Wat hem lid maakt van onze bazen club.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar Fax heeft t al 5 jaar niet gedaan he..
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben ook lidquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hem lid maakt van onze bazen club.
Dat weet jij goed?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat red je in een gewone auto ook wel denk ik jaquote:
Zei die eerder zelf hier ergens, vandaag of gisteren..quote:
quote:
bovendien zijn hier de pandapunten van iedereen bekendquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zei die eerder zelf hier ergens, vandaag of gisteren..
Welles, alleen over je hondjes..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben ook lidben alleen geen baas
quote:
Notepadbestandje op je desktop en alle pijnlijke quotes erin zetten. Dat doet iedereen toch hier?quote:
Val ik nu weer buiten de clubquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zei die eerder zelf hier ergens, vandaag of gisteren..
Inclusief nachtcamera's zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Check je FB even voor die meet, je krijgt een eigen kamer met Patjon
Mij niet goed genoeg kennen om te weten dat je zo'n antwoord kunt verwachten.quote:
Bazen en bazinnen club.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik moet nog even inburgeren denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Notepadbestandje op je desktop en alle pijnlijke quotes erin zetten. Dat doet iedereen toch hier?
das waar, voel me een stuk meer baas nuquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welles, alleen over je hondjes..
'Vind ik leuk'quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Check je FB even voor die meet, je krijgt een eigen kamer met Patjon
Uhh neequote:
Bazin, ook goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Notepadbestandje op je desktop en alle pijnlijke quotes erin zetten. Dat doet iedereen toch hier?
Tjah ik lig wel in de kamer ernaast dus wel je hoofd in het kussen gaarnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |