FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet
geld was toch geen probleem?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
nu.nlquote:'Newcastle United bereikt akkoord met Ajax over Anita'
HOOFDDORP - Newcastle United heeft met Ajax een akkoord bereikt over de transfer van Vurnon Anita. De middenvelder stond al enige tijd in de belangstelling van de Premier League-club.
Foto: ProShots
Newcastle verhoogde vrijdag het bod op Anita naar acht miljoen euro en nu zijn beide clubs tot overeenstemming gekomen, zo meldt Sky Sports.
Anita ondergaat maandag waarschijnlijk een medische keuring bij 'The Magpies'.
Als verdedigende middenvelder had hij vorig seizoen een belangrijk aandeel in de landstitel van Ajax. Zijn contract loopt nog door tot medio 2014.
Trainer Frank de Boer van de titelverdediger heeft herhaaldelijk aangegeven dat hij Anita wil behouden.
Met zijn 108 eredivisieduels is de middenvelder een van de meest ervaren spelers in de Ajax-selectie.
Serero speelt aardig, maar wint geen duelquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk dat middenveld Serero - Anita - de Jong
Zal afhankelijk zijn van de stand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Anita straks nog wel een publiekswissel/afscheidswissel krijgen...!?
Dan blijft hij toch lekker bij Heerenveenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
Er komt niemand zo neequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Zo te horen zou Assaidi het salaris krijgen wat ie ook bij Heerenveen verdiend.
Begrijp ik dan ook weer niet van Ajax, zo kun je geen enkele speler halen waarschijnlijk.
Als je subtopsalarissen biedt dan krijg je ook alleen maar subtoppers binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |