Tomato.quote:
Goed gezienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Tamata, is dat niet die PSV jeugdspeler met Ali B als zaakwaarnemer?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
+1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Heerlijk dit soort clubs er in. Cambuur had er ook wel in gemogen wat mij betreft
Ik denk dat Ali B meer te vertrouwen is dan de gemiddelde zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
Hoe zou Ali B zitten bij contractonderhandelingen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Ali B meer te vertrouwen is dan de gemiddelde zaakwaarnemer.
Je bedoelt iets met Spek een een vette nek?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef mrstylo het volgende:
A422 weet een leuke naam grapje over PEC.
Kop hem ff in aub.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt iets met Spek een een vette nek?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hij heeft er ook over pannenkoeken in Heerenveenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef mrstylo het volgende:
A422 weet een leuke naam grapje voor PEC.
Dan verdient hij een pluim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als Pluim hier juist scoort
sPECNEC?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |