We Jullie hadden het toch over de afgelopen 6 jaar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Een tweede plek in de marge noemen![]()
Met als enige verschil dat een 9e plek voor Twente normaal is. En de 10 plek voor Feyenoord het slechtste seizoen in de geschiedenis is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2012: Twente 6e, Feyenoord 2e
2011: Twente 2e, Feyenoord 10e![]()
2010: Twente 1e, Feyenoord 4de![]()
2009: Twente 2e, Feyenoord 7e
2008: Twente 4e, Feyenoord 6e
2007: Twente 4e, Feyenoord 7e
2006: Twente 9e, Feyenoord 3e
Goh, toch 6 seizoenen geleden dat Fey beter was
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jongen, op dit moment is twente op ieder vlak behalve historie en stadioncapaciteit groter dan feyenoord. Fact.
Ik weet niet eens meer waar het over gaat. Feit is dat Twente momenteel gewoon een topclub is, maar dat die supporters zich dan niet moeten gaan gedragen alsof Twente een grotere club is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
We hadden het toch over de afgelopen 6 jaar?
Vroeger was 9e een normale plek voor Twente ja. Tegenwoordig is 3e/4e normaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat een 9e plek voor Twente normaal is. En de 10 plek voor Feyenoord het slechtste seizoen in de geschiedenis is.
Waarom ging Fer eigenlijk weg bij jullie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat een 9e plek voor Twente normaal is. En de 10 plek voor Feyenoord het slechtste seizoen in de geschiedenis is.
True. Over de afgelopen jaren heeft Twente gemiddeld beter gepresteerd. Maar een topclub is het zeker niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar het over gaat. Feit is dat Twente momenteel gewoon een topclub is, maar dat die supporters zich dan niet moeten gaan gedragen alsof Twente een grotere club is.
Heujquote:
Ik beweer zoiets iig nooit. Ik zeg dat we een topclub in wording zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
True. Over de afgelopen jaren heeft Twente gemiddeld beter gepresteerd. Maar een topclub is het zeker niet.
Alsof dat wat zegtquote:
Hoe is dat bewijzen? De halve Eredivisie heeft in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal weleens een periode bovenin meegedaan. Die zijn stuk voor stuk allemaal weggezakt. Geen enkele aanleiding om te denken dat dat met Twente opeens anders is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kampioenschap. Mooi stadion en gaat straks zelfs die van PSV () inhalen. Ze bewijzen zich ook in Europa.
Daarom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar morgen wordt er niet gevoetbald
Ach, dat is afwachten. Topclub word je over een periode van tientallen jaren. Kom in 2050 nog maar eens terug.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik beweer zoiets iig nooit. Ik zeg dat we een topclub in wording zijn
WAT ZEGT DAN WEL WAT? DAT ZE IN 2002 de UEFA CUP GEWONNEN HEBBEN. TWENTE HEEFT ZICH IN DE CHAMPIONS LEAGUE EN EUROPA LEAGUE GEMANIFESTEERD ALS SUBTOP IN EUROPA. FEYENOORD IS NERGENS.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt. Feyenoord heeft jaren niet mee kunnen doen vanwege de schulden, geblunder van de directie, trainer, en de supporters die zich onbehoorlijk gedroegen.
Precies dat heeft Feyenoord ook allemaal. Ik zie het een mooi seizoen worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente heeft ervaring, kracht, snelheid, jonge gretigheid en beweeglijkheid. Daarnaast een lekker brede selectie. Ik zie het een mooi seizoen worden
Dan proosten we op een mooi seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies dat heeft Feyenoord ook allemaal. Ik zie het een mooi seizoen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |