Alleen bij uitwedstrijden en echte krakersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
ik dacht dat psv alleen bij uitwedstrijden op de counter ging spelen?
Je moet iets als je tegenstander beter isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
Welke spelers hebben ze precies om niet op de counter te spelen dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1-0
Zo ging het in Waalwijk ook
So? Mag hij wel wat meer praten... Dat kost niet heel veel energie lijkt mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft het ook behoorlijk warm volgens mij.
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
Toivonen die in de muur net lekker met z'n kontje tegen die gast z'n lul aan loopt te schuren
Meer mensen die dat zagen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
Toivonen die in de muur net lekker met z'n kontje tegen die gast z'n lul aan loopt te schuren
hij houdt de muur wel op de juiste afstand en hij heeft weer een genots momentjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nee, hij floot zodat ze ff water konden gaan drinkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
Fluiten omdat ze effe water drinken
Publiek Gquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij floot zodat ze ff water konden gaan drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |