abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115448088
Hey,

Een tijd geleden heb ik een aangetekend en verzekerd pakketje "ontvangen".
Er werd aangebeld, maar er kwam niemand bij mijn voordeur. Het pakketje is blijkbaar in de lift gezet (ocherm 7 tredes hoog, handzaam pakketje van 1 kilo). Tevens zag ik achteraf op internet dat mijn handtekening was vervalst.

Ik heb nu een klacht gestuurd over de handtekening en bezorging, maar wat zijn mijn rechten?

In mijn ogen is er sprake van valsheid in geschrifte, identiteitsfraude en wanprestatie.
pi_115448151
Aangifte doen.
Met die aangifte naar pakketbezorger gaan.
Verder kan je niet veel.
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:40:25 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_115448489
Gebeurt wel vaker bij bezorgers die betaald krijgen per aflevering en geen zin hebben om terug te komen. Op zich kun je er weinig tegen doen behalve een klacht indienen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:59:32 #4
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115448907
quote:
13s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef D4rkr4ver het volgende:
Hey,

Een tijd geleden heb ik een aangetekend en verzekerd pakketje "ontvangen".
Er werd aangebeld, maar er kwam niemand bij mijn voordeur. Het pakketje is blijkbaar in de lift gezet (ocherm 7 tredes hoog, handzaam pakketje van 1 kilo). Tevens zag ik achteraf op internet dat mijn handtekening was vervalst.

Ik heb nu een klacht gestuurd over de handtekening en bezorging, maar wat zijn mijn rechten?

In mijn ogen is er sprake van valsheid in geschrifte, identiteitsfraude en wanprestatie.
Je eigen niet zo druk maken daarom joh..
Meldt het ff bij die pakketdienst dat je er niet van gediend bent.
Verdere stappen lijken me wat overdreven joh..

[ Bericht 0% gewijzigd door Paardlants op 12-08-2012 02:09:22 ]
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_115449428
In de lift? Dus hij is telkens op- en neer gegaan?
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:15:49 #6
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115449458
Onacceptabel.
pi_115449685
Tja, ik vond mijn pakket van de Apple Store in mijn papier container. Betaal je verzendkosten on als een zwerver in een kliko te kruipen.

Telefonische reactie van PostNL: "Wees blij dat u het binnen heeft en dat het niet gestolen is." En dat ik verder het maar moet regelen met de verkopende partij, die is in dit opzicht de "klant" van PostNL... Wat een praktijken daar zeg. Hoe durf je jezelf recht in de spiegel aan te kijken en trots op jezelf te zijn als je zoiets flikt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:46:16 #8
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115450289
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef CoExist het volgende:
Tja, ik vond mijn pakket van de Apple Store in mijn papier container. Betaal je verzendkosten on als een zwerver in een kliko te kruipen.

Telefonische reactie van PostNL: "Wees blij dat u het binnen heeft en dat het niet gestolen is." En dat ik verder het maar moet regelen met de verkopende partij, die is in dit opzicht de "klant" van PostNL... Wat een praktijken daar zeg. Hoe durf je jezelf recht in de spiegel aan te kijken en trots op jezelf te zijn als je zoiets flikt.
Ik dacht trouwens dat Apple via UPS verzond, maar goed.
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_115453832
Ook meegemaakt :Y
Heb pakketje binnengehaald en na paar dagen de verkoper gemeld dat ik niks ontvangen had en gezien het verzekerd opgestuurd was dat hij een claim bij PostNL moest indienen. Kwam de bezorger later nog aan de deur dat ie echt het pakketje hier had afgeleverd en toen ik vroeg waar mijn handtekening stond had ie geen reactie :')
Werd toen door PostNL schadeloos gesteld O+

Fuckers, moeten ze er maar voor zorgen dat als er betaald wordt voor persoonlijke aflevering INCL handtekening dat dat dus ook gebeurt
pi_115454296
'Fraude' met fraude bestrijden.
Goed bezig a_a :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115454375
Is het überhaupt wel eens iemand gelukt om zijn of haar handtekening goed te kunnen neerzetten op dat apparaat wat die figuren bij zich hebben?
-weg-
pi_115454637
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 08:47 schreef Auti het volgende:
Is het überhaupt wel eens iemand gelukt om zijn of haar handtekening goed te kunnen neerzetten op dat apparaat wat die figuren bij zich hebben?
Nee, waardeloze dingen
pi_115454820
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 09:21 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee, waardeloze dingen
Dat dus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115455788
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:46 schreef koelants het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat Apple via UPS verzond, maar goed.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:05:38 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_115455813
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:03 schreef CoExist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ahahah _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_115455860
quote:

[..]

[ afbeelding ]
8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115455928
quote:

[..]

[ afbeelding ]
omg _O-

"Met vriendelijke groet, uw pakkettenbezorger" _O-
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:15:37 #18
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_115455946
Die bezorger kan in ieder geval nog schrijven, ik heb soms moeite om het huisnummer te lezen bij welke buren hij het heeft achtergelaten... }:|
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_115455963
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef CoExist het volgende:

Wat een compleet belachelijke reactie -O- Ben je daar nog verder achteraan gegaan?
Oh, and that's a bad miss!
pi_115456163
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook meegemaakt :Y
Heb pakketje binnengehaald en na paar dagen de verkoper gemeld dat ik niks ontvangen had en gezien het verzekerd opgestuurd was dat hij een claim bij PostNL moest indienen. Kwam de bezorger later nog aan de deur dat ie echt het pakketje hier had afgeleverd en toen ik vroeg waar mijn handtekening stond had ie geen reactie :')
Werd toen door PostNL schadeloos gesteld O+

Fuckers, moeten ze er maar voor zorgen dat als er betaald wordt voor persoonlijke aflevering INCL handtekening dat dat dus ook gebeurt
Wat was precies de schade waarvoor je schadeloos bent gesteld?
pi_115456696
Gebruikelijke werkwijze van PostNL en je kunt er helemaal niets aan doen. Dit soort dingen gebeuren zo vaak, het is bijna standaard. Je kunt het melden bij de verkoper, want die is klant bij PostNL en moet de klacht indienen. Maar aangezien het niet "echt" mis is gegaan, zal er niets mee gebeuren. Waarschijnlijk gaat de verkoper ook niet eens een klacht indienen, want daar heb je als bedrijf ook een dagtaak aan.

Als je er toch wat mee wilt doen, lever dan een kant-en-klaar "klaag-pakket" aan bij de verkoper. Dus omschrijving van de klacht, screenshot van de valse handtekening en eventueel foto's van beschadigingen aan het pakket. Dat zijn harde bewijzen en als het bedrijf er genoeg verzameld heeft krijgen ze misschien iets voor elkaar bij de PostNL (lees: korting op de verzendkosten, wat de aflevering verbeteren gebeurd niet).
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_115456814
Om het bericht een iets positievere noot te geven. Mijn klacht heeft wel geholpen. De bezorger gooide het pakketje (met e-reader) de trap op. Geklaagd en de volgende dag hij (met een volgend pakketje) zijn excuses aan te bieden.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:05:17 #23
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115458926
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Was vast geen Ipad of Iphone dan? :)
pi_115459199
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef koelants het volgende:

[..]

Was vast geen Ipad of Iphone dan? :)
Mijn ipad werd wel met tnt bezorgd.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:15:35 #25
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115459304
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Mijn ipad werd wel met tnt bezorgd.
Bij mij kwam UPS aan de deur met mijn iPad... :) en was 2x niet thuis en 3e keer wel, toen ik vroeg of het niet bij de buren geleverd kon worden (zoals PostNL doet) zei hij, dat mogen wij niet met Apple en Dell producten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')