SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Die neus en die ongeintresseerde kop van haarquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef marcie216 het volgende:
Lieke van Lexmond is gewoon geil hoor.
Mooie goal trouwens
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
Aardige goal. Nu zie ik ze nog winnen ook
Momentum
Ik zou dr niet uit mijn bed schoppen maar er is zoveel betersquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
Haar neus is niet super nee, maar ik denk dat iedereen hier blij zou zijn, als ze een vrouw zoals Lieke zouden krijgen.
Je krijgt haar nooit je bed in, en ook niemand betersquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou dr niet uit mijn bed schoppen maar er is zoveel beters
Bitch pleeasseeeequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je krijgt haar nooit je bed in, en ook niemand beters
Hou eens op met je kansloze getroll.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
Paniek achterin
er is gescoord en prompt hoor je ze weer dingen ratelen in het stadion
Nee, ik kap er niet mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op met je kansloze getroll.Er werd nog harder gezongen toen het 1-2 stond.
Hou eens op met je kansloze getrollquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
Zag die Vurnon wegdraaien dan. Zoiets kan Clasie niet, om maar een voorbeeld te noemen.
Falkenburg deed het net ook, maar iets sneller en wat soepelerquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
Zag die Vurnon wegdraaien dan. Zoiets kan Clasie niet, om maar een voorbeeld te noemen.
Dat is dan ook het verschil tussen een voetballer en een lelijke pitbull!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Falkenburg deed het net ook, maar iets sneller en wat soepeler
Ik vind hem niet onaardig spelen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef KrAlex het volgende:
Die Sana is tot nog toe Ajax onwaardig. Vind het geen bijzondere speler, maar wat wil je voor 300.000¤
Okequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef KrAlex het volgende:
Die Sana is tot nog toe Ajax onwaardig. Vind het geen bijzondere speler, maar wat wil je voor 300.000¤
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hou eens op met je kansloze getroll
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit.
Clasie maakt deel uit van de Nederlandse top
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hou eens op met je kansloze getroll
Mwah, heb hem weinig goeds zien doen. Die kans had een goede aanvaller gewoon afgemaakt. De keeper had een beetje aanvaller makkelijk omspeeld omdat die met redelijke vaart uitkomt.quote:
Zit niet eens bij de wedstrijdselectie van het NL elftalquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit.
Clasie maakt deel uit van de Nederlandse top
Komt omdat de mensen die de selectie in elkaar zetten allemaal neuzen zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zit niet eens bij de wedstrijdselectie van het NL elftal
Heb hem veel meer goeds zien doen dan Schöne.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwah, heb hem weinig goeds zien doen. Die kans had een goede aanvaller gewoon afgemaakt. De keeper had een beetje aanvaller makkelijk omspeeld omdat die met redelijke vaart uitkomt.
Tsja Schöne is nou ook niet een toppertje. Goede speler voor een club als NEC etc, maar voor een topclub in Nederland komt die gewoon te kort. Vind het gewoon geen Ajax voetballers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem veel meer goeds zien doen dan Schöne.
En een heerlijke passquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch jammer dat Theo weg gaat bij Ajax is wel iemand met een grote bek
Stereotype ajax publiek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Die snollen op de tribune die dachten dat hij zat
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Die snollen op de tribune die dachten dat hij zat
Daar reageerde ik op.quote:
quote:
Nee man.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kampioenskandidaat nummer 1.
PSV en Ajax![]()
![]()
![]()
Als jij een handleiding geeft voor hoe je er voor springtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een site waar je gratis kan oefenen, je theorie voor scooter.
Allemaal 1,30 per examen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als jij een handleiding geeft voor hoe je er voor springt![]()
Zoek gewoon op google
Ik woon in Eindhovenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Allemaal 1,30 per examen.
Ja kom maar naar Eindhoven toe. Ik heb dan mijn scooter wel, en gaan we oefenen. Meedoen op eigen risico
Oh oke!quote:
Gaat moeilijk, heb dinsdag mijn Theorie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Koop gewoon zo'n theorieboekje met een dvd'tje joh
Da's niet handig neequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gaat moeilijk, heb dinsdag mijn Theorie.
Ik had zo iets gekocht, kon je 3 maanden op de site snelopdeweg oefenen, was wel handig. Maar wist niet dat het op 5 augustus afliep, dus wou net gaan oefenen(had al wel geoefend), is hij verlopen
Oh, ja heb er op 1 site nu dat ik 1x gratis examen mag maken!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Da's niet handig nee![]()
Hier al gekeken neem ik aan?
http://bit.ly/Pb7JGg
welke CD'squote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
Met die CD's kan je het beste oefenen voor theorie, of dat vond ik tenminste toen ik auto theorie deed.
Van die oefen cd'squote:
Gewoon niet leren #YOLOquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef marcie216 het volgende:
Dat is nu te laat, moet vanavond ook al oefenen, want dinsdag in de ochtend Theorie
Je kan toch wel een paar van die examens kopen? Je hebt er alleen maar profijt vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef marcie216 het volgende:
Dat is nu te laat, moet vanavond ook al oefenen, want dinsdag in de ochtend Theorie
Ik heb dus geen boek, lezen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef poker4lifee het volgende:
lees gewoon een uurtje zo'n theorieboek door en klaar ben je
morgenmiddag halen, uurtje lezen, dinsdag maken, blij naar huis.quote:
Zozo, 13,5 kilotjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef bombmannl het volgende:
samenvattingen NOS![]()
schrik me dood, flikkert één van me halters van 13,5kilo van me kast af.. deuk in de vloer
Redelijk, beter dan Schönequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hele tweede helft gemist omdat ik die knaagdieren op moest halen
Ajax heeft het weer lekker weggegeven als ik het zo zie
Hoe speelde Sana?
knaagdieren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hele tweede helft gemist omdat ik die knaagdieren op moest halen
Ajax heeft het weer lekker weggegeven als ik het zo zie
Hoe speelde Sana?
Dikke armen nu zekerquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb het opgebouwd, elke week een kilo erbij. werkt echt goed.
quote:
Zou ik ook moeten hebben, voor die ragequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]werkt echt goed, gewoon na elk potje fifa, of cod of bf3 ofzo, 15keer liften. dat telt wel aan
Plasma met een dumbell erinquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten hebben, voor die rage
Elke week opbouwen van 1 kilo en dan beginnen op 8, zou dan wel een dure zaak wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dumbells en die zijn best kut als ze te zwaar worden.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dumbells en die zijn best kut als ze te zwaar worden.
Gij benne zelf een zwabberquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeveel mee bezig dan wordt het vanzelf makkelijk
ik doe wel een chestpress met dumbells en de eerste keer zwabberde het alle kanten op
Niks mis met een zakelijke trainingsessie af en toequote:
Hier staat de sportschool vol met 15 jarigen die binnen 2 weken een zieke sixpack verwachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef bombmannl het volgende:
ben ook pas 17, bijna 18. maar heb wel beetje gewacht tot ik ben uitgegroeid. Anders is het niet goed voor je (had ik ergens gelezen).
Bende gij een gabber of een zwabber.quote:
Ja, in Leiden heb je ook van die sprieten in de sportschool haha.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier staat de sportschool vol met 15 jarigen die binnen 2 weken een zieke sixpack verwachten
Dat valt op zich wel mee waar ik zit. Bij mijn fitness zijn wel altijd van die jochies die anderhalf uur lang bij een apparaat staan te praten en dan weer naar huis gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier staat de sportschool vol met 15 jarigen die binnen 2 weken een zieke sixpack verwachten
Wie is Louis? En ik heb twee cavia's ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
knaagdieren?
heb je louis opgehaald?
jezelf?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee waar ik zit. Bij mijn fitness zijn wel altijd van die jochies die anderhalf uur lang bij een apparaat staan te praten en dan weer naar huis gaan
Ja, lekker chillen tog. Beetje chicks storen terwijl ze het gruwelijk irritant vinden als iemand ze zegt hoe ze het moeten doenquote:
Praten tijdens dat soort dingen is sowieso kut. Mensen die je oren van je kop lullen met hardlopen trap ik het liefst de berm inquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee waar ik zit. Bij mijn fitness zijn wel altijd van die jochies die anderhalf uur lang bij een apparaat staan te praten en dan weer naar huis gaan
Ga dan lekker alleen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praten tijdens dat soort dingen is sowieso kut. Mensen die je oren van je kop lullen met hardlopen trap ik het liefst de berm in
Sowieso, ik kan sowieso maar 1 ding tegelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praten tijdens dat soort dingen is sowieso kut. Mensen die je oren van je kop lullen met hardlopen trap ik het liefst de berm in
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Warm ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen nog gezien in Zweden rijst?
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #36
Ik fitness bijna altijd alleenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef bombmannl het volgende:
[..]klopt, met vrienden altijd lachen warmlopen op de loopband, en dan naar buiten kijken en chicks spotten.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen nog gezien in Zweden rijst?
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #36
Ik kan me wat posts herinneren over het feit dat de mannen er daar allemaal zo goed uit zagenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik kijk dan sowieso niet naar boys
Valt wel mee hoor. Meeste daar zijn Surferboysquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
In Zweden lopen ze wel allemaal met dat Sana haar![]()
Haha maar niet tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan me wat posts herinneren over het feit dat de mannen er daar allemaal zo goed uit zagen
Gister ook nog gehadquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze boi zit gewoon tan2 hard die corona te klappe
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister ook nog gehadWe hadden ook een tapvat, ding werkte niet goed dus pakten we een grote pan en deden we daar alles in en dan met glas eruit scheppen
Vrouwenbierquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze boi zit gewoon tan2 hard die corona te klappe
Tikje slap jaquote:
Lul nietquote:
Poserquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik begiN wel een BeeTje dronke te worden hor haah xd
Nee, ik zei het omdat Sake van Rijst gemaakt wordtquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je racistisch wil zijn zeg dan Tsing tao
Ik hoop dat je een grapje maakt. Het is niet eens 8 uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik begiN wel een BeeTje dronke te worden hor haah xd
No shitquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Het is niet eens 8 uur
Corona en Desperados wordt hier standaard met een limoenschijfje erin gedronken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens VDM, jij had het over een citroentje in de hals van een biertje. Wat bedoel je daarmee?
Moeilijk om een schijf citroen in dat flesje te proppenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Corona en Desperados wordt hier standaard met een limoenschijfje erin gedronken.
die proppen ze in de hals, en hoor je dan zelf in het bier te duwwenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moeilijk om een schijf citroen in dat flesje te proppen
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan zelf ook wel een beetje nadenken he, bijdehand kindquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, gewoon dat flesje in flikkeren dusquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
wauwquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij Corona ook héquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, gewoon dat flesje in flikkeren dus
Maar eens proberen dan als ik die desperados neem
Denk het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan zelf ook wel een beetje nadenken he, bijdehand kind
Corona is al opquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Corona ook héGrolsch 2.5 lemon is ook wel lekker
andere grolsch is echt fucking smerig, tenzij je de luxere bieren neemt zoals Lentebock.
dat gevoel kreeg ik bij zijn commentaar ook... Waarvoor ga je naar Ajax, alleen voor het geld of voornamelijk om in het Ajax shirt te mogen spelen xDquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:42 schreef bombmannl het volgende:
assaidi vergeet even dat heerenveen geen champions leaugue speelt.. geldwolf..
Neen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
Even een vraagje :
Als een Ambulance alleen lichtsignalen geeft, dus geen sirene, moet je die dan ook voorrang geven?
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
Even een vraagje :
Als een Ambulance alleen lichtsignalen geeft, dus geen sirene, moet je die dan ook voorrang geven?
Lolquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
Overigens is dat limoen in de hals best wel bullshit. Wij hebben dat als een soort standaard overgenomen, terwijl het eigenlijk alleen wordt gebruikt om vliegen uit het bier te houden en de hals te ontsmetten. In Mexico drinkt niemand het zo
Dat ligt eraan of de ambulance haast heeft en er eventuele tegenliggers zijn die geen lichtsignalen voeren maar wel haast hebben. Dus als die er wel zijn moet je het wel maar anders ook. Of je doet het niet maar dat ligt er weer aan of de ambulance rode signalen heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
Even een vraagje :
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lolen toch vind ik het net wat lekkerder met limoen
Nog zoeter zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lolen toch vind ik het net wat lekkerder met limoen
Jaquote:
Ah oke bedankt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de ambulance haast heeft en er eventuele tegenliggers zijn die geen lichtsignalen voeren maar wel haast hebben. Dus als die er wel zijn moet je het wel maar anders ook. Of je doet het niet maar dat ligt er weer aan of de ambulance rode signalen heeft.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is
Live op ZDFquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
1-0 Bayern tegen Dortmund , Doelpunt: Mandzukic !!!!
dit meen je niet toch??quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb nog nooit een Desperado/corona op
NO WAY!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
1-0 Bayern tegen Dortmund , Doelpunt: Mandzukic !!!!
Loser!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb nog nooit een Desperado/corona op
Jawel ik ben 15, wel Bacardi, Rum, Tequila etc, ook gewoon normaal bier. Maar die nog nooitquote:
Wat is het verschil met normaal bier?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Loser!
Ook mijn 2e corona ooit hoor
oh vandaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jawel ik ben 15, wel Bacardi, Rum, Tequila etc, ook gewoon normaal bier. Maar die nog nooit
Vrij weinig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met normaal bier?
Corona is gewoon normaal bier..maar dan uit "Mexico" (shit brouwen ze tegenwoordig ook gewoon in Duitsland geloof ik). Desperados is vergelijkbaar, maar dan zit er wat tequila in en heeft het een iets hoger alcohol percentage. Scheelt een procentje ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met normaal bier?
Wat is het verschil dan? hoger alcoholpercentage?quote:
4,6 om 5,9quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Corona is gewoon normaal bier..maar dan uit "Mexico" (shit brouwen ze tegenwoordig ook gewoon in Duitsland geloof ik). Desperados is vergelijkbaar, maar dan zit er wat tequila in en heeft het een iets hoger alcohol percentage. Scheelt een procentje ofzo.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
Overigens is Salitos net zo lekker en is het vaak goedkoper dan Desperados:
[ afbeelding ]
Kateeequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Kate Upton (L)
http://hypebeast.com/2012(...)of-kate-upton-video/
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Kate Upton (L)
http://hypebeast.com/2012(...)of-kate-upton-video/
Die viel zwaar tegen, ik heb de zak gewoon weggegooidquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef marcie216 het volgende:
HEEEUJ!
Nieuwe chips smaak, Reggea chicken nog wat. LImited edition
Geen consumable packs?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die viel zwaar tegen, ik heb de zak gewoon weggegooidDie andere 2 hoef ik niet eens.
Ik heb nu bijna niks om op FUT te doen, behalve bronze packs openen en hopen op een Pogba dan
Vind hem wel redelijk, we hebben ook nog cocktail sausquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die viel zwaar tegen, ik heb de zak gewoon weggegooidDie andere 2 hoef ik niet eens.
Ik heb nu bijna niks om op FUT te doen, behalve bronze packs openen en hopen op een Pogba dan
Ze lezen hier sowieso best veel mee volgens mij. Die stream links vanmiddag waren ook meteen weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie TR'de mij laatst eigenlijk toen ik tieten postte
Een homo denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie TR'de mij laatst eigenlijk toen ik tieten postte
Doorgaan met fifaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb vanaf 12.30 tot nu alleen maar voetbal gekeken. Ben er wel even klaar mee voor vandaag.
Kijk in je geschiedenisquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
Tim, kan je nog een keer die : 'ik google het even voor je ' posten. Ik kwam toen bij 1 site uit, maar die kan ik nu niet meer vinden!
Jij bent echt een kindquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://lmgtfy.com/
Heel handig. Ik had op die Doodle van 3 dagen geleden een nieuw record neergezet, 15.4 sec
Dat editte ik zelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze lezen hier sowieso best veel mee volgens mij. Die stream links vanmiddag waren ook meteen weg.
Ja Rijst, laat hem!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben gewoon blij met dat record.
hoi. clubs?quote:
Klopt, ik dacht laat ik er een leuke edit van makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat editte ik zelf
Dudeweiser denk ik ook.
quote:
Ik wil er best antwoord op geven maar dan ga ik je beledigenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben gewoon blij met dat record.
Zo kinderlijk eenvoudig weggegeven in de tweede helftquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Player search doet het niet lekker![]()
En Ajacieden, gefeliciteerd met het punt
Gewoon logisch nadenkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
hoofdstuk 17 van de 26. Daarna examen maken
Wat voor examen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
hoofdstuk 17 van de 26. Daarna examen maken
Theorie scooter of auto examenquote:
Kanniet op iPhone helaasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef marcie216 het volgende:
Scootertheorie, en GJE hier : snelslagen.nl
Ouders betalenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kanniet op iPhone helaas
Maar waarom voor scooter gaan als je over een halfjaar auto mag doen?
Op 17 al hoor, zolang er iemand naast je zitquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ouders betalen
En je mag dan toch pas rijden als je 18 bent, dus wat heeft het voor nut?
Ja, dus je mag niet rijden. Ja met je moeder/vader/tante/oma/opa maar dus nergens heen(niet naar vrienden, voetbal, etc)quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op 17 al hoor, zolang er iemand naast je zit
Hoezo kan dat niet op iPhone dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kanniet op iPhone helaas
Maar waarom voor scooter gaan als je over een halfjaar auto mag doen?
Wátquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, dus je mag niet rijden. Ja met je moeder/vader/tante/oma/opa maar dus nergens heen(niet naar vrienden, voetbal, etc)
Omdat ik de flash player eraf gegooid heb. Was vandaag maar Krimmlerwasserfälle geweest trouwens, wat een klimquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet op iPhone dan?
TROLOLOLOL
Haha zeker, maar was wel de moeite waard of niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat ik de flash player eraf gegooid heb. Was vandaag maar Krimmlerwasserfälle geweest trouwens, wat een klim
Ik ga mijn scooter gebruiken om naar vrienden te gaan, naar school etc. Ik ga mijn oma daar toch niet mee naar toe nemen, en die 'iemand' moet 20 jaar zijn rijbewijs hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wát![]()
Zolang er iemand naast je zit mag je rijden. Stamp je je oma in die stoel naast je, kan je rijden. Vind je zo'n scooter en al niet zonde geld?
rijke ouders alles. GJE weet er alles van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga mijn scooter gebruiken om naar vrienden te gaan, naar school etc. Ik ga mijn oma daar toch niet mee naar toe nemen, en die 'iemand' moet 20 jaar zijn rijbewijs hebben.
Mijn ouders betalen het rijbewijs, en scooter krijg ik voor mijn verjaardag
Ja, was wel vet, maar veeeeel te commercieel. Alles ging om geld vind ik, overal winkels met prul waar mogelijk enzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Haha zeker, maar was wel de moeite waard of niet?ga je ook nog de Großglocknerstraße rijden? Vond ik heel tof iig
Aah zemmol, ik dacht dat we coolio warenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rijke ouders alles. GJE weet er alles van.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef bombmannl het volgende:
nog een klein weekje en dan party hardy op terschelling
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef bombmannl het volgende:
nog een klein weekje en dan party hardy op terschelling
natuurlijk, ze moeten toch geld verdienenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, was wel vet, maar veeeeel te commercieel. Alles ging om geld vind ik, overal winkels met prul waar mogelijk enzo
Naar Grossglockner gaan we ook ja, en we gaan naar de gletsjers (?)
Die wil ik zien!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk, ze moeten toch geld verdienendie gletsjer ligt bij de Grossglockner ja, de Pasterzen gletsjer. Weinig van over helaas, maar verder wel mooi uitzicht. Ik heb nog wat plaatjes geschoten van mezelf in de sneeuw
Die soort skiliftjes zijn ook wel grappigquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk, ze moeten toch geld verdienendie gletsjer ligt bij de Grossglockner ja, de Pasterzen gletsjer. Weinig van over helaas, maar verder wel mooi uitzicht. Ik heb nog wat plaatjes geschoten van mezelf in de sneeuw
Skiliftjes? Van die kabelbanen bedoel je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die soort skiliftjes zijn ook wel grappig
Al eens gedaan?
Zelfs hetero mannen willen jou lichaam zien Kevin ...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Skiliftjes? Van die kabelbanen bedoel je?Die heb ik niet gedaan iig, geen zin in.
Ik heb wel nog quad gereden door de bossen
En nee geen pics mathijs. Hommo.
Ja, die soort kabelbanen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Skiliftjes? Van die kabelbanen bedoel je?Die heb ik niet gedaan iig, geen zin in.
Ik heb wel nog quad gereden door de bossen
En nee geen pics mathijs. Hommo.
im back bitchesssquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
Ik speel bij dutchies aangezien Cr00k op vakantie is.
ik ben vaak genoeg boven op die bergen geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die soort kabelbanen.
Echt doen als je er weer eens bent, dat view
Op de top van die berg zat ik net in een wolk
parapluquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
Godver de godver 7 fouten, gezaktEen andere proberen.
Dat moet je me niet vragenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben vaak genoeg boven op die bergen geweestwelke zat je dan?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
Godver de godver 7 fouten, gezaktEen andere proberen.
Grossvenediger?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat moet je me niet vragen
Op 2 na hoogste oid, wel hoog
Jaquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1832417
Was ook de 1e xquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe lang ben je al aan het oefenen? Ik deed hem net voor de eerste keer, ook 7 fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |