Ik wil m'n toekomstige dochter Emma noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar ben ik net eventjes te oud voor
Mijn zusje was helemaal fan, die had ook een Spice Girls jas en dekbed en mijn andere zus en ik haar uitlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehe, ik had overigens een week geleden na wat google werk pas door waar dat ermahgerd gebeuren voor staatquote:
NOOOOOOOquote:
Het is gewoon een meme toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, ik had overigens een week geleden na wat google werk pas door waar dat ermahgerd gebeuren voor staat
Haha, het is nu ook niet meer echt vernoemen. Maar is wel hoe ik origineel gezien op de naam ben gekomen. Vind het alleen nog steeds een hele leuke naam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Emma is een leuke naam hoor, mijn nichtje heet ook zo. Maar die is niet vernoemd.
ik vind Emma ook leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Emma is een leuke naam hoor, mijn nichtje heet ook zo. Maar die is niet vernoemd.
Ja, ik zag het, maar die had ik even gemist geloof ikquote:
Die heeft Mir gemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wwar komt die briljante ermagerd in de op vandaan?
je kind Dylan noemen naar 90210quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, het is nu ook niet meer echt vernoemen. Maar is wel hoe ik origineel gezien op de naam ben gekomen. Vind het alleen nog steeds een hele leuke naam.
ja ik schaam me diepquote:
dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |