Njah ach, het went (niet, maar het is niet anders)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei.. Vroeg...!
Ik blijf nog even wakker.. Ben naar de sluiting van de OS aan het kijken/luisteren
Niet in hokjes plaatsen, ligt geheel aan het gezelschapquote:
Hmm... Succes met opstaan straksquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ach, het went (niet, maar het is niet anders)
Ik rol gewoon uit bed op de grond, dan lukt het meestal welquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Succes met opstaan straks
Oooo, ideaal!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rol gewoon uit bed op de grond, dan lukt het meestal wel
Nou die laminaat vloer is best hardquote:
Ben je wel meteen wakkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou die laminaat vloer is best hard
Anyways, truste voor straks
Slecht gezelschap danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in hokjes plaatsen, ligt geheel aan het gezelschap
Heb ik weekendquote:
Oh, dus je bedoelt dat jij nu niet in een enorm lekker warm bed ligt, net een filmpje gekeken met een bak ijs met de gedachten dat je nog zeker een halve maand vrij bent?quote:
Nee. En bed is te heet, ik denk dat ik buiten ga slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dus je bedoelt dat jij nu niet in een enorm lekker warm bed ligt, net een filmpje gekeken met een bak ijs met de gedachten dat je nog zeker een halve maand vrij bent?
Ja he? De Spice Girls komen bijnaquote:
Lol, beetje jeugdsentimentquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja he? De Spice Girls komen bijna
Jaaaa!quote:
Bed is lekker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. En bed is te heet, ik denk dat ik buiten ga slapen.
Geen idee wat ze gaan zingenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa!
Jammer dat ze maar 1 nummer doen en niet hun leukste
Eerst even met een biertje liggend op een stretcher naar de sterren kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bed is lekker.Maar buiten is ook wel lekker.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spice Up Your Life
http://www.telegraph.co.u(...)remony-playlist.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |