SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
lekker lijf heb je hoor kbquote:
Ja bloedirritant.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:52 schreef Beach het volgende:
Cosmo beetje door het slotje heenposten.
Is een sad smiley potversriequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekker lijf heb je hoor kb![]()
![]()
$ :$:$:$:$
oh ik dacht tetten en dan lekkere brede heupen daaronderquote:
Eet alle taart op, dat zal ze leren om jou uit te nodigen.quote:
Oh kijk ik nooit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn verjaardag staat in m'n fobo.
Ik wilde eigenlijk voor al het bier gaan, maar dit is ook een goede.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eet alle taart op, dat zal ze leren om jou uit te nodigen.
Beide, win win situatie. Je hebt AL het bier en AL het taart.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor al het bier gaan, maar dit is ook een goede.
Ik ga rebels.wachten bij de starbucksquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Meet Utrecht morgen
Komt:
Beach
P_z (pas om 13 uur)
Misschien:
KB
Soms:
Cosmo
Hipster.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga rebels.wachten bij de starbucks
Hipster Jan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga rebels.wachten bij de starbucks
IK ook niequote:
Wat gebeurde er om 5.07?? Je werd wakker van je natte droom?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Van 4 tot 5.07, en dan 5.08 tot 12.03
Zeg maar eerder half zevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga nooit meer tot half 6 opblijven.
Iemand stuurde mij berichtjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat gebeurde er om 5.07?? Je werd wakker van je natte droom?
Ik zag het nog op whapquote:
Is ze wel oud genoeg ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Plastic_zak het volgende:
snowbells wanneer gaan we naar de beurs om ons helemaal lam te zuipen???
Noh jij gaat niet meer drinkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Plastic_zak het volgende:
snowbells wanneer gaan we naar de beurs om ons helemaal lam te zuipen???
Dat dus. Is goed voor je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker druk worden van al die suiker.
Daar naar kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Wat kijk ikamerica's best dance crew
Kijk dan naar Korea's best dance crewquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
net nieuwe 16 n pregnant en saarvoor degrassiquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Met Mario Lopez.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Omggg ;0 zag je eli nog ? D:quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net nieuwe 16 n pregnant en saarvoor degrassi
mooi he? Nu heel nieuw seizoen allesquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef Beach het volgende:
bestaat degrassi nog steeds? dat keek ik 10 jaar geleden
je zal daar maar trots op wezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net nieuwe 16 n pregnant en saarvoor degrassi
Gewoon bij iel in de achtertuin.quote:
Niet verder gelezen.quote:
quote:
Jersey Shorequote:
Kan op telefoonquote:
niet PS2 bro-op zover dat lukt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef leeell het volgende:
uit bed komen anders ga ik een roguelike spelen gr
voel me hardcore vandaag
servers offlinequote:
Allemaal?quote:
Propaganda posten. PR gemacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef Beach het volgende:
Niet op de Chinese PS2 servers spelen
Ik heb mn hacker al aan het werk gezet iel.
Ik wist niet dat je een huisdier wildequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens iel, ik was helemaal vergeten dat ik nog een verjaardagscadeau van mijn ouders tegoed had, dus kan nu een net schermpje binnenhalenEn misschien ook nog een fatsoenlijke muis.
Jij bent al mijn aapje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een huisdier wilde
kom m'n rug krabbenquote:
ja, kom er niet bij met al die rughaarquote:
Whap, DM, FOKquote:
NGC Cesar de hondenfluisteraarquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zapte naar animal Planetabdc
link jullie spel eensquote:
imminent demise har har harquote:
Anno 2012 nog MTV op je tv hebbenquote:
Vind je het gek dat onze zorgpremies telkens duur worden, met mensen zoals jij die bewust ziek worden.quote:
Er is verder niks op tvquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Vind je het gek dat onze zorgpremies telkens duur worden, met mensen zoals jij die bewust ziek worden.
Jouw smaakquote:
ik dacht dat je het lekker vond?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
Kip/meloensalade is ranzig maar toch eet ik het, whyy
Mwah mwah combinatie niet perfectquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht dat je het lekker vond?
Sterktequote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Dat gevoel ken ik.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
Elke keer als ik ga slapen hoop ik dat ik de volgende keer niet meer wakker word, dat ik dat gevoel niet meer hoef te voelen. Iedere keer als ik wakker word barst ik in huilen uit omdat mijn ellendige leven nog een dag langer moet duren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
Elke keer als ik ga slapen hoop ik dat ik de volgende keer niet meer wakker word, dat ik dat gevoel niet meer hoef te voelen. Iedere keer als ik wakker word barst ik in huilen uit omdat mijn ellendige leven nog een dag langer moet duren.
Lekker geslapen?quote:
Nog steeds last van je vrouwelijke periode?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ik voel me ellendig na het eten verder slapen
En je bijna vriendin dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het houdt gewoon niet op, de pijn van het leven.
Daarom doen wat je wilt doen.quote:
Problemen aanpakken en kapot maken.quote:
KB chocochickaquote:
quote:
Noessss D: straks word je wakker om 12 uur en blijf je weer wakker tot 8 sochtends omgomg stop hetquote:
I caaaan'tquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Noessss D: straks word je wakker om 12 uur en blijf je weer wakker tot 8 sochtends omgomg stop het
Doe gewoon wat ik deedquote:
Oui. Mijn kamer is koud, fijn dekens om me heen allessssquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Daarnaast heb je nog 2 weken vakantie dus het mag best
Ik hou ervan als het koud is om dan te slapen. Dekens om je heen wikkelen lekker knusquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oui. Mijn kamer is koud, fijn dekens om me heen allessss
Ik word nu geterroriseerd door mijn vader die telkens mijn lamp aan doet ;-; kan ik dan niet normaal slapenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hou ervan als het koud is om dan te slapen. Dekens om je heen wikkelen lekker knus
Zo irritantquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik word nu geterroriseerd door mijn vader die telkens mijn lamp aan doet ;-; kan ik dan niet normaal slapen
'je bent net een oud wijf hup doe is actief'quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo irritantWaarom doet hij dat
![]()
Je voelt je ziek en dan gaat hij je ergeren?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'je bent net een oud wijf hup doe is actief'
Mannenonwetenden in wat voor pijn wij vrouwen zitten.
Terwijl je ziek bent?quote:
Ik zou een goede vader zijnquote:
Leiden ben je gek, Adam is dichterbij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:51 schreef leeell het volgende:
bietsj schatje morgen 12:00 Leiden CS 2h4u en ik
Dat wist ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wist ik wel. Ik was ook niet helemaal serieus.
representquote:
Is goed, met lekkere dames?quote:
Ik krijg al een orgasme wanneer ik naar hem kijk.quote:
Dit zegt genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik krijg al een orgasme wanneer ik naar hem kijk.
Dames en/of jongens?quote:
Waarover?quote:
Ga slapenquote:
Fo real vind ik hem een leuke jongen hoor.quote:
Dat gaat mij net wat te ver.quote:
Gelukkig heb ik die niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Houd je huisdieren maar uit mijn buurt.
Ja maar die heb ik toch nog niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een muis wilde aanschaffen.
Knuffelbeer?quote:
Grombeerquote:
Ja toch ouwe backstabber, tijd dat je al die messen uit mijn rug haalt.quote:
Brombeerquote:
Yessss.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brombeer![]()
Zit je al onder de dekens?
Haha zit hooguit een aardappelschilmesje inquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja toch ouwe backstabber, tijd dat je al die messen uit mijn rug haalt.
Ga slapenquote:
Daar zijn gewoon bossen voor heh?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
Zometeen de gaylord 2 even oefenen in het speeltuintje
Veel te fragiel zo'n takquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon bossen voor heh?
Moet je een grote, stevige tak vinden.quote:
Slaap lekker Snowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |