen, tenzij je gaat roepen dat er over twee jaar een baby rondhupst (dat wil dan dus zeggen dat ik over een jaar al zwanger moet zijn)
Dat vond ik eerst ook heel ergquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
een schoolvoorbeeldquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een gebroken nagel is een first world problem ja
ja precies *paniekmodus AAN*quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook heel erg![]()
Alleen groeien die inmiddels zo snel dat ik me er eerder aan irriteer dat ik ze elke week moet vijlen om ze op een acceptabele lengte te houden want ze hoeven helemaal niet zo megalang te zijn![]()
Over een jaar al![]()
*Stresssssssssss*
Dat!!11!1!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een gebroken nagel is een first world problem ja
Maar 'over een paar jaar' is nog heel rekbaar hequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat!!11!1!!!![]()
Ik begin ook altijd te lachen als cif begint over 'over een paar jaar kinderen'; maar in mezelf moet ik dan heel erg huilen![]()
Daarentegen ben ik nog lang niet op het punt waar skjoe al is![]()
Ja, die autist ben ik dus wel een beetje bang voor jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
1 met autisme, 1 met adhd en 1 met syndroom van down
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan ben je zover dat je zwanger durft te worden (want 9 maanden lijkt wel een beetje op "ooit") en dan blijk je een drieling te krijgen
Als iemand zoiets zou zeggen zou ik geneigd zijn om te zeggen "dan maar geen huwelijk", ook al zou ik wel kinderen willen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De man van mijn nichtje heeft letterlijk een paar maanden voor de bruiloft tegen haar gezegd 'als je geen kinderen wil dan trouw ik niet met je', voorbereidingen waren al in volle gang en zo.. En hij wil geen 'oude' vader zijn maar is de 30 al gepasseerd en daar lag die spychologische grens zeg maar. Dus nu 'moet' ze maar snel aan de bak, lijkt me verschikkelijk met zo'n deadline erbijWant bij haar rammelt het nog niet bepaald heel erg of zo
Het is wellicht handig om het over dat soort dingen eens te worden voordat je iemand ten huwelijk vraagtquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De man van mijn nichtje heeft letterlijk een paar maanden voor de bruiloft tegen haar gezegd 'als je geen kinderen wil dan trouw ik niet met je', voorbereidingen waren al in volle gang en zo.. En hij wil geen 'oude' vader zijn maar is de 30 al gepasseerd en daar lag die spychologische grens zeg maar. Dus nu 'moet' ze maar snel aan de bak, lijkt me verschikkelijk met zo'n deadline erbijWant bij haar rammelt het nog niet bepaald heel erg of zo
Een kind kan altijd autisme of andere enge medische dingen hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, die autist ben ik dus wel een beetje bang voor ja
Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ie ze graag wou en liever eerder dan later dus dat wist ze wel. En zij wil ze ook wel, maar heeft nog niet zo'n haast als hij. Maar bij hem ligt er vanuit zijn ouders nog wat extra druk op want die zijn zo uberburgerlijk, een dag niet gebaard is een dag niet geleefd zeg maar...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als iemand zoiets zou zeggen zou ik geneigd zijn om te zeggen "dan maar geen huwelijk", ook al zou ik wel kinderen willen.
Maar ik zou denken dat je een kinderwens al in een eerder stadium bespreekt
Mijn broer is een zware autist, dus ik weet hoe het gaat... Alleen heb ik daar 25 jaar mee samengeleefd en was ik toen ik ging samenwonen heel blij dat ik niet meer op hoefde te letten hoe laat we mķesten eten, welke handdoek in welke volgorde bij welke douchebeurt en hoe laat etc etc etc. Het heeft heel lang geduurd eer ik zelf iets minder van de lijstjes en volgordes was, want je krijgt er serieus een tik van mee om op zo'n manier te leven..quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een kind kan altijd autisme of andere enge medische dingen hebben.
Dan valt autisme nog wel mee, daar is wel mee te leven. Alleen de spontaniteit raak je een beetje kwijt
Als ik vantevoren zou kunnen weten dat ik een autist krijg, denk ik ook dat ik het af zou breken... Alleen is dat vooraf niet te zien volgensn mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
als ik zwanger word ga ik overigens wel voor de hele medische keuring vooraf en als het downsyndroom heeft zou ik de zwangerschap afbreken.
Ja, het is een controversieel punt, maar dat weet ik al vijftien jaar en ben er nooit anders over gaan denken.
Ik hou erg van al die lijstjes en voorspelbaarheid, door mijn eigen licht autistische kanten. Daarom kan ik ook zo goed met autisten werkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer is een zware autist, dus ik weet hoe het gaat... Alleen heb ik daar 25 jaar mee samengeleefd en was ik toen ik ging samenwonen heel blij dat ik niet meer op hoefde te letten hoe laat we mķesten eten, welke handdoek in welke volgorde bij welke douchebeurt en hoe laat etc etc etc. Het heeft heel lang geduurd eer ik zelf iets minder van de lijstjes en volgordes was, want je krijgt er serieus een tik van mee om op zo'n manier te leven..
Ik zou het wel erg vinden om dan (uiteraard weer net ándere tics) weer opnieuw zo te moeten leven eigenlijk..
Ik kan het me wel voorstellen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
als ik zwanger word ga ik overigens wel voor de hele medische keuring vooraf en als het downsyndroom heeft zou ik de zwangerschap afbreken.
Ja, het is een controversieel punt, maar dat weet ik al vijftien jaar en ben er nooit anders over gaan denken.
dat hoort bij de leeftijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred belt net of we vanmiddag naar de Ikea zullen gaan en dan daar ook gaan lunchen..
Mijn vent wordt burgerlijk![]()
![]()
![]()
Dus ik zo "o wat lekker burgerlijk, leuk!"quote:
Dan moet ik je binnenkort eens aan iemand voorstellenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hou erg van al die lijstjes en voorspelbaarheid, door mijn eigen licht autistische kanten. Daarom kan ik ook zo goed met autisten werken.
[..]
Ik kan het me wel voorstellen.
Eerste wat wij zo ongeveer hebben vastgesteld. Als deze relatie gaat gebeuren, gaan kinderen niet gebeurenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ik zo "o wat lekker burgerlijk, leuk!"
En toen ging hij twijfelen
en terecht hoor, het kindje is toch nog niet geboren en het kan je hele leven beinvloedenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Want jij hoeft ze ook niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste wat wij zo ongeveer hebben vastgesteld. Als deze relatie gaat gebeuren, gaan kinderen niet gebeuren
Neen. Ik vind het heerlijk om met kinderen te werken en ik vind het heerlijk om dan naar huis te gaan en geen kinderen om me heen te hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Want jij hoeft ze ook niet?
naja, als het "kan" is het een ander verhaal, maar bij Down is het gewoon een garantie en die ga ik gewoon liever niet aan. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de maatschappij, ik zou toch graag zien dat mijn kinderen zelfstandige volwassenen worden uiteindelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht hoor, het kindje is toch nog niet geboren en het kan je hele leven beinvloeden
Dan is het een hele handige afspraakquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen. Ik vind het heerlijk om met kinderen te werken en ik vind het heerlijk om dan naar huis te gaan en geen kinderen om me heen te hebben
Ik vind het sowieso onzin om een kindje maar te laten komen, omdat het nu eenmaal verwekt is. Als er redenen zijn waardoor dat kind niet het leven krijgt wat hij/zij verdient en het heel moeilijk kan krijgen door ziektes/aandoeningen waar hij/zij ook niet om gevraagd heeft, dan vind ik het zeker een overweging waard om te beslissen of je het dat kind (en jezelf) aandoet..quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, als het "kan" is het een ander verhaal, maar bij Down is het gewoon een garantie en die ga ik gewoon liever niet aan. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de maatschappij, ik zou toch graag zien dat mijn kinderen zelfstandige volwassenen worden uiteindelijk.
Jup. Mensen vinden het vaak egocentrisch om zo'n beslissing te nemen, ik vind het egocentrisch om zo'n kind maar geboren te laten worden omdat jij een kind wilquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onzin om een kindje maar te laten komen, omdat het nu eenmaal verwekt is. Als er redenen zijn waardoor dat kind niet het leven krijgt wat hij/zij verdient en het heel moeilijk kan krijgen door ziektes/aandoeningen waar hij/zij ook niet om gevraagd heeft, dan vind ik het zeker een overweging waard om te beslissen of je het dat kind (en jezelf) aandoet..
Ja ditquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Mensen vinden het vaak egocentrisch om zo'n beslissing te nemen, ik vind het egocentrisch om zo'n kind maar geboren te laten worden omdat jij een kind wil
(maar zoals ik al zei, het blijft een controversieel onderwerp)
Daar heb je ook wel een punt eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah en diegene die wel 'klaar' zijn voor het ouderschap; moet het maar allemaal goed mee verlopen ook...........
Ik kijk er iig heel anders tegenaan tegenwoordig.
natuurlijk, het is en blijft persoonlijk. Maar ik zou toch geen zwaar gehandicapt kind gaan baren omdat er misschien mensen zijn die graag een kind willen en waarbij het niet lukt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah en diegene die wel 'klaar' zijn voor het ouderschap; moet het maar allemaal goed mee verlopen ook...........
Ik kijk er iig heel anders tegenaan tegenwoordig.
Dat kan ik heel goed begrijpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dit
Als ze tegen mij zeggen dat mijn ziekte erfelijk is neem ik ook geen kids hoor, ik wil ze dit niet aandoen alleen maar omdat ik zo graag kinderen wil
daaromquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpen![]()
En als je dan toch alsnog heel graag kids zou willen, zijn er altijd nog andere opties waarbij je 'defecte' genen die door hoeft te geven
Nee dat zeg ik niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk, het is en blijft persoonlijk. Maar ik zou toch geen zwaar gehandicapt kind gaan baren omdat er misschien mensen zijn die graag een kind willen en waarbij het niet lukt.
Een vriendin van mijn man wilde ook heel graag kinderen. Dat riep ze op de middelbare school al, dat was haar doel in het leven zeg maar. En uitgerekend zij trouwt met iemand die onvruchtbaar is...quote:
Ik geloof ook echt wel dat het nu heel anders piepen is dan wanneer je inderdaad die frummel op de echo zietquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Maar men kan stellig iets in hun hoofd hebben dat ze geen kind willen met down. Maar bij een zwangerschap durft je 'mening' wel eens heel gauw te wijzigen als je een frummel op de echo ziet.
Hoeft niet; maar kan wel
Ik vind down/autist geen reden om het af te breken; maar dat ben ikEn ik heb ook respect voor andermans keuze hoor; ik kan er wel inkomen waarom je zo'n kind niet op de wereld wil zetten.
Zekerssssss tetquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
goeden maandagochtendonderwerp wel
quote:
Mijn man had ook de redenatie dat kinderen leuk zijn, maar wel als ze om kwart over 3 weer naar huis gaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou als ik kinderen zou willen ook overwegen of ik die kinderen wel een normaal leven kan geven met al mijn neurotische trekjes. Aangezien ik ook denk dat ik die zou verdubbelen als ik een kind zou krijgen.
Eigenlijk denk ik dat ik een kind helemaal niet kan handelen en dat ik het voor mezelf en voor een kind goed zou verzieken als ik eraan zou beginnen.
Dit is trouwens maar één van de redenen dat ik ze niet wil hoor.
En ik ben echt wel goed met kinderen, maar vooral omdat ik ze niet permanent om me heen heb
Prioriteitenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man had ook de redenatie dat kinderen leuk zijn, maar wel als ze om kwart over 3 weer naar huis gaan
En toen zag ie tijdens de vakantie die stellen met die prulletjes bij het zwembad en toen zag ie zichzelf ineens ook al helemaal zitten![]()
En toen bleek ie al best een tijdje z'n mening aan heroverwegen te zijn maar hij had het er met mijn nog over willen hebben voordat hij er voor zichzelf aan uit was. En toen we dus uitspraken dat we het allebei wel graag wilden, ging hij verder met het uitzoeken van de auto die we dan zouden moeten kopen
Nee daar zou ik me ook aan ergerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:01 schreef Loqi het volgende:
Semi-rammeltopic![]()
zaterdag hier verjaardagsfeestje gehad en we hebben nu 1 zwangere in de groep en 1 met nu een kindje van een jaar.. en die ging mooi aan de zwangere verhalen op lopen hangen van kennissen waarbij het toch oh zo kut was gegaan met de zwangerschap en de bevalling.. de HELE avond
daar zit je toch ook niet op te wachten?ik zat me er iig aan de andere kant van de kamer aan te ergeren
bruid / momzilla'squote:Op maandag 13 augustus 2012 12:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee daar zou ik me ook aan ergeren![]()
Bij ons in de groep is er continu wel iemand verloofd dus ik heb me het laatste jaar ook regelmatig geërgerd aan het continue trouwonderwerp. Want als je dan alles beproken hebt en denk dat het klaar is ... dan begint het daarna weer van voor af aan! En de keer erop weer! En weer! En mensen die dan nog niet verloofd/getrouwd zijn moeten dan ook nog ff melden hoe hún bruiloft er ooit dan uit moet gaan zien. En na de zoveelste keer heb je het dan echt wel ff gehad ja
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Het grappige is dat veel familie en vrienden ons elke keer weer vragen hoe het staat met de bruiloft, omdat ik er kennelijk zelf nooit over begin.
De ene keer van de week dat ik het wčl deed kreeg ik meteen rollende ogen. Ook prima, dan zie je het allemaal wel op de dag zelf
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Het grappige is dat veel familie en vrienden ons elke keer weer vragen hoe het staat met de bruiloft, omdat ik er kennelijk zelf nooit over begin.
De ene keer van de week dat ik het wčl deed kreeg ik meteen rollende ogen. Ook prima, dan zie je het allemaal wel op de dag zelf
Nog steeds hetzelfde eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
(Ik zal hier maar niet vragen hoe het er dan mee staat)
Het zijn bij ons ook altijd de dames die dat onderwerp uitgebreid bespreken jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mannen kunnen dat soberso niet handelen, dus ik bewaar het trouwonderwerp wel voor ladies only momenten
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde eigenlijk
niet dat ik weetquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gaan jullie daarvan stressen? Nee? Dan: dikke prima
Ja, pleuntje.quote:
mensen bij ons in de straat hebben 2 dochters: Pleun en Doortje.quote:
Nou, echt. Eigenlijk hoop ik sowieso dat zo'n kind een tweede naam heeft eigenlijk. Arme. Net als Cato en zulksquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, pleuntje.
Ook mooi als je later voor een internationaal bedrijf gaat werken. Hopelijk heeft ze nog een tweede naam die wel door niet-hollanders is uit te spreken
Fokkequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, echt. Eigenlijk hoop ik sowieso dat zo'n kind een tweede naam heeft eigenlijk. Arme. Net als Cato en zulks
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen bij ons in de straat hebben 2 dochters: Pleun en Doortje.
Pleun is een echt meisjesmeisje en Doortje is net een vent
Ik zei al, kunnen ze nog ruilen?
Oh, dat zou heel goed kunnen inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Stef is in Amerika wel een meisjesnaam btw
Die is daar gelukkig behoorlijk op teruggekomen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is wellicht handig om het over dat soort dingen eens te worden voordat je iemand ten huwelijk vraagt
Ik moest wel meteen denken aan Mss, die heeft ook zo'n vriendje
how come?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is daar gelukkig behoorlijk op teruggekomen.
Ik zou er met naamkeuze niet specifiek op letten dat hij/zij later voor een internationaal bedrijf moet kunnen werken eigenlijk. Ik zou er dan wel op letten dat hij/zij zich later zonder zich te schamen aan iemand voor kan stellenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, pleuntje.
Ook mooi als je later voor een internationaal bedrijf gaat werken. Hopelijk heeft ze nog een tweede naam die wel door niet-hollanders is uit te spreken
Oh ik wel, te vaak genante situaties meegemaaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou er met naamkeuze niet specifiek op letten dat hij/zij later voor een internationaal bedrijf moet kunnen werken eigenlijk. Ik zou er dan wel op letten dat hij/zij zich later zonder zich te schamen aan iemand voor kan stellen
Plus dat als de naam te Engels is, dat mijn pa hem dan niet goed uit kan spreken
En anders kiest ie maar een internationale naam, doen al die chinezen ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ik wel, te vaak genante situaties meegemaakt
Beetle Huang, Lion Zhangquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En anders kiest ie maar een internationale naam, doen al die chinezen ook
quote:
Vrij direct daarna eigenlijk al. Hij besefte ook wel dat het gewoon niet de tijd is. Daarna is sowieso de behoefte om te binden behoorlijk verdwenen.quote:
oh, dat klinkt niet al te best?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Vrij direct daarna eigenlijk al. Hij besefte ook wel dat het gewoon niet de tijd is. Daarna is sowieso de behoefte om te binden behoorlijk verdwenen.
damn... dat is zelfs mij nog nooit geluktquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef megamandy het volgende:
Bridal Veil is kapoet gevallenen Lady of the Lake ook bijna. Schrikmoment op de vroege ochtend en nu heb ik wegens tijdgebrek van het opruimen tipwear terwijl ik moet werken
Awwww dan moet ie wel heul fout gevallen hebben; want ik heb toch menig nagellakflesjes laten vallen; zonder ook maar 1 die kapot gingquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef megamandy het volgende:
Bridal Veil is kapoet gevallenen Lady of the Lake ook bijna. Schrikmoment op de vroege ochtend en nu heb ik wegens tijdgebrek van het opruimen tipwear terwijl ik moet werken
RIPquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef megamandy het volgende:
Zondequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef megamandy het volgende:
Pehehe nog best goed gevonden ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef megamandy het volgende:
Ja denk op een hoek ofzo, hele flesje doormidden
Mhehe en die namen in het buitenlandmijn vriendin heet Aukje en toen ze in Madrid zat stelde ze zich maar altijd voor als nokia zonder N
I giev you free furrquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef Loqi het volgende:
nagelfoto's maken en dan, omdat macro, op de pc pas zien dat er 4000000 kattenharen op je vingers zitten
![]()
*zoekt camera weer op*
Ze gaan bij mij altijd liedjes zingenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Mandy is vet in Duitsland
"Manndie"
ALL the furrquote:
In Bels ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Mandy is vet in Duitsland
"Manndie"
Oh nee hoor, tussen ons gaat het prima. Maar we hebben allebei niet heel sterk de behoefte om samen te wonen. We zijn allebei heel erg gehecht aan onze vrijheid en de momenten dat we geen rekening met elkaar hoeven houden. Daarom werkt het voor ons op deze manier eigenlijk heel goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat klinkt niet al te best?
mag ik je aanraken? please?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alweer 14 miljoen dollar uit negeria gekregen
klopt ja, ik moest er wel een beetje op gnorken op ullie bruiloftquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In Bels ookKlinkt cifs naam ook gewoon 'plat' daaro
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh nee hoor, tussen ons gaat het prima. Maar we hebben allebei niet heel sterk de behoefte om samen te wonen. We zijn allebei heel erg gehecht aan onze vrijheid en de momenten dat we geen rekening met elkaar hoeven houden. Daarom werkt het voor ons op deze manier eigenlijk heel goed.
Hij heeft dan ook heel sterk dat hij misschien ooit naar het buitenland wil en daar wil je ook eerst duidelijkheid in hebben voordat je aan kinderen begint.
Ooo ik moet altijd maar betalen johquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alweer 14 miljoen dollar uit negeria gekregen
Lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga denk ik maar even een tukje doen
Ja, dit werkt voor ons heel goed. Bewust tijd voor elkaar vrijmaken en leuke dingen doen.quote:
In Nederland zijn ze er toch ook al? Van de vaste nieuwe collectie dan he, ik heb er in Breda ook al een aantal gescoord. Of bedoel je een nieuwe LE?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen nieuwe catrices in Duitsland, fuuu!
quote:DONT SEE DONT SEE DONT SEE
DONT SEE DONT SEE DONT SEE
ONCE YOU'VE STARTED READINGTHIS YOU CAN'T GET OUT! rEAD ON IF YOU DON'T WANT TO DIE
...
... ... .........A year ago A girl named Kathy was hated by everyone. Everyone made fun of her. She was ignored. Even by messages. One day she decided to kill herself. Because even her parents ignored her. She jumed out her window. No one noticed utill people started dissapearing. Kathy haunted them. She made them suffer like the way she did. She hung them slowly and stabed them over and over very slowly so they could suffer like she did..
If you don't send this message to 15 diffrent comments you will die tonight by Kathy. Because she considers it ignooring her.
Example 1:
Dave looked at the first sentece and said, "Spam" And the next day the neighbors found him in his backyard, dead.
If you don't send this, Kathy WILL find you
quote:Manuela says:
ik weet dat u het niet leuk vindt maar toch vraag ik het nog even.want ik spaar namelijk beauty producten want ik wil over een half jaar net als u allemaal filpjes gaan maken en een website gaan maken.en daarvoor moet ik echt wel meer beauty producten hebben dus hierbij de vraag zou ik een paar gratis producten van u mogen hebben.
groetjes manuela
quote:Sophie says:
wie denk je wel niet dat je bent stomme manuela!
je weet dat mascha het niet leuk vind duss! jezus wat ben jij dom zeg! je moet gewoon geld sparen of een baan vinden! inplaats van mascha vragen of je gratis producten mag hebben!
Bestaat dat nog steeds?quote:
Nee?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die dat ook nog serieus 15 keer gaan posten op FB
Ze zegt wel netjes Uquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Comments bij Masja's laatst artikel![]()
(die overigens niks met het artikel te maken hebben)
[..]
[..]
Yep!quote:
Nee, Kathy!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, als morgen het hele topic dood is heb jij het gedaan he?
vrouwenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
'Vrouwen verspillen geld aan pijnlijke schoenen'
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nlijke-schoenen.html
Ehm..![]()
Omg nu moet ik dit ook op fb posten want anders word ik doodvermoordquote:
Voor het weekend waren de nieuwe vaste lijn lakjes nog niet hier in de winkel. Nu wel. In Duitsland waren de kleuren op het display nog niet eens aangepast, de oude stonden er nog met kortingquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Nederland zijn ze er toch ook al? Van de vaste nieuwe collectie dan he, ik heb er in Breda ook al een aantal gescoord. Of bedoel je een nieuwe LE?
Dat was een goeien ja.quote:
#hetisnogevenwachtenopdeuitslag #spannennnnd!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb alle rijen vol, wat heb ik gewonnen?
#ikkanhetwachtennietaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
#hetisnogevenwachtenopdeuitslag #spannennnnd!
#datisprivequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
#hetisnogevenwachtenopdeuitslag #spannennnnd!
Noodstop!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:33 schreef Dwyn het volgende:
Politie staat op een wit vlak geparkeerd tussen twee rijstroken in
Sexyquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:39 schreef Dwyn het volgende:
Okay, er is een halfnaakte man in boeien in de auto gezet
Echt hoor. Altijd wel iets te beleven. En dit is een hele nette buurt, zo'n beetje de duurste in Arnhem.quote:
Ik woon echt wel in zo'n volksbuurtje in Tilburg, waar ze om de hoek op hun plastic tuinstoelen voor het huis zittenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Echt hoor. Altijd wel iets te beleven. En dit is een hele nette buurt, zo'n beetje de duurste in Arnhem.Maar wij zijn de tokkie flat ofzo!
Hallo, jij verloedert het straatbeeld met je containers!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik woon echt wel in zo'n volksbuurtje in Tilburg, waar ze om de hoek op hun plastic tuinstoelen voor het huis zittenMaar hier gebeurt nooit iets spannends
Zeker ook de vuilnisbakken laten staan enzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik woon echt wel in zo'n volksbuurtje in Tilburg, waar ze om de hoek op hun plastic tuinstoelen voor het huis zittenMaar hier gebeurt nooit iets spannends
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker ook de vuilnisbakken laten staan enzo
lekkere plek voor de politie om te staan danquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:53 schreef Dwyn het volgende:
En op dat witte gedeelte stond dus de politie geparkeerd. En daarachter is een stoplicht.
Gelukkig hadden ze wel de waarschuwingslichten aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekkere plek voor de politie om te staan dan
Yay. En hij stond op mandatory. Beetje lullig voor mensen die geen facebook hebben dus maar als optional gedaanquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Hallo, jij verloedert het straatbeeld met je containers!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker ook de vuilnisbakken laten staan enzo
Haha okayquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yay. En hij stond op mandatory. Beetje lullig voor mensen die geen facebook hebben dus maar als optional gedaan
Scorequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:12 schreef Lindytje het volgende:
Spees, je dinges werkt helemaal goed
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, den hont heeft gerend.
Ik zo een mooi stuk ontdekt. Stukjes kort gras, stukjes lang gras.. Normaal staan daar altijd vissers, maar nu leeg.. Stukje water, stukje bos, gezellig..
Behalve dat in die bosjes allemaal stroken wc papier lagen met bijbehorende accessoires (dat laatste heb ik niet gezien, maar geconcludeerd door de geur).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutvissers
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Co is ingemaakt door een kruising Jack Russel
Heb je lekker doorgefietstquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
ff een stukje gefietst voor het koken, 24 km in 70 minuten
ja, gemiddelde snelheid van 20 km/u. Ben wel kletsnat nuquote:
Gij zijt een baasquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
ff een stukje gefietst voor het koken, 24 km in 70 minuten
Gratiesch en voor nietschquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, gemiddelde snelheid van 20 km/u. Ben wel kletsnat numaar wel diezelfde voldoening als dat je naar de sportschool bent geweest
Later als ik groot ben, ga ik een boek schrijven over mijn tijd in het supermarktwezen en in deze tokkieflat.quote:
ik koop 'm!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Later als ik groot ben, ga ik een boek schrijven over mijn tijd in het supermarktwezen en in deze tokkieflat.
Het nadeel aan de sportschool vind ik de prijs. Het is zooo duur. Ik zou wel willen fitnessen want ik denk dat ik daar serieus meer heen ga als dat ik ga hardlopen (ja oke ik heb nu geen ritme want vakantie dus ga ik niet hardlopen omdat slap excuus)quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en zonder kleffe zweetgeur en gekreun van bodybuild petjes
Wat een goeden levensdoelquote:"He made it a goal of his to steal from all 50 states within one year, which he was very proud of and he did accomplish," Rossman told The South Florida Sun-Sentinel.
Al krijg je de sportschool gratis, dan vind je ook wel weer een excuus hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het nadeel aan de sportschool vind ik de prijs. Het is zooo duur. Ik zou wel willen fitnessen want ik denk dat ik daar serieus meer heen ga als dat ik ga hardlopen (ja oke ik heb nu geen ritme want vakantie dus ga ik niet hardlopen omdat slap excuus)Mja.
Ja dat is wel zo, maar daar kun je wel meer dan thuis. En vaak heb je begeleiding. Dat ze je vertellen wat een goed schema voor jou is met apparaten enzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al krijg je de sportschool gratis, dan vind je ook wel weer een excuus hoor
Sportschool is alleen voor fitte mensen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 keer een maand sportschool gedaan. Alleen de eerste week geweest.
Hardlopen houd ik langer vol, kan tenminste vanuit huis.
Maar ik vind het ook vreselijk om in zo'n sportschool te staan, ik wil gewoon buiten sporten
Maar sinds het geen 30 graden meer is heb ik ook niet meer hardgelopen
Ook lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien sensatie dwynHier gisteren ook ! Toen we naar huis reden; toen we bijna ons dorp inreden was de weg afgezet door politie... Wij al denken: Ok wellicht alcoholcontrole (wij reden brug over de snelweg en net daarachter was het afgezet + parkeerplaats van snelweg was ook afgezet).
We mochten gewoon de omweg; dus cif meteen: Was er aan de hand? Keek politie even achterom (vlg mij mocht ie niks verklappen) en zei snel: stoffelijk overschot gevonden.
Ew ew ew... het idee dat er een lijk in die bosjes lag... ik rij er zo vaak langs
Was ook even de sensatie van het jaar hiero![]()
Spanning ende sensatiequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien sensatie dwynHier gisteren ook ! Toen we naar huis reden; toen we bijna ons dorp inreden was de weg afgezet door politie... Wij al denken: Ok wellicht alcoholcontrole (wij reden brug over de snelweg en net daarachter was het afgezet + parkeerplaats van snelweg was ook afgezet).
We mochten gewoon de omweg; dus cif meteen: Was er aan de hand? Keek politie even achterom (vlg mij mocht ie niks verklappen) en zei snel: stoffelijk overschot gevonden.
Ew ew ew... het idee dat er een lijk in die bosjes lag... ik rij er zo vaak langs
Was ook even de sensatie van het jaar hiero![]()
En een universitair sportcentrum dan, das vaak heul goedkoop!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het nadeel aan de sportschool vind ik de prijs. Het is zooo duur. Ik zou wel willen fitnessen want ik denk dat ik daar serieus meer heen ga als dat ik ga hardlopen (ja oke ik heb nu geen ritme want vakantie dus ga ik niet hardlopen omdat slap excuus)Mja.
95 euro per jaar maar Tilburg. Ik ga daar echt niet douchen dus dan moet ik vies naar huis, mehquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:46 schreef Mss het volgende:
[..]
En een universitair sportcentrum dan, das vaak heul goedkoop!
Serieus? Dat is dan wel een stuk duurder dan toen ik op Fontys zat en de TU hoefde nog minder te betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
95 euro per jaar maar Tilburg. Ik ga daar echt niet douchen dus dan moet ik vies naar huis, meh
Vorig jaar was het 95 euro, dat vertelde ze bij de intro.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Dat is dan wel een stuk duurder dan toen ik op Fontys zat en de TU hoefde nog minder te betalen.
Doe ik ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou maar geen abo nemen, Spees.
KUSJEKROELquote:
**De intercity van Venlo, naar Rotterdam van 20.32 rijdt niet in verband met een aanrijding met een persoon. Er wordt vervangend vervoer geregeld**quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga voor de trein springen doei
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
**De intercity van Venlo, naar Rotterdam van 20.32 rijdt niet in verband met een aanrijding met een persoon. Er wordt vervangend vervoer geregeld**
Ik dacht dat je in je broek had gescheten voor ik verder ging lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuu ik moet een spoeddruk doen en de site van de drukker ligt eruit.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in je broek had gescheten voor ik verder ging lezen
steel my heart & steel my soul zijn allebeiquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
Hier hadden ze trouwens al de nieuwe lakjes van Catrice en Essenceheb er maar 1 meegenomen van Catrice en nog een longlasting eyeshadow. Ga maar ff swatches zoeken van de nieuwe collecties
Ik heb how i matt your mother oid meegenomen, die zag er wel nice uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
steel my heart & steel my soul zijn allebei
Check den blog van Oooh Shinies of mij voor swatches van beidequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb how i matt your mother oid meegenomen, die zag er wel nice uitzal van die andere es swatches van zoeken
Jouw blog is goed gegroeid zegquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Check den blog van Oooh Shinies of mij voor swatches van beide.
gij spammert!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Check den blog van Oooh Shinies of mij voor swatches van beide.
knippen danquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
Het duurt zo lang om alle nagels helemaal af te vijlen
Dat is altijd zo'n eng gevoelquote:
Ik ook!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Take That![]()
Heb ze ook live gezien
Ik nog zonder Robbie in de Ahoy. Toen ze daarna weer kwamen baalde ik wel evenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook!
Vorig jaar bij dat reunie concert van hun in A'dam
Bij dit concert was Robbie er heul wel bijquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik nog zonder Robbie in de Ahoy. Toen ze daarna weer kwamen baalde ik wel evenDe Best Of cd heb ik grijsgedraaid
Eigenlijk ben ik te jong, vandaar de best of cdquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij dit concert was Robbie er heul wel bij
Ik had alle cd's vroeger
Heb ze bij onze verhuizing in 2009 maar weggedonderd
weet je hoeveel dozen vol met cd's we hadden joh. En cd's van Take That wil geen hond hebbenquote:
zo waarquote:
Dat klinkt alsof het tof klinkt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo waar
die moet je in de shredder gooien @ work, man wat maakt dat een lawaai en je hoort ze allemaal uit elkaar knappen
we hebben geen shredder, alleen een "vertrouwelijk papier" bak, maar da's heul niet net zo grappigquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo waar
die moet je in de shredder gooien @ work, man wat maakt dat een lawaai en je hoort ze allemaal uit elkaar knappen
Nee dat valt wel tegen jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hebben geen shredder, alleen een "vertrouwelijk papier" bak, maar da's heul niet net zo grappig
Jaaaaaquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het tof klinkt.
Nog leuker, als het eigenlijk niet mag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat valt wel tegen ja
[..]
Jaaaaat mag alleen eigenlijk niet
maar elke keer als we weer een lading hebben gaat het erin, knopje drukken, en genieten maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |