Waarschijnlijk hoe je social netwerken moet gebruiken, hoe je cv eruit moet zien, hoe je een brief schrijft enz.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef rdwilbrink het volgende:
Hallo allemaal
Ben pas gestopt met me opleiding ICT Beheer niveau 4 Wegens omstandigheden.
Heb wel een Medewerker Beheer Ict Niveau 3 Diploma.
Dus ben nu werkloos heb me ingeschreven bij uwv en moet dinsdag naar een workshop Op weg naar Werk. Nu is mijn vraag kan iemand mij vertellen wat ik een beetje kan verwachten dinsdag?
Hoezo dat dan ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hopeloze club dat UWV. Daar wil je liever niet mee te maken hebben.
Heb je toevallig ook zo'n Workshop moeten doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Omdat ze je in alles wat je poogt te ondernemen tegenwerken, omdat ze er zelf ook niets van snappen.
Post NL is ook niet alles hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef FerryNL het volgende:
UWV is gewoon shit. Probeer inderdaad via andere wegen werk te krijgen. Bij Post NL zoeken ze nog mensen voor het sorteercentrum
Ja dat is inderdaad heel vervelendquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef rdwilbrink het volgende:
Maar het is gewoon jammer dat ik moest stoppen met school. Ik deed iets wat leuk vond maar door omstandigheden moest ik stoppen. En dan heb je soms ook mens die het wel kunnen maar geen fuck doen zo on eerlijk pfff
onzin. ik kreeg gewoon hulp (werkbedrijf veghel)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
Yup. Je kunt beter op eigen kracht proberen aan werk te komen, want het UWV is in deze alleen een controlerende instantie. Je krijgt nul komma niks aan hulp.
Omdat jij het kreeg wil nog niet zeggen dat iedereen die ervaring deelt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin. ik kreeg gewoon hulp (werkbedrijf veghel)
maar ondertussen stomp je wel iemand af op alleen je eigen ervaring. jouw statement was fout, niet het mijne.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Omdat jij het kreeg wil nog niet zeggen dat iedereen die ervaring deelt.
Als je goed zou hebben gelezen zou je hebben gezien dat dat niet zo is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ondertussen stomp je wel iemand af op alleen je eigen ervaring. jouw statement was fout, niet het mijne.
jij zegt dat je bij het UWV nooit hulp gaat krijgen, ik zeg dat dat niet waar is want ik kreeg het wel, dus het was niet in 100% van de gevallen zo. Doe toch niet zo negatief man alleen op basis van je eigen ervaring.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als je goed zou hebben gelezen zou je hebben gezien dat dat niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |