ga door liefje, ik wil detailsquote:
En toen op jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:12 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ga door liefje, ik wil details
Big Bang Theoryquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:13 schreef Snowbells het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur, happy kitty, sleep kitty, purr purr purr.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:14 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
ik spoot zo fucking ver jonge, en ik er nog een zakdoekje voor houden.
maar nee, recht op me toetsenbord dus toen zat de hele control en alt toets vol
ingedrukt houden homoquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:16 schreef Oceanview het volgende:
IK BEN GEKOMEN OP MIJN SHIFT KNOP HIJ IS NU GEPLAKT :")
Alleen die lachbandquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar hij is van big bang en dat is een bazenserie
Is er ook een website waar je op kan dammen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
http://multiplayerchess.com/#!/8OLJvTF
Sowieso lachbandenquote:
geen ideequote:Op zondag 12 augustus 2012 01:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Is er ook een website waar je op kan dammen?
Jammer wel, ik bak geen bal met schakenquote:
dankjequote:Op zondag 12 augustus 2012 01:18 schreef Beach het volgende:
Krullenbolletje jij bent denk ik redelijk slim.
12quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:19 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
bij mij ook nog groeiende, hoe oud ben je?
wrm smiley gebruik in de denigrerende zin van het woord?quote:
leuk die ligstoelquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:20 schreef ChocolateJesus. het volgende:
dit huis koop ik wel even
[ afbeelding ]
als je die plant er bij krijgt, zou ik het doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:20 schreef ChocolateJesus. het volgende:
dit huis koop ik wel even
[ afbeelding ]
Joh wat probeer je nou te bereiken? Moet je niet allang op bed liggen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:21 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
interessant, ik ben 13
Als ik bij je was had ik een broodje voor je gemaakt, maar dat ga ik nu dus mooi zelf doen en opetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb honger maar ik ben zo lui
Als je je topje toont zal MasterOfTheCastrator vast wel alles voor je doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb honger maar ik ben zo lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |