Okee. Ook als uit politie-onderzoek blijkt dat bijvoorbeeld de auto niet verzekerd was?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Bij de verzekering speelt enkel wie schuldige van ongeluk was.
Dan doet de verzekering niet mee, hè?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee. Ook als uit politie-onderzoek blijkt dat bijvoorbeeld de auto niet verzekerd was?
Maar mijn verzekering gaat dan toch naar hem zelf, in plaats van naar zijn verzekering (die hij dus niet heeft)?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan doet de verzekering niet mee, hè?
Waarschijnlijk. Vraag is of daar iets te halen valt. Het wordt waarschijnlijk wel een lang proces.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar mijn verzekering gaat dan toch naar hem zelf, in plaats van naar zijn verzekering (die hij dus niet heeft)?
Maar goed, dat is mijn problem niet op het moment dat zijn schuld vast staat he. De verzekering keert eerst uit aan mij, en gaat dan de andere parij lastig vallen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Vraag is of daar iets te halen valt. Het wordt waarschijnlijk wel een lang proces.
Weet ik niet. Ik heb het meegemaakt dat er niets uitgekeerd werd, maar dat is wel heel wat jaren geleden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar goed, dat is mijn problem niet op het moment dat zijn schuld vast staat he. De verzekering keert eerst uit aan mij, en gaat dan de andere parij lastig vallen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar goed, dat is mijn problem niet op het moment dat zijn schuld vast staat he. De verzekering keert eerst uit aan mij, en gaat dan de andere parij lastig vallen.
Maar ik ben allrisk verzekerd en dan krijg ik altijd mijn schade vergoed. Kost me wel wat meer premie dan, die ik wel terug krijg op het moment dat ik in het gelijk word gesteld. Zo ging dat in het verleden tenminste we.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De tegenpartij moet uitkeren (of allrisk verzekerd) en niet je eigen verzkering.
Als jou verzekering - om wat voor rede dan ook - de schade niet kan claimen bij de tegenpartij dan verlies jij een aantal schadevrije jaren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik ben allrisk verzekerd en dan krijg ik altijd mijn schade vergoed. Kost me wel wat meer premie dan, die ik wel terug krijg op het moment dat ik in het gelijk word gesteld. Zo ging dat in het verleden tenminste we.
Maar dit topic gaat over enig verband tussen doorrijden na een aanrijding en enige verzekeringstechnische gevolgen daarvan.
Hij rijdt inderdaad door, maar ik heb zijn kenteken. Dat vind ik vreemd en ik vermoed dat er dus iets niet in de haak is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:27 schreef mighty_myte het volgende:
Wat is het verhaal?
Een tokkie knalt met zijn onverzekerde Opel Astra op jouw auto en rijdt weg?
Ik heb net gebeld met mijn verzekering en dat is inderdaad het geval als ze hem niet kunnen achterhalen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of je verzekeraar voor je bij het waarborgfonds aanklopt, ik denk dat je daar zelf actie voor moet ondernemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |