SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 1% gewijzigd door Johnbon op 12-08-2012 10:00:01 ]🍆
Dat was DutchSL.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:57 schreef kilozout het volgende:
Iedereen heeft lekkere wijven in de OP en jij kiest voor een voetballer.
Nieuwe foto!quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:57 schreef kilozout het volgende:
Iedereen heeft lekkere wijven in de OP en jij kiest voor een voetballer.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:58 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nieuwe foto!
Lieke van sexxxxxxxxxxxxmond!![]()
![]()
die Enzo Perez is bijna een exacte kopie van Gaitan alleen met betere ratesquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:00 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Na het maken van dit team kwam ik er achter dat het middenveld en de aanval allemaal 4* skills hebbenspeelt echt lekker overigens, vooral de CM's
Niet deze:quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat voor soort vrouw ambieer jij dan?
heb hem gehad, deed het niet zo goed. Maar ja het was wel een kutteam dus misschien lag het niet aan hem.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:57 schreef Rijst het volgende:
Laat me lekker jongens. Ik kan ook Berg halen. En na iedere doelpunt vingertje voor mn mond xD
Ben benieuwd of Suk zo in de basis staat.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
Waarom hebben ze geen homeknop bij chrome? Echt irritant
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reemi, je moet nog iets op de tp zetten ter waarde van 3K
Wel een klein beetje overrated.. wel met een IF managerquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Met Rhijntje, Boerrigter en waarschijnlijk Dijks natuurlijk.
http://www.chuzzz.com/?id=27666
Kiek die ratings.
Die ratingsquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Met Rhijntje, Boerrigter en waarschijnlijk Dijks natuurlijk.
http://www.chuzzz.com/?id=27666
Kiek die ratings.
Die ratings zijn gewoon terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Klopt. Niet overpowered. Eens kijken of ik de officiële ratings van Feyenoord kan vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die ratings zijn gewoon terecht.
Ik heb er de kracht niet voor om te trollen, kom je goed mee weg dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die ratings zijn gewoon terecht.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor om te trollen, kom je goed mee weg dus
Nee, ik kan niet zo goed over alcohol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel liter bier moet jij wel niet drinken om een kater te krijgen dan? Zeker een paar vaten of niet?
triple links bestaan nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet een leuke triple link CB en LB?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem op een leuke edoch fantasierijke manier af?
Niet compleet zweden gaarne
jammer dat ik Charles en Corluka al in een ander team hebquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel fantasierijk maar ok. Er is dus een Spartak versie van Kallstrom.
Pic van dat team?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat ik Charles en Corluka al in een ander team heb
maar toch bedankt
hypocriet much?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:18 schreef vandermar het volgende:
Jezus mina, hoe krijg je het voor elkaar om het ene na het andere kut team uit je mouw te schudden alsof het niets is
quote:
Iemand die kut teams maakt, herkent die van anderen ookquote:
Klopt, ik vind al jouw teams ook kutquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iemand die kut teams maakt, herkent die van anderen ook
Er is een 75 IF LB?!quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel fantasierijk maar ok. Er is dus een Spartak versie van Kallstrom.
Maikon Leite zou dat ook moeten hebbenquote:
Borja Valeroquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een kutteam!
wel met Fiorentina Valero maar dat spreekt voor zich.
Nee, hij stond niet in de DB dus heb m handmatig IF kaartje gegeven zonder stats aan te passen.quote:
Ach so.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee, hij stond niet in de DB dus heb m handmatig IF kaartje gegeven zonder stats aan te passen.
Willems had een penalty moeten krijgen, goal terecht afgekeurd, omdat blocken keeper en in de weg staan van het schot. Tevens had Van Bommel allang rood moeten krijgen en had Ramos geen tweede geel moeten krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef marcie216 het volgende:
Goedemiddag
Mensen die gister rkc psv samenvatting hebben gezien? Willems had een penalty moeten krijgen, of niet? En raakte iemand dat schot van v Bommel nog aan?
Bedankt
Strootman stond buitenspel en hindert de keeper, terecht afgekeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef marcie216 het volgende:
Goedemiddag
Mensen die gister rkc psv samenvatting hebben gezien? Willems had een penalty moeten krijgen, of niet? En raakte iemand dat schot van v Bommel nog aan?
Bedankt
Nee en ja. PSV zéér terecht verloren, complete wanvertoning wederom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef marcie216 het volgende:
Goedemiddag
Bedankt
Ah oke bedankt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Willems had een penalty moeten krijgen, goal terecht afgekeurd, omdat blocken keeper en in de weg staan van het schot. Tevens had Van Bommel allang rood moeten krijgen en had Ramos geen tweede geel moeten krijgen.
Gr gr
Van Ramos was wel terecht. Van Bommel had wel rood moeten krijgen jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Willems had een penalty moeten krijgen, goal terecht afgekeurd, omdat blocken keeper en in de weg staan van het schot. Tevens had Van Bommel allang rood moeten krijgen en had Ramos geen tweede geel moeten krijgen.
Gr gr
Klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee en ja. PSV zéér terecht verloren, complete wanvertoning wederom.
Dzemaili > Omgebouwde RM Behramiquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb flink wat inspiratie opgedaan deze vakantie
Snoeihard doorgaan op de tegenstander had al direct rood kunnen zijn, en die tweede tackle was gewoon van achter, kan je ook direct rood voor geven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke bedankt.
Waarom v Bommel rood dan?
1e gingen ze beide voor de bal, bommel te laat is geel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Snoeihard doorgaan op de tegenstander had al direct rood kunnen zijn, en die tweede tackle was gewoon van achter, kan je ook direct rood voor geven.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Janssen is persoonlijk rond met Vitesse, jammer.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Snoeihard doorgaan op de tegenstander had al direct rood kunnen zijn, en die tweede tackle was gewoon van achter, kan je ook direct rood voor geven.
Dan wordt het middenveld vandaag waarschijnlijk De Jong-Anita-Schöne (en dan hopen dat Serero in mag vallenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Janssen is persoonlijk rond met Vitesse, jammer.
Geen Eriksen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan wordt het middenveld vandaag waarschijnlijk De Jong-Anita-Schöne (en dan hopen dat Serero in mag vallen)
Dat team heb ik gehad toen er nog geen IF's en transfers waren behalve Derdiyok..zelfde formatie ook. Benaglio is een heldquote:
Dat heb je met meerdere spelersquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Djourou heeft in FIFA ook al zulke goede stats terwijl hij in het echt best wel slecht is
Wel grappig Alles past precies in deze formatiequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat team heb ik gehad toen er nog geen IF's en transfers waren behalve Derdiyok..zelfde formatie ook. Benaglio is een held
IF Lichtsteiner is rare en overpriced, die had ik niet.
Vela, Bent, Agbonlahor, Lukaku, Torres enz enzquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Leonardo, David Luiz en nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen.
Hij is heel fijn ja, al vind ik Beerens en zijn 5 star weak foot nog beter. Vorig jaar was Verhoek mijn vaste silver RW (tot er een IF Sulejmani kwam)quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
Wesley Verhoek heeft best goede stats voor een zilver. Even een Eredivisie team bouwen.
90+ crossing jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
Wesley Verhoek heeft best goede stats voor een zilver. Even een Eredivisie team bouwen.
Ja goede speler. Heeft ook nog eens lengte en krachtquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
Wat doe je allemaal :p? Kan je nu gewoon op je ipad tv kijken? Dat wil ik ook wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:20 schreef Toefjes het volgende:
de gsm app is ook leuk, je kunt gewoon whatsappen en tv kijken tegelijkertijd![]()
[ afbeelding ]
En daarvoor werd Fernandez buitenspel gegeven wat geen buitenspel was en dan komt hij 1 op 1!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Immers dik buitenspel, maar spel mag door en Fey maakt 0-1
voor 100 euro een abbo bij eredivisie live genomen, kun je alleen op je tablet en gsm kijken. Maar de tablet kan ik via apple tv gewoon op de tv aansluitenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal :p? Kan je nu gewoon op je ipad tv kijken? Dat wil ik ook wel.
Het komt wel goed schatjequote:
Dikke bullshit. Leo Driessen weet niet hoe buitenspel werkt. Je kon duidelijk zien dat hij met zijn hoofd en romp voor de verdediger zat en dan is het dus gewoon buitenspel..stand van de benen maakt geen fuck uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
En daarvoor werd Fernandez buitenspel gegeven wat geen buitenspel was en dan komt hij 1 op 1!
Immersrucksichtsloss schieten
100?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
voor 100 euro een abbo bij eredivisie live genomen, kun je alleen op je tablet en gsm kijken. Maar de tablet kan ik via apple tv gewoon op de tv aansluiten
Die lijn die ze altijd tekenen is keer op keer fout en niet recht. Hij stond op 1 lijn!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Leo Driessen weet niet hoe buitenspel werkt. Je kon duidelijk zien dat hij met zijn hoofd en romp voor de verdediger zat en dan is het dus gewoon buitenspel..stand van de benen maakt geen fuck uit.
ja, 100 euro. ben anti vaste lasten, dus dit vind ik veel prettiger, 1 keer een beetje pijn en dan een seizoen plezierquote:
Je moeder stond op 1 lijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die lijn die ze altijd tekenen is keer op keer fout en niet recht. Hij stond op 1 lijn!
Ik heb 2 vaders.quote:
Er zal er vast 1 het vrouwtje zijn. Wie heeft anders dat roze shirt voor je uitgezochtquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zal er vast 1 het vrouwtje zijn. Wie heeft anders dat roze shirt voor je uitgezocht
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die lijn die ze altijd tekenen is keer op keer fout en niet recht. Hij stond op 1 lijn!
Als ajax verliest, berg je dan maarquote:
Gewoon een matige back.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Prima voetballer die Janmaat trouwens. Hopen voor het NL Elftal dat hij zich doorontwikkeld!
Matige back, de Vrij is een matige centrale verdediger en Indi is een matige voetballerquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Prima voetballer die Janmaat trouwens. Hopen voor het NL Elftal dat hij zich doorontwikkeld!
Ik vind Janmaat op dit moment beter dan v/d Wiel + Rhijn...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik vind Janmaat op dit moment beter dan v/d Wiel + Rhijn...
Snap niet dat hij niet bij de selectie zit..
Ik zal me rustig houden hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga FOK maar even afsluiten als Ajax verliest, dat kansloze getroll van steefie kan ik echt niet tegen
Delete dan gelijk je account even. Niet weten dat mensen enkel trollen op FOK!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga FOK maar even afsluiten als Ajax verliest, dat kansloze getroll van steefie kan ik echt niet tegen
Janmaat speelde vorig seizoen goed bij Heerenveen en begint nu aardig bij Feyenoord.quote:
Wie, Barbara snol?quote:
Dat kan nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Delete dan gelijk je account even. Niet weten dat mensen enkel trollen op FOK!
Ik geloof er niks van.quote:
Niet doorhebben dat het gros van de mensen wel normaal isquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Delete dan gelijk je account even. Niet weten dat mensen enkel trollen op FOK!
Ach ja, zijn we wel gewend in Utrecht inmiddels.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Immers dik buitenspel, maar spel mag door en Fey maakt 0-1
steefie denkt dat KLB volk representatief is voor de rest van FOKquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat het gros van de mensen wel normaal is
Ik doe binnen gek want ik ben buitengewoon!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat het gros van de mensen wel normaal is
Ik heb met die beker wedstrijd hier wel dit soort dingen gepost:quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat kan niet
[..]
Ik geloof er niks van.
Even quoten voor laterquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb met die beker wedstrijd hier wel dit soort dingen gepost:Maar uitlachen zal ik niet zo snel doen.
Je bent binnen zwakbegaafd want je bent buiten zwakbegaafd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe binnen gek want ik ben buitengewoon!
Langs de keeper, alleen een speler op de lijn nog, alle tijd van de wereld en dan een rollertje recht op de speler afquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tof team.
Jammer vanDe Vrij
pure bagger hij.
De Vrij bagger noemen is not dun.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je ooit met die mongool gespeeld?
Ik wel namelijk
met Janssen heb ik aan het begin van Fifa 12 gespeeld, maakte voor een middenvelder heel veel goals bij mij. geweldig schotquote:
/care hij is gewoon bagger.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De Vrij bagger noemen is not dun.
ik kan het helaas ook niet kijken, familiebezoek ingepland zonder op de voetbal kalender te kijken. Maar meestal eindigen bezoekjes aan de ArenA in een groot drama voor AZ, dus zo erg is het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:49 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het kut dat ik Ajax niet kan kijken vanmiddag
Heb je de verdediging van Ajax gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik kan het helaas ook niet kijken, familiebezoek ingepland zonder op de voetbal kalender te kijken. Maar meestal eindigen bezoekjes aan de ArenA in een groot drama voor AZ, dus zo erg is het niet.
AZ heeft ook aardig wat kwaliteit ingeleverd, maar het is wel zo dat de winnaar van vanmiddag al een eerste goede slag slaat voor de competitiequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je de verdediging van Ajax gezien?![]()
ik vrees het ergste hoor.
Idd. En daarna dan ook nog shirtje trekken. Bulthuis is zo dom altijdquote:
paar potjes met hem gespeeld. Beviel wel goed. Voornamelijk zijn snelheid en passing vielen me op. Hij leek qua pace in potjes beter dan Eriksen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe binnen gek want ik ben buitengewoon!
Iemand met MOTM Toivonen gespeeld? Hoe beviel hij?
Inderdaad, kan iemand flink blesseren zo.... wel aanstelleritis van Schaken dan weer (voetballersquote:
We schakelen live over naar de wedsrtijd, met commentaar van Omnirocket.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef OmniRocket het volgende:
Martins Indi zet ff z'n armen erin...
preciesquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
We schakelen live over naar de wedsrtijd, met commentaar van Omnirocket.
22.00 zei opaquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
ah Omni lees nu je post, n og niet gespeeld. vanavond laat denk ik.
Daar was ie bijna.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef OmniRocket het volgende:
Gerndt 1-1, let maar op
niet uit deze vrije trap dan
Je moet echt die samenvatting zien..die 0-2 was echt ergquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
PSG speelde gisteren gewoon 2-2 en dat met al die nieuwe aankopen
Zenit won ook met 5-0 van Spartak, best wel verrassend. Ik speelde net die challenge van PSV-Ajax en De Jong is daar 74 rated
k ja komt goedquote:
Na het eerste kwartier geen kind aan Utrecht. Kunnen jullie Bulthuis niet opsluiten?quote:
MOTM Gourcuff past alleen niet in mijn Ere team:Pquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
Toivonen 3* skilldan maar geen team met hem
Dan maar sparen voor MOTM Gourcuff!
Nu lekker genieten van City - Chelsea!
IF Montero ook al zo ziek duur
Zit je op de xbox?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
MOTM Gourcuff past alleen niet in mijn Ere team:P
Wat is trouwens een beetje een schappelijke prijs om mijn toty vertonghen en motm toivonen voor te verkopen?
Yep, heb al op Ultimatedb gekeken, maar motm toivonen staat hier niet op?quote:
Op de markt staan er 2x Toivonen op 1 voor 90K bin ongeveer en 1 voor 100K bin!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Yep, heb al op Ultimatedb gekeken, maar motm toivonen staat hier niet op?
Ook Futhead kan ik hem niet op vinden..
Die 100K bin is van mij, die heb ik er net opgezet...quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op de markt staan er 2x Toivonen op 1 voor 90K bin ongeveer en 1 voor 100K bin!
Laten we hopen, hij speelt erg goed de laatste wedstrijden!quote:
Die keeper is 100k ofzo. Op dit moment is de laagste BIN 130k. Heb jij veel coins en dure spelers trouwens?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Iemand nog interesse in die Koreaanse IF keeper Gyu?
Kwam er achter dat ik hem nog in mijn club had zitten xD
Op dit moment 50k, en ontzettend veel dure spelers...quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die keeper is 100k ofzo. Op dit moment is de laagste BIN 130k. Heb jij veel coins en dure spelers trouwens?
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
SERERO BASIS, IK HERHAAL, SERERO BASIS
Wie neemt zijn positie dan over?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Reemi het volgende:
Anita naar Newcastle.Dat wordt me een kutseizoen voor Ajax.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie neemt zijn positie dan over?
Jup, wel blij dat Frank blijkbaar toch inziet dat Daley op LCV niet kan.quote:
Nu kan hij het eindelijk gaan laten zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
SERERO BASIS, IK HERHAAL, SERERO BASIS
PSV-stijlquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
en dan lekker assaidi kopen terwijl je verdediging niet zo goed is. Goed bezig.
er waren geruchten dat het 8 miljoen was, maar dat denk ik niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Hoeveel heeft NewCastle geboden?
Dat klopt, maar feyenoord kan het ook. Ze hebben 4 of 5 middenvelders gehaald, wat best wel grappig isquote:
huh?quote:
Wiel, Alderweireld, Van Rhijn en Dijks is nog altijd beter dan dat wat Feijenoord heeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
en dan lekker assaidi kopen terwijl je verdediging niet zo goed is. Goed bezig.
Lekker happenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wiel, Alderweireld, Van Rhijn en Dijks is nog altijd beter dan dat wat Feijenoord heeft
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wiel, Alderweireld, Van Rhijn en Dijks is nog altijd beter dan dat wat Feijenoord heeft
Ik acht De Vrij, BMI, Janmaat en Mathijssen beter, dan wat daar staat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ssshtquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lekker happen
Fuszy komt hier toch alleen maar om te trollen, beetje vandermar 2.0
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik acht De Vrij, BMI, Janmaat en Mathijssen beter, dan wat daar staat.
Kijk uit Fuszy, je word met VDM vergeleken. En dat wil niemand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lekker happen
Fuszy komt hier toch alleen maar om te trollen, beetje vandermar 2.0
Waar halen jullie die info zo snel weg?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Ajax:
Vermeer, Vd Wiel, Van Rhijn, Alderweireld, Blind; Serero, Anita, De Jong; Schone, Sig, Lukoki
Wtf...echt een maffe opstelling ineens. 2 gasten op een compleet andere plek dan waar ze de hele voorbereiding hebben gespeeld
En Ajax en Newcastle akkoord over Anita, die gaat dus weg. Wat een teringbende
Haha ja, gekkie. Wat een zotte fantasie hedde ge tog. Gekke zemmel XDquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij bent SB 2.0quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Kijk uit Fuszy, je word met VDM vergeleken. En dat wil niemand.
ELquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waar halen jullie die info zo snel weg?
Normaal lees ik al die Ajax nieuwtjes wel vrij vlot... Maar deze heb ik gemist geloof ik?
Van Rhijn tok?quote:
Dat is inderdaad totaal geen compliment. Als je dan qua FUT nog wat toevoegt, oke maar dat gebeurt ook al niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Kijk uit Fuszy, je word met VDM vergeleken. En dat wil niemand.
183cm, valt die Ajax-kennis van jou me toch wel een beetje tegen.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waar halen jullie die info zo snel weg?
Normaal lees ik al die Ajax nieuwtjes wel vrij vlot... Maar deze heb ik gemist geloof ik?
Zal ik je even op je vette muil slaan, rijstplukker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ooooooooh
En nou je muil houwe. Dikzak.
Zanka was toch een absolute baas?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
Psv heeft de slechtste verdedeging, de rest is allemaal beter.
De vrij/viergever/gouweleeuw/moisander halen.
Geen verdediger erbij is geen kampioenschap
ik denk dat de verdediging van PEC Zwolle wel slechter is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
Er wordt al een paar seizoenen lang bij PSV verkeerd ingekocht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
Dat heb ik nooit gezegdquote:
Luisteren naar Steefiequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh shit ... ik ben wel stil vanaf nu
Hamsick 7 chemquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kutteam nummer 1 is af
Bouma heeft ook scorend vermogen!1!!!!!11!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd
Ik zei dat hij goed kon verdedigen, bij zijn club Kopenhagen.
Die gast heeft er 9 maanden uit gelegen, moet wennen etc. Over 10 wedstrijdjes staat hij er wel in, hoop ik. Marcelo kan alleen koppen, en bouma kan alleen rollen.
Ja gewoon om hoe hij twittert, en eruit ziet.quote:
Hquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja gewoon om hoe hij twittert, en eruit ziet.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat is inderdaad totaal geen compliment. Als je dan qua FUT nog wat toevoegt, oke maar dat gebeurt ook al niet.
Montolivoquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Luisteren naar SteefieAltijd onzin.
Zo geldt dat voor alle spelers van de tegenpartijquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die nu al Zanka slecht/goed noemen.
Alle niet PSV fans kraken hem af terwijl ze hem amper hebben zien spelen en andersom geld dat alles PSV fans hem ophemelen terwijl ze hem amper hebben zien spelen.
Ja, 2x per seizoen. Daar werd hij toch echt weggespeeld. Sowieso Clasie > Overige eredivisie middenvelders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo geldt dat voor alle spelers van de tegenpartijAlsof een feyenoorder hele wedstrijden heeft zitten kijken naar Anita
Ik heb hem nooit slecht genoemd. Ik heb alleen gezegd dat Bouma beter isquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die nu al Zanka slecht/goed noemen.
Alle niet PSV fans kraken hem af terwijl ze hem amper hebben zien spelen en andersom geld dat alles PSV fans hem ophemelen terwijl ze hem amper hebben zien spelen.
Chelsea tegen City is allebei toch pure ellende voor de echte voetbalsupporterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
BAM!!!!!!!
Fuck off chelsea FC you ain't got no history!!!!!!
Sowieso, Villaquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea tegen City is allebei toch pure ellende voor de echte voetbalsupporter
Wuytens?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef marcie216 het volgende:
Psv moet die wuytens halen, beter dan bouma en goedkoper
Echt de laatste club waarvan ik dacht dat ze Vlaar zouden halen, want pace.quote:
Waarom geen Van Dijk of Gouweleeuw?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wuytens?van Utrecht?
____________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |