Je eigen niet zo druk maken daarom joh..quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef D4rkr4ver het volgende:
Hey,
Een tijd geleden heb ik een aangetekend en verzekerd pakketje "ontvangen".
Er werd aangebeld, maar er kwam niemand bij mijn voordeur. Het pakketje is blijkbaar in de lift gezet (ocherm 7 tredes hoog, handzaam pakketje van 1 kilo). Tevens zag ik achteraf op internet dat mijn handtekening was vervalst.
Ik heb nu een klacht gestuurd over de handtekening en bezorging, maar wat zijn mijn rechten?
In mijn ogen is er sprake van valsheid in geschrifte, identiteitsfraude en wanprestatie.
Ik dacht trouwens dat Apple via UPS verzond, maar goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef CoExist het volgende:
Tja, ik vond mijn pakket van de Apple Store in mijn papier container. Betaal je verzendkosten on als een zwerver in een kliko te kruipen.
Telefonische reactie van PostNL: "Wees blij dat u het binnen heeft en dat het niet gestolen is." En dat ik verder het maar moet regelen met de verkopende partij, die is in dit opzicht de "klant" van PostNL... Wat een praktijken daar zeg. Hoe durf je jezelf recht in de spiegel aan te kijken en trots op jezelf te zijn als je zoiets flikt.
Nee, waardeloze dingenquote:Op zondag 12 augustus 2012 08:47 schreef Auti het volgende:
Is het überhaupt wel eens iemand gelukt om zijn of haar handtekening goed te kunnen neerzetten op dat apparaat wat die figuren bij zich hebben?
Dat dus.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:46 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Apple via UPS verzond, maar goed.
Ahahahquote:
quote:
Wat een compleet belachelijke reactiequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef CoExist het volgende:
Tja, ik vond mijn pakket van de Apple Store in mijn papier container. Betaal je verzendkosten on als een zwerver in een kliko te kruipen.
Telefonische reactie van PostNL: "Wees blij dat u het binnen heeft en dat het niet gestolen is." En dat ik verder het maar moet regelen met de verkopende partij, die is in dit opzicht de "klant" van PostNL... Wat een praktijken daar zeg. Hoe durf je jezelf recht in de spiegel aan te kijken en trots op jezelf te zijn als je zoiets flikt.
Wat was precies de schade waarvoor je schadeloos bent gesteld?quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook meegemaakt
Heb pakketje binnengehaald en na paar dagen de verkoper gemeld dat ik niks ontvangen had en gezien het verzekerd opgestuurd was dat hij een claim bij PostNL moest indienen. Kwam de bezorger later nog aan de deur dat ie echt het pakketje hier had afgeleverd en toen ik vroeg waar mijn handtekening stond had ie geen reactie
Werd toen door PostNL schadeloos gesteld
Fuckers, moeten ze er maar voor zorgen dat als er betaald wordt voor persoonlijke aflevering INCL handtekening dat dat dus ook gebeurt
Was vast geen Ipad of Iphone dan?quote:
Mijn ipad werd wel met tnt bezorgd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:05 schreef koelants het volgende:
[..]
Was vast geen Ipad of Iphone dan?
Bij mij kwam UPS aan de deur met mijn iPad...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Mijn ipad werd wel met tnt bezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |