SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Die neus en die ongeintresseerde kop van haarquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef marcie216 het volgende:
Lieke van Lexmond is gewoon geil hoor.
Mooie goal trouwens
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
Aardige goal. Nu zie ik ze nog winnen ook
Momentum
Ik zou dr niet uit mijn bed schoppen maar er is zoveel betersquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
Haar neus is niet super nee, maar ik denk dat iedereen hier blij zou zijn, als ze een vrouw zoals Lieke zouden krijgen.
Je krijgt haar nooit je bed in, en ook niemand betersquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou dr niet uit mijn bed schoppen maar er is zoveel beters
Bitch pleeasseeeequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je krijgt haar nooit je bed in, en ook niemand beters
Hou eens op met je kansloze getroll.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
Paniek achterin
er is gescoord en prompt hoor je ze weer dingen ratelen in het stadion
Nee, ik kap er niet mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op met je kansloze getroll.Er werd nog harder gezongen toen het 1-2 stond.
Hou eens op met je kansloze getrollquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
Zag die Vurnon wegdraaien dan. Zoiets kan Clasie niet, om maar een voorbeeld te noemen.
Falkenburg deed het net ook, maar iets sneller en wat soepelerquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
Zag die Vurnon wegdraaien dan. Zoiets kan Clasie niet, om maar een voorbeeld te noemen.
Dat is dan ook het verschil tussen een voetballer en een lelijke pitbull!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Falkenburg deed het net ook, maar iets sneller en wat soepeler
Ik vind hem niet onaardig spelen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef KrAlex het volgende:
Die Sana is tot nog toe Ajax onwaardig. Vind het geen bijzondere speler, maar wat wil je voor 300.000¤
Okequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:18 schreef KrAlex het volgende:
Die Sana is tot nog toe Ajax onwaardig. Vind het geen bijzondere speler, maar wat wil je voor 300.000¤
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hou eens op met je kansloze getroll
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit.
Clasie maakt deel uit van de Nederlandse top
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hou eens op met je kansloze getroll
Mwah, heb hem weinig goeds zien doen. Die kans had een goede aanvaller gewoon afgemaakt. De keeper had een beetje aanvaller makkelijk omspeeld omdat die met redelijke vaart uitkomt.quote:
Zit niet eens bij de wedstrijdselectie van het NL elftalquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit.
Clasie maakt deel uit van de Nederlandse top
Komt omdat de mensen die de selectie in elkaar zetten allemaal neuzen zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zit niet eens bij de wedstrijdselectie van het NL elftal
Heb hem veel meer goeds zien doen dan Schöne.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwah, heb hem weinig goeds zien doen. Die kans had een goede aanvaller gewoon afgemaakt. De keeper had een beetje aanvaller makkelijk omspeeld omdat die met redelijke vaart uitkomt.
Tsja Schöne is nou ook niet een toppertje. Goede speler voor een club als NEC etc, maar voor een topclub in Nederland komt die gewoon te kort. Vind het gewoon geen Ajax voetballers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem veel meer goeds zien doen dan Schöne.
En een heerlijke passquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch jammer dat Theo weg gaat bij Ajax is wel iemand met een grote bek
Stereotype ajax publiek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Die snollen op de tribune die dachten dat hij zat
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Die snollen op de tribune die dachten dat hij zat
Daar reageerde ik op.quote:
quote:
Nee man.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kampioenskandidaat nummer 1.
PSV en Ajax![]()
![]()
![]()
Als jij een handleiding geeft voor hoe je er voor springtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een site waar je gratis kan oefenen, je theorie voor scooter.
Allemaal 1,30 per examen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als jij een handleiding geeft voor hoe je er voor springt![]()
Zoek gewoon op google
Ik woon in Eindhovenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Allemaal 1,30 per examen.
Ja kom maar naar Eindhoven toe. Ik heb dan mijn scooter wel, en gaan we oefenen. Meedoen op eigen risico
Oh oke!quote:
Gaat moeilijk, heb dinsdag mijn Theorie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Koop gewoon zo'n theorieboekje met een dvd'tje joh
Da's niet handig neequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gaat moeilijk, heb dinsdag mijn Theorie.
Ik had zo iets gekocht, kon je 3 maanden op de site snelopdeweg oefenen, was wel handig. Maar wist niet dat het op 5 augustus afliep, dus wou net gaan oefenen(had al wel geoefend), is hij verlopen
Oh, ja heb er op 1 site nu dat ik 1x gratis examen mag maken!quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Da's niet handig nee![]()
Hier al gekeken neem ik aan?
http://bit.ly/Pb7JGg
welke CD'squote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
Met die CD's kan je het beste oefenen voor theorie, of dat vond ik tenminste toen ik auto theorie deed.
Van die oefen cd'squote:
Gewoon niet leren #YOLOquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef marcie216 het volgende:
Dat is nu te laat, moet vanavond ook al oefenen, want dinsdag in de ochtend Theorie
Je kan toch wel een paar van die examens kopen? Je hebt er alleen maar profijt vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef marcie216 het volgende:
Dat is nu te laat, moet vanavond ook al oefenen, want dinsdag in de ochtend Theorie
Ik heb dus geen boek, lezen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef poker4lifee het volgende:
lees gewoon een uurtje zo'n theorieboek door en klaar ben je
morgenmiddag halen, uurtje lezen, dinsdag maken, blij naar huis.quote:
Zozo, 13,5 kilotjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef bombmannl het volgende:
samenvattingen NOS![]()
schrik me dood, flikkert één van me halters van 13,5kilo van me kast af.. deuk in de vloer
Redelijk, beter dan Schönequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hele tweede helft gemist omdat ik die knaagdieren op moest halen
Ajax heeft het weer lekker weggegeven als ik het zo zie
Hoe speelde Sana?
knaagdieren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
godver hele tweede helft gemist omdat ik die knaagdieren op moest halen
Ajax heeft het weer lekker weggegeven als ik het zo zie
Hoe speelde Sana?
Dikke armen nu zekerquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb het opgebouwd, elke week een kilo erbij. werkt echt goed.
quote:
Zou ik ook moeten hebben, voor die ragequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]werkt echt goed, gewoon na elk potje fifa, of cod of bf3 ofzo, 15keer liften. dat telt wel aan
Plasma met een dumbell erinquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten hebben, voor die rage
Elke week opbouwen van 1 kilo en dan beginnen op 8, zou dan wel een dure zaak wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dumbells en die zijn best kut als ze te zwaar worden.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dumbells en die zijn best kut als ze te zwaar worden.
Gij benne zelf een zwabberquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeveel mee bezig dan wordt het vanzelf makkelijk
ik doe wel een chestpress met dumbells en de eerste keer zwabberde het alle kanten op
Niks mis met een zakelijke trainingsessie af en toequote:
Hier staat de sportschool vol met 15 jarigen die binnen 2 weken een zieke sixpack verwachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef bombmannl het volgende:
ben ook pas 17, bijna 18. maar heb wel beetje gewacht tot ik ben uitgegroeid. Anders is het niet goed voor je (had ik ergens gelezen).
Bende gij een gabber of een zwabber.quote:
Ja, in Leiden heb je ook van die sprieten in de sportschool haha.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier staat de sportschool vol met 15 jarigen die binnen 2 weken een zieke sixpack verwachten
Dat valt op zich wel mee waar ik zit. Bij mijn fitness zijn wel altijd van die jochies die anderhalf uur lang bij een apparaat staan te praten en dan weer naar huis gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier staat de sportschool vol met 15 jarigen die binnen 2 weken een zieke sixpack verwachten
Wie is Louis? En ik heb twee cavia's ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
knaagdieren?
heb je louis opgehaald?
jezelf?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee waar ik zit. Bij mijn fitness zijn wel altijd van die jochies die anderhalf uur lang bij een apparaat staan te praten en dan weer naar huis gaan
Ja, lekker chillen tog. Beetje chicks storen terwijl ze het gruwelijk irritant vinden als iemand ze zegt hoe ze het moeten doenquote:
Praten tijdens dat soort dingen is sowieso kut. Mensen die je oren van je kop lullen met hardlopen trap ik het liefst de berm inquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee waar ik zit. Bij mijn fitness zijn wel altijd van die jochies die anderhalf uur lang bij een apparaat staan te praten en dan weer naar huis gaan
Ga dan lekker alleen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praten tijdens dat soort dingen is sowieso kut. Mensen die je oren van je kop lullen met hardlopen trap ik het liefst de berm in
Sowieso, ik kan sowieso maar 1 ding tegelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Praten tijdens dat soort dingen is sowieso kut. Mensen die je oren van je kop lullen met hardlopen trap ik het liefst de berm in
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Warm ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen nog gezien in Zweden rijst?
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #36
Ik fitness bijna altijd alleenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef bombmannl het volgende:
[..]klopt, met vrienden altijd lachen warmlopen op de loopband, en dan naar buiten kijken en chicks spotten.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen nog gezien in Zweden rijst?
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #36
Ik kan me wat posts herinneren over het feit dat de mannen er daar allemaal zo goed uit zagenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik kijk dan sowieso niet naar boys
Valt wel mee hoor. Meeste daar zijn Surferboysquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
In Zweden lopen ze wel allemaal met dat Sana haar![]()
Haha maar niet tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan me wat posts herinneren over het feit dat de mannen er daar allemaal zo goed uit zagen
Gister ook nog gehadquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze boi zit gewoon tan2 hard die corona te klappe
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister ook nog gehadWe hadden ook een tapvat, ding werkte niet goed dus pakten we een grote pan en deden we daar alles in en dan met glas eruit scheppen
Vrouwenbierquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze boi zit gewoon tan2 hard die corona te klappe
Tikje slap jaquote:
Lul nietquote:
Poserquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik begiN wel een BeeTje dronke te worden hor haah xd
Nee, ik zei het omdat Sake van Rijst gemaakt wordtquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je racistisch wil zijn zeg dan Tsing tao
Ik hoop dat je een grapje maakt. Het is niet eens 8 uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik begiN wel een BeeTje dronke te worden hor haah xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |