abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115454970
VVD?
Ondernemend type. Vrije jongen. Alleen uit op eigen belang. Ikke, ikke, ikke en de rest mag stikke. Hekel aan de overheid (wil hem immers opsluiten). En zeker aan een grote overheid (wil hem voorgoed opsluiten). Omgekeerd Robin Hood-effect.
Of SP?
Want eigenlijk wilde hij geen crimineel worden, maar succesvol professioneel, maar door de spreekwoordelijke slechte jeugd en de ongelijke kansen is hem dit niet gelukt. Robin Hood-effect.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ryan3 op 12-08-2012 10:17:04 ]
I´m back.
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:02:21 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115454972
PvdA.
The End Times are wild
pi_115454982
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:02 schreef LXIV het volgende:
PvdA.
Jij vindt de PvdA crimineel, maar dat is wat anders natuurlijk.
I´m back.
pi_115454992
PvdA/SP ofzo
pi_115455007
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:04 schreef Paxcon het volgende:
PvdA/SP ofzo
Zoals Willem Holleeder dus?
De goude gabber uit de Jordaan.
I´m back.
pi_115455150
Veel criminelen zijn wel voor keihard (hersenloos) aanpakken (behalve als het over henzelf gaat), dus PVV/VVD.

In werkelijkheid kun je er weinig van zeggen natuurlijk. Een deel stemt niet en voor de rest is het behoorlijk divers. Een witteboordencrimineel stemt anders dan een student die een fiets jat, anders dan een junk die een fiets jat of drugs op zak heeft en weer anders dan een agressieve partner. Om nog maar te zwijgen over de verschillen binnen die groepen.
pi_115455221
Die stemmen niet, die hanteren hun eigen regels, normen en waarden.
pi_115455242
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:16 schreef Joris85 het volgende:
Veel criminelen zijn wel voor keihard (hersenloos) aanpakken (behalve als het over henzelf gaat), dus PVV/VVD.

In werkelijkheid kun je er weinig van zeggen natuurlijk. Een deel stemt niet en voor de rest is het behoorlijk divers. Een witteboordencrimineel stemt anders dan een student die een fiets jat, anders dan een junk die een fiets jat of drugs op zak heeft en weer anders dan een agressieve partner. Om nog maar te zwijgen over de verschillen binnen die groepen.
Ja, toch hebben criminelen wel iets met elkaar gemeen. Het overschrijden, willens en wetens, van een barrière. Kijk ik zelf geef het eerlijk toe, ik zou een zeer maar dan ook zeer slechte crimineel zijn, omdat ik moeite heb om iets te stelen of iets te doen wat niet mag/kan. Dat zorgt bij mij voor ene innerlijke stress, die voor mij niet hanteerbaar is. Die barrière gaan criminelen, van verschillend pluimage, wel over. De vraag is vervolgens of die psychische gesteldheid iets kan zeggen over hoe die mensen stemmen. Ik kan me bijv. indenken dat beide partijen, vanwege de redenen die ik opsom, in overweging genomen zouden kunnen worden.
I´m back.
pi_115455313
De rijke elite, boven en onderwereld zitten geweeft in elkaar dus zullen eerder vvd stemmen.
pi_115455372
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:29 schreef Hicham. het volgende:
De rijke elite, boven en onderwereld zullen eerder vvd stemmen.
En de redenatie daarachter?
I´m back.
pi_115455397
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
VVD?
Ondernemend type. Vrije jongen. Alleen uit op eigen belang. Ikke, ikke, ikke en de rest mag stikke. Hekel aan de overheid (wil hem immers opsluiten). En zeker aan een grote overheid (wil hem voorgoed opsluiten). Omgekeerd Robin Hood-effect.
Of SP?
Want eigenlijk wilde hij geen crimineel worden, maar succesvol professioneel, maar door de spreekwoordelijke slechte jeugd en de ongelijke kansen is hem dit niet gelukt. Robin Hood-effect.
Hoop aannames :)

Waardeloos topic.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:36:15 #12
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115455415
De meeste criminelen die ik ken zijn inderdaad VVD types.
pi_115455423
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Hoop aannames :)

Waardeloos topic.
Thanx.
I´m back.
pi_115455439
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Thanx.
Alsjeblieft :)

Wellicht verdient het aanbeveling eerst een richting in gedachten te nemen, en deze in het hoofd te houden bij het uitwerken van je OP.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115455463
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Alsjeblieft :)

Wellicht verdient het aanbeveling eerst een richting in gedachten te nemen, en deze in het hoofd te houden bij het uitwerken van je OP.
Nou ja, geef eerst eens antwoord op het gestelde in de OP, zou ik zeggen. :).
Jij zal er vast erg diepe ideeën en inzichten bij hebben.
I´m back.
pi_115455523
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, geef eerst eens antwoord op het gestelde in de OP, zou ik zeggen. :).
Definieer eerst maar "de crimineel"
pi_115455527
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:40 schreef Ryan3 het volgende:

Jij zal er vast erg diepe ideeën en inzichten bij hebben.
hihi
pi_115455532
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Kwestie van associatie, maakt niet uit.
I´m back.
pi_115455539
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kwestie van associatie, maakt niet uit.
Kortom: kuttopic.
pi_115455549
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Kortom: kuttopic.
Gewis niet.
Door jouw slowchat wordt het dat wel uiteraard.
I´m back.
pi_115455556
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gewis niet.
Helegaar wel.
pi_115455559
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, toch hebben criminelen wel iets met elkaar gemeen. Het overschrijden, willens en wetens, van een barrière. Kijk ik zelf geef het eerlijk toe, ik zou een zeer maar dan ook zeer slechte crimineel zijn, omdat ik moeite heb om iets te stelen of iets te doen wat niet mag/kan. Dat zorgt bij mij voor ene innerlijke stress, die voor mij niet hanteerbaar is. Die barrière gaan criminelen, van verschillend pluimage, wel over. De vraag is vervolgens of die psychische gesteldheid iets kan zeggen over hoe die mensen stemmen. Ik kan me bijv. indenken dat beide partijen, vanwege de redenen die ik opsom, in overweging genomen zouden kunnen worden.
Natuurlijk, daar zit wel een kern van waarheid in. Maar ieder mens overschrijdt barrières, er is soms maar een klein verschil tussen een crimineel en een niet-crimineel. Denk aan héél veel mensen die ooit wel eens iets kleins hebben gejat.
pi_115455593
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:47 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Natuurlijk, daar zit wel een kern van waarheid in. Maar ieder mens overschrijdt barrières, er is soms maar een klein verschil tussen een crimineel en een niet-crimineel. Denk aan héél veel mensen die ooit wel eens iets kleins hebben gejat.
Ik weet niet of er een kleine barrière is tussen crimineel zijn en niet-crimineel zijn, toch. Jatten is toch echt een keuze.
I´m back.
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:49:32 #24
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_115455598
Hangt van het type crimineel af. Een mannetje als Holleeder zal VVD stemmen, omdat hij miljonair is en dan dus minder belasting hoeft af te dragen. Een dierenextremist / vegetarische terrorist die nertsen vrijlaat of slagers lastigvalt zal eerder PvdD stemmen.

Volgens mij is tegenwoordig geen enkele partij meer voor lagere straffen, dus voor ordinaire inbrekers weet ik het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')