Zegt genoeg lijkt mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef Abed het volgende:
[..]
Beide grootste spelers uit de clubhistorie..
Kampioensjaar van Twente, wedstrijd in Enschedequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag zou ik ook eens een wedstrijd willen zien waar Twente Feyenoord totaal afbluft.
Serieus? Feyenoord speelde die wedstrijd gewoon heel slecht, Die Feyenoordsupporters wouden zelfs dat Twente zou winnen zodat Ajax geen kampioen werdquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kampioensjaar van Twente, wedstrijd in Enschede
Wel mooi gelukt ! Wat een fijne club dat je als speler bang moet zijn voor je achterbanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus? Feyenoord speelde die wedstrijd gewoon heel slecht, Die Feyenoordsupporters wouden zelfs dat Twente zou winnen zodat Ajax geen kampioen werd.
Oh... in dat geval valt het kopje 'betere achterban' nu richting Twente.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus? Feyenoord speelde die wedstrijd gewoon heel slecht, Die Feyenoordsupporters wouden zelfs dat Twente zou winnen zodat Ajax geen kampioen werd.
Dus was Twente stukken beterquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik gaf je net de 6-1 uit 88-89quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel sterk dit, nadat er eerst is afgegeven op historische resultaten behaald door Feyenoord door Twente supporters...quote:
En nam Feyenoord die wedstrijd totaal niet serieus. Poging afgekeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus was Twente stukken beter
Jij hoort neutraal te zijn, blauwequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik intens geniet van de rol van Littlerabbit in dit topic.
Het is net een soort scheidsrechterquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik intens geniet van de rol van Littlerabbit in dit topic.
Best lastig hoor, er zijn 2 proeven. 1 is de directe confrontatie en de andere een kennisquiz. Zo had het antwoord uiteraard niet N'kufo moeten zijn maar Epi Drost.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is net een soort scheidsrechter
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is net een soort scheidsrechter
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie hem met zo'n microfoon in de boksring staan
voice of hollandquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie hem met zo'n microfoon in de boksring staan
Ik kijk liever VI.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
voice of holland![]()
echt zo'n programma voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |