SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Je zei toch dat je al had geleerd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Was ook de 1e x
Nu btw 10 fouten gehad toen even op een boksbal geslagenik word gek
ja maar dan krijg je van die vragen, die niet eens bij de theorie waren. Maar nog 1 doen, heb mijn email daar in gevuld, kreeg ik 4 extra examens. Als ik nu meer dan 6 fouten haal, leer ik morgen nog wel een keer opnieuwquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je zei toch dat je al had geleerd?
Dus? Het is leren en toepassen, uit die oefenvragen moet je de regels dus halen en toepassen op andere vragen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je van die vragen, die niet eens bij de theorie waren. Maar nog 1 doen, heb mijn email daar in gevuld, kreeg ik 4 extra examens. Als ik nu meer dan 6 fouten haal, leer ik morgen nog wel een keer opnieuw
Laat nou gaan, hij haalt het toch nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus? Het is leren en toepassen, uit die oefenvragen moet je de regels dus halen en toepassen op andere vragen.
Dan voel ik me goed, laat mequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat nou gaan, hij haalt het toch niet
Vind jij dat gedrocht lekker?quote:
Je mag blij zijn als je over een jaar of 10 met een meisje thuiskomt dat de helft zo knap is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind jij dat gedrocht lekker?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je over een jaar of 10 met een meisje thuiskomt dat de helft zo knap is.
Ik zal jullie wel wat leuke kiekjes DM'enquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Ik zal jullie wel wat leuke kiekjes DM'en.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je over een jaar of 10 met een meisje thuiskomt dat de helft zo knap is.
Nee, die van jou wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want jouw mening is een algemene schaal om de 'knapheid' van een vrouw te bepalen_
Geloof er niks vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En hij zou haar niet doen.GJE toch.
ah als omni met clubs stopt ja? die ging volgens mij niet al te lang doorquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
Nou poker, ben je er klaar voor? Ik wilde TOTY Aguero kopen, maar er is er geen op de markt. zal dus een uitzendspits moeten halen.
Ehhhm niet geslaagd denk ik, schiet niet op als ik moet wachten tot een ander besluit te stoppen. Anders morgen? Kan alleen vroeg op de middag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah als omni met clubs stopt ja? die ging volgens mij niet al te lang door
Verkeersregels heb ik ook wel door. Maar meer het probleem, hoeveel meter voor een kruispunt mag je stoppen, blijkt dus 5 te zijn. En is iemand de weg vragen, parkeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus? Het is leren en toepassen, uit die oefenvragen moet je de regels dus halen en toepassen op andere vragen.
Niet eens waard om op te reagerenquote:
ahh dan doen we het 100% morgen vroeg in de middagquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhm niet geslaagd denk ik, schiet niet op als ik moet wachten tot een ander besluit te stoppen. Anders morgen? Kan alleen vroeg op de middag.
Meningen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
Lieke is gewoon een mooie vrouw hoor. Mensen die hier nu haten zijn niet realistisch, want zullen niemand beters krijgen, ofja GJE misschien maar dan is dat een golddigger.
Jij geeft je harde mening over het uiterlijk van een vrouw, ik reageer erop dat je blij mag zijn als je de helft van zo iemand als zij kan krijgen, jij zegt dat ik zogenaamd de knapheid van een dame bepaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet eens waard om op te reageren
ok, jammer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh dan doen we het 100% morgen vroeg in de middag
Jij reageert op zijn mening door te zeggen dat hij blij mag zijn als hij zon vrouw kan krijgen. Hij kan toch gewoon haar minder vinden zonder meteen te horen te krijgen dat hij nooit iets dergelijks of iets beters krijgt ...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij geeft je harde mening over het uiterlijk van een vrouw, ik reageer erop dat je blij mag zijn als je de helft van zo iemand als zij kan krijgen, jij zegt dat ik zogenaamd de knapheid van een dame bepaalt..
Ja, dat is echt een domme reactie van mij.Jij keurt toch keihard een meisje af op haar uiterlijk? En dan ben ik degene die standaarden zet. Groei op, knul. [ afbeelding ]
clubs gaat voor allesquote:
Laat gewoon, zonde van je tijd manquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij reageert op zijn mening door te zeggen dat hij blij mag zijn als hij zon vrouw kan krijgen. Hij kan toch gewoon haar minder vinden zonder meteen te horen te krijgen dat hij nooit iets dergelijks of iets beters krijgt ...
Nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geluid is aan het trekken geloof ik
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij reageert op zijn mening door te zeggen dat hij blij mag zijn als hij zon vrouw kan krijgen. Hij kan toch gewoon haar minder vinden zonder meteen te horen te krijgen dat hij nooit iets dergelijks of iets beters krijgt ...
Nee, hij komt met sterke argumenten zeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jajajaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet.
Ik ga heus niet trekken op wat plaatjes
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Anderlecht wint 0-3, 3x Mbokani. Lijkt me dus een zekere IF
http://www.futhead.com/12/player/4985
Mijn foto's vond je anders niet zon probleemquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet.
Ik ga heus niet trekken op wat plaatjes
Pak anders die finale plek maar, geen zin om morgen weer klaar te zitten voor niks, stel dat er dan weer clubs is.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie kent hier van Kooten en de Bie trouwens? Fucking geniaal![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
GJE, jij hebt net zo'n neus als Lieke joh, alleen minder puntig.
[ afbeelding ]
Lijkt wel op dat van Lieke ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
GJE, jij hebt net zo'n neus als Lieke joh, alleen minder puntig.
[ afbeelding ]
wtf maak maar een grapje manquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pak anders die finale plek maar, geen zin om morgen weer klaar te zitten voor niks, stel dat er dan weer clubs is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |