Nee, dat is het rare eraan. Als ik hoest of met mijn vingers er op druk doet het wel pijn, ook als ik diep ademhaal, maar heb eerder het gevoel alsof het de spieren zijn ipv mijn ribben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef Tegan het volgende:
Eh, rontgenfoto? Gekneusd is gewoon alles tussen geen pijn en gebroken ribben lijkt me. Heb je daar blauwe plekken?
Ja, maar dan kan ik daar wel rekening mee houden bij de volgende training, misschien krijg ik dan ook een toffe pleister en doet de zuster er een kusje opquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:29 schreef Tegan het volgende:
Nouja, als je er echt last van hebt zou ik toch naar de huisarts gaan, die stuurt je dan wel door voor een foto. Als het alleen gekneusd is doen ze daarna ook vrij weinig.
Braziliaans Jiu Jitsu, maar doe ook zwemmen en fietsen. Gisteren nog 60 km gefietst net onder 2 uurtjesquote:
Ik zit nu op een bureaustoel met mijn ribbenkast tegen de rugleuning aan zodat ik druk kan zetten omdat ik het anders voel, ik ga morgen een afspraak plannen denk ik. Meestal vecht ik gewoon door de pijn heen, maar ben bang dat het dadelijk alleen maar erger wordt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Als ze gekneusd zijn krijg je waarschijnlijk alleen de tip om het rustig aan te doen en een pijnstiller te nemen. Doet het ook pijn als je in bed ligt? Misschien een klein haarbreukje maar ik ben geen arts en zoiets breek je ook biet zomaar. Het kunnen ook de spieren tussen de ribben zijn. Maar ik ben dus geen arts.
Ik heb er een hard hoofd inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 06:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gewoon bijna niet geslapen, dat zal ze leren!
Mensen zijn stom. Allemaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Mensen doen stom tegenbod.
Vind ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |