Dat is een standaard pittig kort kapsel plaatjequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, hij had hem al zo snel klaar. Wel knap als een neger deze vrouw als zus heeft. Of speelt adoptie hier een rol.
Uit welk land kom je, Z-U? Of ben je een albino?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Baszh het volgende:
Niet iedereen die in Afrika is geboren is een neger he
Of Noord-Afrika natuurlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Uit welk land kom je, Z-U? Of ben je een albino?
Op die manier heeft een vriend van mij Aruba in z'n paspoort staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Baszh het volgende:
Nee mijn ouders zijn gewoon blanke Nederlanders, die een paar jaar in Afrika werkten als tropenarts.
Ah oké.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Baszh het volgende:
Nee mijn ouders zijn gewoon blanke Nederlanders, die een paar jaar in Afrika werkten als tropenarts.
op de fok! voetbalmanager en dan ook de FMT subleaguequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Paardindewei het volgende:
Waar sloeg dat inschrijven eigenlijk op in de vorige titel? Iets op Fok?
Aha, ik doe al een toto elders. Verder niet echt tijd voor veel spelletjes. Maar bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
op de fok! voetbalmanager en dan ook de FMT subleague
Nee helaasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oké.
Kun je Afrikaans praten? Is makkelijker te verstaan dan Maastrichts, kun je gewoon de krant lezen.
Wie houdt je tegen dat alsnog te doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef Robby87 het volgende:
Er moet trouwens echt wat gebeuren aan de OP, dit ziet er niet uit. Ik heb ooit wel eens een mooie banner willen maken maar dat is er niet van gekomen.
Niet gezien die film, er komt een nieuwe screen aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Die "redhead" is toch die ijskoningin uit die boekverfilming? the lion the witch and the wardrobe?
Heb je Narnia niet gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet gezien die film, er komt een nieuwe screen aan.
jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Die "redhead" is toch die ijskoningin uit die boekverfilming? the lion the witch and the wardrobe?
Er staan veel hints in deze screen/paint.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat moeten we daar nou weer mee Robby..
Omdat we niet mogen zien wie het is? Ik zie een screen waarvan ik denk dat het in een lift op grote hoogte is. Maar meer zegt de foto me nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er staan veel hints in deze screen/paint.
Waarom denk je dat ik zijn gezicht bewerk en de schaduw ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |