en op zaterdag werd ook nog eens alles van de hele week herhaald op yorinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het eerst op cartoon network was en toen weer op een andere zender toen weer ergens anders en telkens werd er overnieuw begonnen.
3 of 4 keer de frieza saga gezien.
Ja daarom, je moet vanaf aflevering 1 kijken van DBquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het eerst op cartoon network was en toen weer op een andere zender toen weer ergens anders en telkens werd er overnieuw begonnen.
3 of 4 keer de frieza saga gezien.
spirithu bombhu GO!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Rossdale het volgende:
DBZ heb ik wel helemaal gezien, maar na 7 afleveringen spirit bomb was ik het wel beu
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dbz.tv/2/
zo is makkelijker dan downen
Raging blast 1/2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
Eigenlijk zou er nog eens een echt goede game van uit moeten komen.
En niet die shit die de laatste jaren is uitgekomen.
alstublieftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
Eigenlijk zou er nog eens een echt goede game van uit moeten komen.
En niet die shit die de laatste jaren is uitgekomen.
alweer? nummer 8 ofzo is dat nuquote:
wat ik net poste ross is een mmorpgquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Een DB RPG zou wel tof zijn, maar al die fighting games zijn zo lame...
Ik heb lang geleden een DBZ RPG gespeeld met SNES graphics, dat was toen wel gaaf
Ziet er wel geinig uit, eens downloadenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat ik net poste ross is een mmorpg
hehe ik had wel op de gameboy emulator een dbz rpg
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
maar iedereen weet dat deze badboy sterker is dan alle dragonball ventjes bij mekaar samen
multiplayer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Awesome! Er komt een nieuwe Farming Simulator in 2013
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |