ja maar als het bij "ooit" blijft, was het veilig genoegquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar je wilt toch graag beebs?
Ja is ook wel. Maar een minder leuke verrassing haha. Vooral aangezien ze dus niet rechtstreeks iets hadden laten weten. Alleen bij nadere inspectie bleken er 17 virussen op te staan (ik heb dat ding net een half jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht
rot voor jou natuurlijk, maar verspreiding tegengaan is natuurlijk het belangrijkste
als driekwart met vakantie is en er nog meer wachtenden voor u zijn kan dat best een paar dagen durenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja is ook wel. Maar een minder leuke verrassing haha. Vooral aangezien ze dus niet rechtstreeks iets hadden laten weten. Alleen bij nadere inspectie bleken er 17 virussen op te staan (ik heb dat ding net een half jaar) dus nu gaan ze hem opnieuw installeren en kan ik dus weeeeeeeeer al die programma's gaan zoeken en erop gaan zetten en pfffff zo geen zin in want heb ik al veel te vaak moeten doen
![]()
Maar heb hem dus vrijdagochtend ingeleverd en ik zou hem 'hopelijk dinsdag' terugkrijgen. Zo lang hoeft zoiets toch niet te duren?
Toen waren pittige korte kapsels nog geen begripquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kort haar is ook niet voor jonge maisjes
Ghehequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
je moet bij mij niet met concrete data aankomen, dan ga ik over de rooie
watdefuck?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja is ook wel. Maar een minder leuke verrassing haha. Vooral aangezien ze dus niet rechtstreeks iets hadden laten weten. Alleen bij nadere inspectie bleken er 17 virussen op te staan (ik heb dat ding net een half jaar) dus nu gaan ze hem opnieuw installeren en kan ik dus weeeeeeeeer al die programma's gaan zoeken en erop gaan zetten en pfffff zo geen zin in want heb ik al veel te vaak moeten doen
![]()
Maar heb hem dus vrijdagochtend ingeleverd en ik zou hem 'hopelijk dinsdag' terugkrijgen. Zo lang hoeft zoiets toch niet te duren?
Jij blijft gewoon tot de 8e maand van je zwangerschap in de overtuiging dat dat kind "ooit" komtquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
je moet bij mij niet met concrete data aankomen, dan ga ik over de rooie
en ging je toen ook in paniekmodus?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Bij ons is het tijdens de vakantie van een 'van mij hoeft het nog lange niet, als het ooit al hoeft' van mijn man naar een 'toch eigenlijk wel heel erg leuk, binnen nu en 3 jaar zie ik ons dat ook wel doen' gegaan
Zo, inderdaad!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen waren pittige korte kapsels nog geen begrip
En heb net een foto geplaatst van hoe m'n haar een paar maanden daarvoor was, was wel een goeden metamorfose
ja, ik word zo'n moeder die d'r kind ook vergeet eten te geven denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon tot de 8e maand van je zwangerschap in de overtuiging dat dat kind "ooit" komt
sqquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik word zo'n moeder die d'r kind ook vergeet eten te geven denk ik
mwah, er zijn foto's van mij met lang haar waarop het er heel mooi uit ziet. En dan roepen mensen van "jonge zonde dat je het afknipte!"quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo, inderdaad!![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat noooooit zou hebben gedaan....of nooit zou doen eigenlijk, zo kort als je zulk mooi lang haar kunt hebben
weet je hoe vaak ik al kinderen heb vermoord in mijn slaap puur doordat ik ze vergat te voerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sqben je gek man, dat gaat echt wel goedkomen joh
Niet helemaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ging je toen ook in paniekmodus?
Ik had vanaf de brugklas dezelfde lengte haar gehad, alleen andere kleuren. Wilde eens wat anders. En toen het na een jaar of 3 a 4 aangegroeid was had ik het weer in dezelfde lengte als voorheenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo, inderdaad!![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat noooooit zou hebben gedaan....of nooit zou doen eigenlijk, zo kort als je zulk mooi lang haar kunt hebben
Ja maar het ene korte kapsel is het andere niet.. Het jouwe is een van de weinige die ik wel leuk vind staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, er zijn foto's van mij met lang haar waarop het er heel mooi uit ziet. En dan roepen mensen van "jonge zonde dat je het afknipte!"
Wat die mensen niet weten is dat mijn lange haar er maar drie dagen per jaar mooi uit zag
Ze gaan vanzelf herrie maken en dat is irritant, dus dan voer je het welquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik word zo'n moeder die d'r kind ook vergeet eten te geven denk ik
WAT?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik al kinderen heb vermoord in mijn slaap puur doordat ik ze vergat te voeren
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT?
VERDOMME!!!
... ik ga NU de kinderbescherming bellen!
Zo heb ik het nooit echt bekekenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
besides, het is maar haar, het groeit weer aan
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja
Ik heb al trauma's over mijn kinderen voordat ik ze uberhaupt heb
in mijn slaap dus nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het zijn planten waar je aan vergeet water te geven, want die zeggen niks.
Maar kinderen en dieren gaan vanzelf irritante geluiden maken zodat je weet dat ze iets nodig hebben
Groeit een vinger niet meer aan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Net als met nagels, mensen die helemaal verdrietig zijn als er 1 scheurt, dan denk ik ook: big deal, het is een nagel, die groeit wel weer
Kijk, als nou je vinger afbreekt wordt het een ander verhaal
Then again ben ik niet zo makkelijk gek te krijgen, tenzij je gaat roepen dat er over twee jaar een baby rondhupst (dat wil dan dus zeggen dat ik over een jaar al zwanger moet zijn)
Een gebroken nagel is een first world problem jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Net als met nagels, mensen die helemaal verdrietig zijn als er 1 scheurt, dan denk ik ook: big deal, het is een nagel, die groeit wel weer
Then again ben ik niet zo makkelijk gek te krijgen, tenzij je gaat roepen dat er over twee jaar een baby rondhupst (dat wil dan dus zeggen dat ik over een jaar al zwanger moet zijn)
Dat vond ik eerst ook heel ergquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
een schoolvoorbeeldquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een gebroken nagel is een first world problem ja
ja precies *paniekmodus AAN*quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook heel erg![]()
Alleen groeien die inmiddels zo snel dat ik me er eerder aan irriteer dat ik ze elke week moet vijlen om ze op een acceptabele lengte te houden want ze hoeven helemaal niet zo megalang te zijn![]()
Over een jaar al![]()
*Stresssssssssss*
Dat!!11!1!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een gebroken nagel is een first world problem ja
Maar 'over een paar jaar' is nog heel rekbaar hequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat!!11!1!!!![]()
Ik begin ook altijd te lachen als cif begint over 'over een paar jaar kinderen'; maar in mezelf moet ik dan heel erg huilen![]()
Daarentegen ben ik nog lang niet op het punt waar skjoe al is![]()
Ja, die autist ben ik dus wel een beetje bang voor jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
1 met autisme, 1 met adhd en 1 met syndroom van down
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan ben je zover dat je zwanger durft te worden (want 9 maanden lijkt wel een beetje op "ooit") en dan blijk je een drieling te krijgen
Als iemand zoiets zou zeggen zou ik geneigd zijn om te zeggen "dan maar geen huwelijk", ook al zou ik wel kinderen willen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De man van mijn nichtje heeft letterlijk een paar maanden voor de bruiloft tegen haar gezegd 'als je geen kinderen wil dan trouw ik niet met je', voorbereidingen waren al in volle gang en zo.. En hij wil geen 'oude' vader zijn maar is de 30 al gepasseerd en daar lag die spychologische grens zeg maar. Dus nu 'moet' ze maar snel aan de bak, lijkt me verschikkelijk met zo'n deadline erbijWant bij haar rammelt het nog niet bepaald heel erg of zo
Het is wellicht handig om het over dat soort dingen eens te worden voordat je iemand ten huwelijk vraagtquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De man van mijn nichtje heeft letterlijk een paar maanden voor de bruiloft tegen haar gezegd 'als je geen kinderen wil dan trouw ik niet met je', voorbereidingen waren al in volle gang en zo.. En hij wil geen 'oude' vader zijn maar is de 30 al gepasseerd en daar lag die spychologische grens zeg maar. Dus nu 'moet' ze maar snel aan de bak, lijkt me verschikkelijk met zo'n deadline erbijWant bij haar rammelt het nog niet bepaald heel erg of zo
Een kind kan altijd autisme of andere enge medische dingen hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, die autist ben ik dus wel een beetje bang voor ja
Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ie ze graag wou en liever eerder dan later dus dat wist ze wel. En zij wil ze ook wel, maar heeft nog niet zo'n haast als hij. Maar bij hem ligt er vanuit zijn ouders nog wat extra druk op want die zijn zo uberburgerlijk, een dag niet gebaard is een dag niet geleefd zeg maar...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als iemand zoiets zou zeggen zou ik geneigd zijn om te zeggen "dan maar geen huwelijk", ook al zou ik wel kinderen willen.
Maar ik zou denken dat je een kinderwens al in een eerder stadium bespreekt
Mijn broer is een zware autist, dus ik weet hoe het gaat... Alleen heb ik daar 25 jaar mee samengeleefd en was ik toen ik ging samenwonen heel blij dat ik niet meer op hoefde te letten hoe laat we móesten eten, welke handdoek in welke volgorde bij welke douchebeurt en hoe laat etc etc etc. Het heeft heel lang geduurd eer ik zelf iets minder van de lijstjes en volgordes was, want je krijgt er serieus een tik van mee om op zo'n manier te leven..quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een kind kan altijd autisme of andere enge medische dingen hebben.
Dan valt autisme nog wel mee, daar is wel mee te leven. Alleen de spontaniteit raak je een beetje kwijt
Als ik vantevoren zou kunnen weten dat ik een autist krijg, denk ik ook dat ik het af zou breken... Alleen is dat vooraf niet te zien volgensn mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
als ik zwanger word ga ik overigens wel voor de hele medische keuring vooraf en als het downsyndroom heeft zou ik de zwangerschap afbreken.
Ja, het is een controversieel punt, maar dat weet ik al vijftien jaar en ben er nooit anders over gaan denken.
Ik hou erg van al die lijstjes en voorspelbaarheid, door mijn eigen licht autistische kanten. Daarom kan ik ook zo goed met autisten werkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer is een zware autist, dus ik weet hoe het gaat... Alleen heb ik daar 25 jaar mee samengeleefd en was ik toen ik ging samenwonen heel blij dat ik niet meer op hoefde te letten hoe laat we móesten eten, welke handdoek in welke volgorde bij welke douchebeurt en hoe laat etc etc etc. Het heeft heel lang geduurd eer ik zelf iets minder van de lijstjes en volgordes was, want je krijgt er serieus een tik van mee om op zo'n manier te leven..
Ik zou het wel erg vinden om dan (uiteraard weer net ándere tics) weer opnieuw zo te moeten leven eigenlijk..
Ik kan het me wel voorstellen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
als ik zwanger word ga ik overigens wel voor de hele medische keuring vooraf en als het downsyndroom heeft zou ik de zwangerschap afbreken.
Ja, het is een controversieel punt, maar dat weet ik al vijftien jaar en ben er nooit anders over gaan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |