Modder zoals je dat hebt op de ZC heb ik nog nooit gezien op LL (ja ok, buiten de campingingang, dat is gewoon weide, daar kan het echt mis gaan). Zijn alleen af en toe van die kleine poeltjes van een paar m2quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is wel modder hoor maar alleen bij echt veel regen
de afgelopen jaren valt het kei mee
Ze gooien juist overal van die houtsnippers neer om de drek tegen te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Modder zoals je dat hebt op de ZC heb ik nog nooit gezien op LL (ja ok, buiten de campingingang, dat is gewoon weide, daar kan het echt mis gaan). Zijn alleen af en toe van die kleine poeltjes van een paar m2
Zwarte Crossquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
geen idee wat de ZC is maar ik herinner me een jaar (2006 geloof ik) waar het toch een ernstige modderboel was
Die drijvenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gooien juist overal van die houtsnippers neer om de drek tegen te gaan.
het jaar dat ik bedoel (ik weet niet 100% zeker dat dat 2006 was) was echt een modderbendequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwarte CrossIn de weilanden, zonder draineersysteem. Dat heeft Lowlands wel. Was 2006 niet voornamelijk grote plassen?
En m'n neefje zo van: 'Da's geen regenwater hoor.'quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die drijvenZo prachtig, plas van een halve meter diep voor de ingang van de Groove Tube, de één na de andere
Nee, doen ze met een waterslangquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is wel modder hoor maar alleen bij echt veel regen
de afgelopen jaren valt het kei mee
wat?quote:
Ik denk dat dat jaar was dat ik mega-sjagrijnig was. Ben dan ws. niet bij de Alpha geweest. Had alleen sneakers bij me en moest telkens om plassen heen lopen. We zijn toen ook vrij vroeg naar huis gegaan (op de zondag).quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het jaar dat ik bedoel (ik weet niet 100% zeker dat dat 2006 was) was echt een modderbende
vooral de heuvels bij de alpha
met naakte rennende moddermensen
Modder regelen. Tenminste, dat zie ik op het journaal. Om nu te hopen op regen is ook zoiets hequote:
Je zou meerdere kaartjes nodig hebben voor één festival?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modder regelen. Tenminste, dat zie ik op het journaal. Om nu te hopen op regen is ook zoiets he
Het trekt me iig niet, maar dan doen festivals me sowieso nietBetekent weer meer kaartjes voor de rest
whut whut whuut?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modder regelen. Tenminste, dat zie ik op het journaal. Om nu te hopen op regen is ook zoiets he
Het trekt me iig niet, maar dan doen festivals me sowieso nietBetekent weer meer kaartjes voor de rest
Nee, maar in de algemeenheid geldt de regel wel. Hihi.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou meerdere kaartjes nodig hebben voor één festival?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whut whut whuut?
nog nooit van gehoord dat ze expres modder maken op LL
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vergis ik me met pinkpop of zo?
ook nietquote:
En dat was dus nog niet eens om modder te makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook niet
hoewel dat is niet waar
mijn mama verteld altijd nog in geuren en kleuren het verhaal van toen zij in de jaren '70 of zo op pinkpop was en het zo heet was dat de brandweer met een slang water kwam spuiten
Dat klopt, ik heb geen kaartje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mijn zusje gaan alleen hippies met krullen die drugs gebruiken naar LL
Ik wil dit jaar wel een paar foto's maken van de mooiboys bij de Bravo voor haar?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mijn zusje gaan alleen hippies met krullen die drugs gebruiken naar LL
Wat leg ik uit? Ik zeg wat ik zie op het journaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Altijd leuk als mensen als pheno, die niet naar festivals gaan, ons, de festivalgangers, gaan uitleggen hoe het zit
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat leg ik uit? Ik zeg wat ik zie op het journaalDat zij een festival zo in beeld brengen kan ik weinig aan doen.
Dus ik vraag aan CL of ze ook in een modder gaat met het beeld dat ik verkregen heb door de NOS en RTL. Klaag me aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |