Ik wil m'n toekomstige dochter Emma noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar ben ik net eventjes te oud voor
Mijn zusje was helemaal fan, die had ook een Spice Girls jas en dekbed en mijn andere zus en ik haar uitlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehe, ik had overigens een week geleden na wat google werk pas door waar dat ermahgerd gebeuren voor staatquote:
NOOOOOOOquote:
Het is gewoon een meme toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, ik had overigens een week geleden na wat google werk pas door waar dat ermahgerd gebeuren voor staat
Haha, het is nu ook niet meer echt vernoemen. Maar is wel hoe ik origineel gezien op de naam ben gekomen. Vind het alleen nog steeds een hele leuke naam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Emma is een leuke naam hoor, mijn nichtje heet ook zo. Maar die is niet vernoemd.
ik vind Emma ook leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Emma is een leuke naam hoor, mijn nichtje heet ook zo. Maar die is niet vernoemd.
Ja, ik zag het, maar die had ik even gemist geloof ikquote:
Die heeft Mir gemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wwar komt die briljante ermagerd in de op vandaan?
je kind Dylan noemen naar 90210quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, het is nu ook niet meer echt vernoemen. Maar is wel hoe ik origineel gezien op de naam ben gekomen. Vind het alleen nog steeds een hele leuke naam.
ja ik schaam me diepquote:
dank je!quote:
Ziekmelden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geen was gedaan deze week... weet eigenlijk niet of ik nog iets schoons heb voor morgen
gooi maar als TT in het nieuwe topicquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wel jammer dat we nu net in een nieuw topic zitten. "Waar Kip een One Direction-groupie wordt!"
Goeden plan!quote:
Noted.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gooi maar als TT in het nieuwe topic
D'aaw.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Deze poster had ik in mijn kamer hangen toen ik een mini kip was![]()
![]()
da's toch die hippe Nicholson jonguh!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn die negerts gesponsord door komo?
hij is zelf de tekst kwijt zo te zienquote:
Hij is aan het bedenken wat hij straks bij de KFC gaat bestellen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij is zelf de tekst kwijt zo te zien
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is aan het bedenken wat hij straks bij de KFC gaat bestellen!
Oh myquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze is wel heerlijk flauw, maar ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:
Die snorquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft wel de ultieme leernichtbaar trouwens
hij was een paar maanden geleden bijna dood door een longontsteking, dat zal hem ook geen goed gedaan hebben denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Dwyn het volgende:
Zo george michael heeft een ouwe kop gekregen!
Die ouwe teutel ziet er nog best patent uit andersquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die snor![]()
[ afbeelding ]
En dat leer en zulks en zulks
Daar krijg je toch niet spontaan een ouwe kop van?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij was een paar maanden geleden bijna dood door een longontsteking, dat zal hem ook geen goed gedaan hebben denk ik
DUDE!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die ouwe teutel ziet er nog best patent uit anders
tuurlijk wel. Grauwe huid, grijzer haar, afvallen en aankomen, bijna dood gaan ga je oud van uit zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daar krijg je toch niet spontaan een ouwe kop van?
nee joh.... blijf nog even!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
Meeeeeeeeeen, ik zit te lolleren hier, maar ik moet écht naar bed.
Hij heeft vast even Jacques Rogge "geschonken"quote:
Tis ook niet echt mijn type hoor, huuu! Maar hij ziet er wat blakender uit dan sjors maaikuuhlquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DUDE!
![]()
Daar zou ik het niet bepaald op kunnen zeg maar![]()
Ik hoop het, die man ziet er wel uit alsof hij het nodig heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft vast even Jacques Rogge "geschonken"
huuuuu, beide zijn bij deze geblockt in mijn hoofd in combi met sexquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis ook niet echt mijn type hoor, huuu! Maar hij ziet er wat blakender uit dan sjors maaikuuhl
NICEEEEEquote:
ik hoop hetquote:
Ik post vanuit bed mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh.... blijf nog even!
Hier gaat ook de wekker om even na 6-en
Waarom had je eigenlijk ruzie met die collega? Was dat van je vakatiebaan?
Bedenk maar dat jij dit gewoon even tijdelijk doet en zij gewoon d;r bek moet houwen, en daar VOOR ALTIJD zit. jij gaat verder met je leven, zij rot daar weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik post vanuit bed mee.
Dat verhaal over die collega zal ik morgen even neerplempen! Is idd van mijn vakantiebaan.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het niet hele vrolijke muziek voor zo'n ceremonie.
Ik ken sowieso de helft niet en dan ook nog van die deprimerende liedjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, eens... sowieso is Annie Lennox een eng raar mens. En stomme muziek
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ken sowieso de helft niet en dan ook nog van die deprimerende liedjes.
Verbaast me niets, jij wist niet eens dat je fan was van one directionquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Verbaast me niets, jij wist niet eens dat je fan was van one direction
whehehehehequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Verbaast me niets, jij wist niet eens dat je fan was van one direction
ja, daar moet je even doorheen kijken, met zijn schaamhaarbaardquote:
Kaatje Perry?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:41 schreef Dwyn het volgende:
Die wordt ook voor van alles weer eens uit de kast getrokken. Maar waarom is hij eigenlijk beroemd?
Acteur en comedian. Zeiden ze net. Als acteur ken ik hem ook wel idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:41 schreef Dwyn het volgende:
Die wordt ook voor van alles weer eens uit de kast getrokken. Maar waarom is hij eigenlijk beroemd?
laat mij maar kiezen danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
En kutje. Ik wil een sjaal kopen, maar ik kan niet kiezen.
Ah okay. Ja ik kijk op bbc, daar houden ze tenminste hun bek!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Acteur en comedian. Zeiden ze net. Als acteur ken ik hem ook wel idd.
Jaaa, nog meer hulp!quote:
De britten kunnen dat!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heeeey, bij BBC lopen geluid en beeld wel gelijk!
wat een klein mannetje is datquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed bezig.
Oh en Taio Cruz. Ik moest het even opzoeken, maar kende het liedje wel.
Haha, dat vind ik wel weer mee vallen. Ik denk dat het van een grijs-paarse sjaal te flets wordt, wil er zelf wel graag iets fels bij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind al die sjaals beetje truttig Bambi
Die jurk in grijs ipv zwart vind ik wel leuker bij jouw lichte huid.
Is een mooie grijs-paarse sjaal niet mooier? Wat diepere kleuren?
Die van zus en schoonzus past er voor mijn gevoel niet bij nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ongeveer 99% minder dan op nederland 1.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Dwyn, d'r is heel wel commentaar!
Mwah, daar vond ik het ook wel meevallen. Maar het is niet veel idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja maar ongeveer 99% minder dan op nederland 1.
yep, komt inderdaad wat apart overquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij is zij echt vreselijk onzeker
Haha. Ik snap je punt, maar denk zelf wel dat ik als tegenhanger van al dat grijs felle kleure nodig heb. Omdat het anders heel monotoon wordt. Maar deze sjaal, die zit qua kleur toch vrij dichtbij de keuze van (schoon)zus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, mijn laptop wilde niet echt meewerken, maar dat vind ik leuker bij die grijze jurk
Voor mij jou dus he, ook ivm rood haar
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik wel weer mee vallen. Ik denk dat het van een grijs-paarse sjaal te flets wordt, wil er zelf wel graag iets fels bij.
Schoonzus zegt dit:wat een filosofisch verhaal van je schoonzusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat me wat te diep op dit tijdstip
Dat beige kan wel bij grijs, maar dan vind ik niet dat er nog knalkleuren bij moeten zitten.
Beetje grotere blommen op een sjaal maken een sjaal ook minder truttig, ondanks dat er dan misschien wel knalkleuren inzitten.
Maar goed, ik heb geen smaak he, dus trek je vooral niks van mij aan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zou me niks verbazen als zij een eetstoornis ofzo heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, komt inderdaad wat apart over
ja dat vind ik ook de minste van mijn rijtjequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ik snap je punt, maar denk zelf wel dat ik als tegenhanger van al dat grijs felle kleure nodig heb. Omdat het anders heel monotoon wordt. Maar deze sjaal, die zit qua kleur toch vrij dichtbij de keuze van (schoon)zus?
het zou me eerder verbazen als ze het niet heeftquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als zij een eetstoornis ofzo heeft.
Hahaha. Maar dit zijn ook wat grotere blommen he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een filosofisch verhaal van je schoonzus
Dat gaat me wat te diep op dit tijdstip
Dat beige kan wel bij grijs, maar dan vind ik niet dat er nog knalkleuren bij moeten zitten.
Beetje grotere blommen op een sjaal maken een sjaal ook minder truttig, ondanks dat er dan misschien wel knalkleuren inzitten.
Maar goed, ik heb geen smaak he, dus trek je vooral niks van mij aan
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook de minste van mijn rijtje
ERIC IDLE!!!!!!!!!!!quote:
DUDE! Da's koeltoer!quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind dat je dan zo'n effect krijgt:
"hallo ik ben logopediste/jeugdwerker/maatschappelijk werken en ik draag graag sjaaltjes"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In mijn valgebied lopen er genoeg in tuinbroek of met van die mega kralenkettingen in Mieke kleding rondquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe ook wel Pedagogiek he.
Yep, leuk basisding! Kun je alle kanten mee opquote:
ja, die mag er ook wel af inderdaad, blerghquote:
Haha weet ik, klopt ook. Maar ik zal hem denk ik heel niet zoveel als sjaal dragen. Ben helemaal niet van de sjalen. Maar als bolero oid op dat jurkje vind ik hem wel heel leuk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In mijn valgebied lopen er genoeg in tuinbroek of met van die mega kralenkettingen in Mieke kleding rond![]()
Dan hoef ik me daar nog niet naar te kleden![]()
jij bent lang toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha weet ik, klopt ook. Maar ik zal hem denk ik heel niet zoveel als sjaal dragen. Ben helemaal niet van de sjalen. Maar als bolero oid op dat jurkje vind ik hem wel heel leuk.
is dat zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje, vroeger was die zanger toch knap?
Ik vind het echt AIDS dat hij dood is manquote:
Dat wordt al helemaal een ramp he, dan moet ik zelfstandig opeens kiezen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent lang toch?
Dan kun je ook een grotere sjaal nemen, in felle kleuren voor weinig op de markt te krijgen. Die kun je dan daarna ook nog mooi aan
Is ook makkelijker met je schouders, om een bolerootje van te maken
Echt zo erg!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het echt AIDS dat hij dood is man
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat zo?
Ik vond 'm wel geinig met zijn gekke haar, maar knap?
keuzestressquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wordt al helemaal een ramp he, dan moet ik zelfstandig opeens kiezen.
Ik en kiezen.
Om het voor mij makkelijker zichtbaar te maken heb ik het even in één plaatje gegooid.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent lang toch?
Dan kun je ook een grotere sjaal nemen, in felle kleuren voor weinig op de markt te krijgen. Die kun je dan daarna ook nog mooi aan
Is ook makkelijker met je schouders, om een bolerootje van te maken
whehehe, oh, dat heb ik nog nooit gedacht bij Matt en ik ben best snel van het "kan ik die doen, of niet" als automatisme in mijn hoofdquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik ken ook maar een videoclip van hun en daar vond ik hem wel aardig.
deze combi mag pas als je boven de 35 bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Om het voor mij makkelijker zichtbaar te maken heb ik het even in één plaatje gegooid.
[ afbeelding ]
Ik weet het nog steeds niet. Argh!
Ik vind de combi leuk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Om het voor mij makkelijker zichtbaar te maken heb ik het even in één plaatje gegooid.
[ afbeelding ]
Ik weet het nog steeds niet. Argh!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
deze combi mag pas als je boven de 35 bent
Oh dat heb ik bij celebs niet zo snelquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehe, oh, dat heb ik nog nooit gedacht bij Matt en ik ben best snel van het "kan ik die doen, of niet" als automatisme in mijn hoofd
(ja, ik ben net een vent, I know)
wellusquote:
wat boeit het je trouwens wat anderen vinden, als JIJ het leuk vindt, dragen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook wel. Denk ik.Ik ben zo vermoeiend! Heb het nog maar even in de groep gegooid, hihi.
5ivequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef Dwyn het volgende:
Aah hier hadden ze best 5ive voor kunnen vragen!
Klopt. Als ik zeker weet wat ik ergens van vind is het prima. Als ik twijfel, dan ga ik de mening van anderen erin meenemen. Nu twijfel ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat boeit het je trouwens wat anderen vinden, als JIJ het leuk vindt, dragen.
Als het toch stom blijkt, koop je een nieuwe of pak je een andere uit je kast
Problem solved!
Fuck all the others
ik bedoelde meer deze kleuren in het bijzonder. Meerdere kleuren kan zeker wel, maar ik kan even geen voorbeeld vindenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I disagree. En ik vind 1 egale kleur te saai.
quote:
jurk nu kopen en sjaal later?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt. Als ik zeker weet wat ik ergens van vind is het prima. Als ik twijfel, dan ga ik de mening van anderen erin meenemen. Nu twijfel ik.
Verzendkosten.quote:
Mja, ok. Maar dan kan ik het erg slecht voor me zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoelde meer deze kleuren in het bijzonder. Meerdere kleuren kan zeker wel, maar ik kan even geen voorbeeld vinden
Ja jonge, daar gaat de ondertiteling over heen! En al die meiden zien er hetzelfde uit tegenwoordig.quote:
sjaal in de winkel kaufen, nul verzendkostenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verzendkosten.
[..]
Mja, ok. Maar dan kan ik het erg slecht voor me zien.
zekers waar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja jonge, daar gaat de ondertiteling over heen! En al die meiden zien er hetzelfde uit tegenwoordig.
Waarom heb je die dan ook aan staan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja jonge, daar gaat de ondertiteling over heen! En al die meiden zien er hetzelfde uit tegenwoordig.
Moet ik eerst kijken of ze die sjalen daar wel hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sjaal in de winkel kaufen, nul verzendkosten
Ach meer de muziek industrie, waar je je als hoer moet kleden om aan de bak te komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers waar.
" die verdomde jeugd van tegenwoordig jonguh!!"
Dat staat automatisch aan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan ook aan staan?
[..]
Moet ik eerst kijken of ze die sjalen daar wel hebben.
Raaaar. Teletekst staat uit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is bij mij bij bbc wel zo, zou ook niet weten hoe ik het uit moet zetten!
He? Bij ons opent hij wel, maar doet verder niks. Maar kan er wel de ondertiteling mee openen (denk ik, er valt niks te ondertitelen op het moment). Dus ook sluiten ermee, denk ik?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bbc kent geen teletekst meer. Dus ik denk het!
Nou bij mij gebeurd er dus niks als ik teletekst drukquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, ondertiteling via teletekst doet het wel.
Mhm. Wel raar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou bij mij gebeurd er dus niks als ik teletekst drukmaar goed, tien keer liever dit dan dat nederlandse gezeik tussen door!
Komen die nog dan? Lijkt me sterk toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh de man komt hier thuis dus ik gok dat ik ook zo naar bed ga. Jammer dat ik Take That niet zie vanavond
zijn vrouw zal wel liggen te bevallenquote:
Haha, true.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn vrouw zal wel liggen te bevallen
of hij komt later, doet hij eigenlijk altijd welquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, true.
En ga eens slapen jij.
ja ik kijk het dus even afquote:
Ook een optie ja. Zou wel weer typerend zijn idd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of hij komt later, doet hij eigenlijk altijd wel
En dan gaat heel het publiek uit zijn dak :
5 uur slaap is ook wel genoegquote:
uhm... voor mij dus ook niet hequote:
Kwart over 6 hier. Ook sterkte he.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
DIT was Take That in mijn tijd
Niet dat lompe softe nummer van net
(net zo slecht, I know)
Take Thatquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
DIT was Take That in mijn tijd
Niet dat lompe softe nummer van net
(net zo slecht, I know)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom net via facebook weer zulks een pareltje tegen
En al die mensen die reageren dat het een mooie foto is ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom heb je dat in je facebook?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
da's te snel conclusies trekken, ik kwam het tegen via een profiel van iemand andersquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom heb je dat in je facebook?
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's te snel conclusies trekken, ik kwam het tegen via een profiel van iemand anders
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom net via facebook weer zulks een pareltje tegen
En al die mensen die reageren dat het een mooie foto is ook nogOmg dat haaaaaaaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat snap ik ook nooit. En ze is zoooo niet uniek, er lopen echt duizenden van dit soort schapen rond in Nederlandquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe lang zou zij doen met een mascara?
Zeker weten van welquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me af of wij er 15 jaar geleden ook allemaal als klonen van elkaar bij liepen. Zo herinner ik het mij niet, maar wellicht denken buitenstaanders daar anders over
dat moet je als enen compliment zien, kennelijk zie je er nog zeer jong ende sappig uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Vrijgezellen was best tofVersierd worden door een 15-jarige menneke iets minder
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Vrijgezellen was best tofVersierd worden door een 15-jarige menneke iets minder
![]()
Ik word liever niet meer gezien als 16-jarig meisje tbhquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet je als enen compliment zien, kennelijk zie je er nog zeer jong ende sappig uit
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik word liever niet meer gezien als 16-jarig meisje tbh![]()
Alle meiden waren ook behoorlijk in shock van mijn nagellak collectie... En dan al helemaal in combinatie met mijn werk (IT). Ze waren overtuigd dat ik schoonheidsspecialiste was oid... pehehehe. En toen moest ik de helft hun nagels lakken(en ja ik had nagellak mee op zak
)
Nice!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
My new shoes![]()
[ afbeelding ]
Kleur komt hier niet helemaal over, maar ze zijn dus exact dezelfde teal als St George![]()
Alleen geen holo
![]()
Maar fuck, wat is 10 cm hoog
Hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alle meiden waren ook behoorlijk in shock van mijn nagellak collectie... En dan al helemaal in combinatie met mijn werk (IT). Ze waren overtuigd dat ik schoonheidsspecialiste was oid... pehehehe. En toen moest ik de helft hun nagels lakken(en ja ik had nagellak mee op zak
)
Thnx! I'm in lovequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
My new shoes![]()
[ afbeelding ]
Kleur komt hier niet helemaal over, maar ze zijn dus exact dezelfde teal als St George![]()
Alleen geen holo
![]()
oefening baart zo veel kunst!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx! I'm in love![]()
En ik ga er ooit langer dan 5 min op kunnen staan!
Zeer tofquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
My new shoes![]()
[ afbeelding ]
Alleen geen holo
![]()
I know! Ik kan inmiddels al een redelijke dag vooruit op 8 cm, dat lukte eerst ook niet.quote:
Ook echt nagellak bij je hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
)
Prettyquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
My new shoes![]()
[ afbeelding ]
Alleen geen holo
![]()
En dan andere lakken met mijn htf's zekerquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook echt nagellak bij je hebben![]()
Veel gehoorde comment inderdaad. "je zou een nagelsalon moeten beginnen". O ja, daarvoor heb ik een hbo-studie gedaan
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pretty![]()
En gewoon overal meedragen in je handen
Ja, mooie tijd was datquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En schaar, je haar! Zo kort en blond!
Of ze zijn allemaal even op het toilet, of allemaal even koffie halenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Nou en, als die ene in gesprek is zijn toch ook alle medewerkers in gesprek?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht overigens weer gedroomd dat ik een kind kreeg
Fuck you biologische kutklok!
Dat virus dat ik van de week op mijn werk pc had, bleek ook dat ene te zijn dat al die word en excel documenten sloopt. Blijkbaar had mijn pc uit zichzelf een melding gestuurd naar een of ander ip adres van de helpdesk dat het geïnfecteerd was en in reactie daarop hadden ze dus heel mijn account geblokkeerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
kut virus dat maar blijft aanvallen
Ze zijn ook 10 jaar oudquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Schaar die fotoshad je bijna niet herkent!
en terechtquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat virus dat ik van de week op mijn werk pc had, bleek ook dat ene te zijn dat al die word en excel documenten sloopt. Blijkbaar had mijn pc uit zichzelf een melding gestuurd naar een of ander ip adres van de helpdesk dat het geïnfecteerd was en in reactie daarop hadden ze dus heel mijn account geblokkeerd
kort haar is ook niet voor jonge maisjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn ook 10 jaar oud![]()
Ironisch genoeg twijfelde toen nooit iemand of ik boven de 18 was, dat is pas later gekomen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik zaterdagmiddag in de tuin met de bijnabuurman.
Buurman: Dat wordt wel relaxed straks met die veranda, lekkere loungebanken er in enzo!
bb: Ach, als over twee jaar die veranda af is loopt er waarschijnlijk wel een kleine rond, dus dik kans dat het 1 grote speeltuin wordt
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*instant stress* WTF OVER TWEE JAAR AL???
(leuke is, ik heb me altijd achter bb kunnen verschuilen omdat hij toch nog lang geen kinderen wilde, als hij zoiets zegt blijk ik dus instant paniekaanvallen te krijgen!!! )
ik dacht dat je juist wel kids wou!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik zaterdagmiddag in de tuin met de bijnabuurman.
Buurman: Dat wordt wel relaxed straks met die veranda, lekkere loungebanken er in enzo!
bb: Ach, als over twee jaar die veranda af is loopt er waarschijnlijk wel een kleine rond, dus dik kans dat het 1 grote speeltuin wordt
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*instant stress* WTF OVER TWEE JAAR AL???
(leuke is, ik heb me altijd achter bb kunnen verschuilen omdat hij toch nog lang geen kinderen wilde, als hij zoiets zegt blijk ik dus instant paniekaanvallen te krijgen!!! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |