Leuk immigratie doordrukken terwijl de bevolking het niet wil.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Het begint nu allemaal toch een beetje erg door te slaan, daar in Griekenland:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/406282-immigrant-gelyncht-in-athene.html
Leuk, dat Griekenland...
De gelynchte Irakees heeft het aan zichzelf te danken, had hij maar niet in Griekenland moeten zijn ? Ik sta sowieso versteld van de reacties die hier geplaatst worden. Vreemdelingenhaat lijkt eerder regel dan uitzondering te zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Leuk immigratie doordrukken terwijl de bevolking het niet wil.
migranten van bepaalde afkomst veroorzaken ook nergens anders problemen he.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:12 schreef AndreaW het volgende:
Griekenland heeft zijn zondebok gevonden voor de crisis, waar heb ik dat eerder gehoord.
Koekoek!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:32 schreef greyshade het volgende:
[..]
migranten van bepaalde afkomst veroorzaken ook nergens anders problemen he.
je vergelijking met joden gaat niet op.
Fok heeft gewoon een hoog aantal randdebielen, ik kan er niet eens kwaad om worden, ik vind het eerder sneu dat sommige zo'n beperkte denkwereld hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De gelynchte Irakees heeft het aan zichzelf te danken, had hij maar niet in Griekenland moeten zijn ? Ik sta sowieso versteld van de reacties die hier geplaatst worden. Vreemdelingenhaat lijkt eerder regel dan uitzondering te zijn.
Om maar even een toepasselijke quote te plaatsen:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef Brum_brum het volgende:
Meer dan de helft van de agenten heeft de laatste keer voor de neo nazi's gestemd. Good luck met het oplossen van dit soort dingen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:11 schreef TLC het volgende:
Fok heeft gewoon een hoog aantal randdebielen, ik kan er niet eens kwaad om worden, ik vind het eerder sneu dat sommige zo'n beperkte denkwereld hebben.
Als je telkens druppels in een volle emmer laat vallen moet je niet gek opkijken dat hij eens overstroomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef Brum_brum het volgende:
Meer dan de helft van de agenten heeft de laatste keer voor de neo nazi's gestemd. Good luck met het oplossen van dit soort dingen.
Als jij Irakees bent wat doe je dan in Nederland?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Aladeen het volgende:
Geen vakantie in Griekenland meer voor mij (irakees).
Misschien woont ie hier wel. Of jij dat nou goedkeurt of niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als jij Irakees bent wat doe je dan in Nederland?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:13 schreef gnaeus het volgende:
Toch krijg ik een beetje het idee dat het bij jou meer is dan een uitgekomen verwachting, je lijkt er wel van te genieten.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:13 schreef gnaeus het volgende:
Toch krijg ik een beetje het idee dat het bij jou meer is dan een uitgekomen verwachting, je lijkt er wel van te genieten.
Ik moet als ik terug kom uit Irak een tussenstop maken in Griekenland. dat wordt spannendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Aladeen het volgende:
Geen vakantie in Griekenland meer voor mij (irakees).
De grieken keuren het blijkbaar niet goed, of jij dat nou goedkeurt of niet, enge rooie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien woont ie hier wel. Of jij dat nou goedkeurt of niet. Enge xenofoob.
Dus je bent gevlucht uit irak maar gaat er wel op vakantie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef Insane- het volgende:
[..]
Ik moet als ik terug kom uit Irak een tussenstop maken in Griekenland. dat wordt spannend
Ja dat heb ik ook nooit begrepen hoezit dat nu eigenlijk? Je ontvlucht je land, en gaat er doodleuk op vakantie????quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je bent gevlucht uit irak maar gaat er wel op vakantie?
Er zijn zoveel landen waar ik op vakantie ga maar nooit zou willen wonen, o.a. griekenland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je bent gevlucht uit irak maar gaat er wel op vakantie?
Maar toch niet het land dat je bent ontvlucht. Dat impliceert namelijk dat je bent gekomen als politiek asielzoeker en dat je op basis daarvan een verblijfsvergunning hebt verkregen. Als je al eerder vanuit Irak bent gekomen op basis van migratie ten behoeve van werk of om een andere reden, dan ben je niet gevlucht maar geėmigreerd. Een echte vluchteling kan niet terug omdat hij de kans heeft om opgepakt en veroordeeld te worden. Noord-Koreanen bijvoorbeeld, die vluchten echt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef sorcees het volgende:
[..]
Er zijn zoveel landen waar ik op vakantie ga maar nooit zou willen wonen, o.a. griekenland.
Dat zijn ze toch ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anders kun je Nederlanders die emigreren als Roemer aan de macht komt ook wel vluchtelingen noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |