SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
Half bezopen is weggegooid geld.
Newstunequote:
Ik moest wel lachen om dat darten, met een zaal vol dronken truckers en kampersquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ja veel zemmels die slap lullen over van ales en nog wat, echte diepgang zit er niet meer in
Het scheelde niet veel of Nick had gezegd dat je er talent voor moest hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om dat darten, met een zaal vol dronken truckers en kampers
Rossdale heeft best een lekker kontje...quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Rossdale heeft best een lekker kontje...
hmm weet niet of ik die al gedaan heb, Kuhn Laatste missie moest ik geloof ik zo'n plaza ruimenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Bozz ik zit vast met SniperEcht een graflevel als je naar die kerktoren moet. Echt een half uur spelen, 20 man afknallen, twee tanks onschadelijk maken en geen savepoints tussendoor
Pff Nick een btje credit lopen gevenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Begin van Continuum is inderdaad veelbelovend Nick
Volgens mij is co-op weer apart van de main story, maar weet ik niet zeker.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ross vanaaf dat level samendoen? of kan de story niet coop
Zo mooi dat bij elk evenement gezegd wordt dat het toch minder heeft opgeleverd dan gedachtquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:09 schreef Pixell het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel verlies GB heeft gemaakt met de olympische spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |