SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Janssen en Anita weg, goed hoor“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nou ja, dat is ook niet zo gekquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dijks, Fischer, Janssen en Özbiliz eruit.![]()
Naar Newcastle United, clubs zijn eruit. Anita moet zelf nog tot een akkoord komen.I see peas of green, red roses too....![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Messi maakt haast geen schwalbes, lutser![]()
![]()
Transfersom zou rond de 8miljoen liggen las ik gister. Iemand die hier meer over weet?I see peas of green, red roses too....![]()
Wie gaven de assists bij SCH - NEC?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik gok Frank de Boerquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Greenpeas het volgende:
Transfersom zou rond de 8miljoen liggen las ik gister. Iemand die hier meer over weet?![]()
Daar gaat de kopkracht, ohneequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
Kut, Anita weg dusDat wordt een heel moeilijk seizoen dan.
Anita is toch wel beetje overrated?
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dijks speelt de hele voorbereiding al in de A opstelling, je moet die jongen ook wat rust geven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Dijks speelde een wereldpartij tegenover Narsingh![]()
laat het rusten inzanity.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet mooi.Verlies je je twee beste spelers in een transferperiode
![]()
, da's mooi voor Feyenoord
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |