Ok kweet niet of ik nog welkom ben, maar toch geen tijd dus het maakt niet echt uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die meet gaat gewoon nog door hoor
Zo even proeven zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, erg leuk geweest. Ze zijn net naar de bus gelopen.
Pannenkoeken gemaakt voor ze.
En ik had vodka van Newb gekregen.
Die 250.000 scoville vodka?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, erg leuk geweest. Ze zijn net naar de bus gelopen.
Pannenkoeken gemaakt voor ze.
En ik had vodka van Newb gekregen.
Geniet ervanquote:
Ja, we hebben vanmiddag wat van de mede soldaat gemaakt. Maar toen merkte ik dat ik even niet moest drinken.quote:
Scoville is toch de eenheid van pittigheid?quote:
nee....quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, je komt natuurlijk niet wat brengen?
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinos de dikste poes natuurlijk.
[..]
Op een punt gisteravond wilde ik je nog bellen. Maar toen kwam Silk langs en werd mijn aandacht afgeleid.
Aye, was van de week in het nieuws, tijdens de productie worden gasmaskers gedragenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scoville is toch de eenheid van pittigheid?
Nee, het is Rachmaninoff.
probeer eens...?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als ik het heel lief vraag met grote puppyogen?
quote:
Lieve lieve Snarf, ik verhonger hier omdat wt alle worstenbroodjes opgegeten heeft. Als jij wat eten zou komen brengen zou ik je daar eeuwig dankbaar voor zijn. En dan zal ik jou daarna van drank voorzien. Nu moet je de puppyogen even er bij denkenquote:
ghehehe de puppyogen zijn an gedoneerd en vind je smeekbede werkelijk ontroerend, maar nee.. ik kom toch nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve lieve Snarf, ik verhonger hier omdat wt alle worstenbroodjes opgegeten heeft. Als jij wat eten zou komen brengen zou ik je daar eeuwig dankbaar voor zijn. En dan zal ik jou daarna van drank voorzien. Nu moet je de puppyogen even er bij denken
Wat ben jij harteloos zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe de puppyogen zijn an gedoneerd en vind je smeekbede werkelijk ontroerend, maar nee.. ik kom toch niet
tja... soms is dat nodigquote:
Tering.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Aye, was van de week in het nieuws, tijdens de productie worden gasmaskers gedragen
Er vroegen meerdere mensen naar waar je was. We misten je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BegrijpelijkToch wel goed om te horen dat je aan me gedacht hebt <3
Ik zou erg verbaasd zijn als je me toen had gebeld, ik was het helemaal vergeten
Maar zie arme Royco danquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe de puppyogen zijn an gedoneerd en vind je smeekbede werkelijk ontroerend, maar nee.. ik kom toch niet
Ik heb geteld. Twi heeft er meer op dan WT.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve lieve Snarf, ik verhonger hier omdat wt alle worstenbroodjes opgegeten heeft. Als jij wat eten zou komen brengen zou ik je daar eeuwig dankbaar voor zijn. En dan zal ik jou daarna van drank voorzien. Nu moet je de puppyogen even er bij denken
Deal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... soms is dat nodigmaar ander keertje wil ik je best feta geven hoor!
ghehehe aaaahw das wel heel zieligquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar zie arme Royco dan![]()
[ afbeelding ]
er staat geven, niet voerenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deal.
Maar zo klinkt het alsof je me gaat voeren
Is Sheldon al terecht?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deal.
Maar zo klinkt het alsof je me gaat voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |