abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 10:58:44 #1
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5362560
Oke, het is nog een beetje vroeg, maar om de draad in het 'ben ik de master' topic niet kwijt te raken is misschien een centraal topic een goed idee.

Voorbereiding is alles en trouwens over 3,5 maand heb ik mijn eerste winterafdaling alweer gehad.

Nu eerst maar ff een vraagje. Die airbag-rugzakken he, waar vind ik wat info op Internet? Ik heb al aardig lopen struinen bij Google enzo, maar kom er niet uit. Iemand?

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:05:17 #2
9756 Dentist
Toept over...
pi_5362616
Je bedoelt : http://www.abssystem.com/ ?

Ik zou mijn geld eerder op de avalung (http://www.avalung.com) zetten overigens.

Dentist

dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:10:51 #3
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5362675
Waar heb je die dingen in godsnaam voor nodig als je gaat boarden? ..Hoe off-piste wou je gaan he.

Vind die handschoenen met ingebouwde wristguards een stuk interresanter... maarja ik hang meestal ook alleen maar in snowparks.

grr nog wachten tot Januari ..tot die tijd nog maar ff rippen in zoetermeer.

dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:14:59 #4
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_5362716
ben pas een beginner, maar die handschoenen met wristguards klinkt wel erg interessant, wil namelijk persee die dingen omhebben (ik speel ooknog gitaar, en met een gebroken pols ben je zo een jaar uit de running op dat gebied.)

waar kan ik die dingen krijgen?

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_5362756
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:14 schreef punchdrunk het volgende:
ben pas een beginner, maar die handschoenen met wristguards klinkt wel erg interessant, wil namelijk persee die dingen omhebben (ik speel ooknog gitaar, en met een gebroken pols ben je zo een jaar uit de running op dat gebied.)

waar kan ik die dingen krijgen?

ik had (ik speel ook gitaar, dus ik snap je) vorig jaar onder mijn handschoenen de polsbeschermers van mn skateboard zooi gedaan. werkte echt keigoed

was wel effe klote als je ze aandeed. maar wel errug handig als je op je plaat gaat

Kan iemand tips geven over springen?, en dan vooral over het landen??

dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:18:59 #6
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5362765
http://www.blue-tomato.at/shop/frameset.asp?LanguageID=2

hier hebben ze er wel wat van RED geloof ik (bij 'snow-gear')

dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:20:44 #7
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_5362790
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:18 schreef enfermidade het volgende:

[..]

ik had (ik speel ook gitaar, dus ik snap je) vorig jaar onder mijn handschoenen de polsbeschermers van mn skateboard zooi gedaan. werkte echt keigoed

was wel effe klote als je ze aandeed. maar wel errug handig als je op je plaat gaat

heb ik ook gedaan (ik skate ook) maar dan kon ik er alleen van die wollen frutsels overheen trekken, en dat werkt niet echt lekker...die dingen bevriezen als er sneeuw in komt...geen feest!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:20:47 #8
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5362791
quote:

[..]

gewoon eerst 10 keer op je bek gaan ..daarna lukt het vanzelf
pi_5362930
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:20 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

heb ik ook gedaan (ik skate ook) maar dan kon ik er alleen van die wollen frutsels overheen trekken, en dat werkt niet echt lekker...die dingen bevriezen als er sneeuw in komt...geen feest!

ik heb van die handschoenen met teflon en een soort riem systeempje waar ik hem mee kon dicht maken, ging hartstikke goed.

maar ik denk ook dat ik dan toevallig redelijk ruime handschoenen had gekocht

pi_5362938
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:20 schreef Phat Lip het volgende:

[..]

gewoon eerst 10 keer op je bek gaan ..daarna lukt het vanzelf

hmm nou dan moet ik toch nog eens gaan oefene ghehehe
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:40:33 #11
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5363038
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:32 schreef enfermidade het volgende:

[..]

hmm nou dan moet ik toch nog eens gaan oefene ghehehe

Ik ben gewoon in Zoetermeer een hele dag ALLEEN maar over dat bultje aan het springen geweest ..aan het einde kon ik lk lekker jumpen
zo verspeel je ook niet een mooie dag op de echte piste met dat ge-oefen de hele tijd.
en het is daar meestal wel lekker rustig... kun je lekker op je gemak op je plaat gaan de hele dag
pi_5363074
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:40 schreef Phat Lip het volgende:

[..]

Ik ben gewoon in Zoetermeer een hele dag ALLEEN maar over dat bultje aan het springen geweest ..aan het einde kon ik lk lekker jumpen
zo verspeel je ook niet een mooie dag op de echte piste met dat ge-oefen de hele tijd.
en het is daar meestal wel lekker rustig... kun je lekker op je gemak op je plaat gaan de hele dag

fock, goed idee man! kheb toch binnekort een paar weken vakantie lol, ga ik lekker een doordeweeks dagje op me muil
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:50:25 #13
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5363189
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:10 schreef Phat Lip het volgende:
Waar heb je die dingen in godsnaam voor nodig als je gaat boarden? ..Hoe off-piste wou je gaan he.
...zegt La Grave je iets?
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:51:31 #14
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5363205
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:05 schreef Dentist het volgende:
Je bedoelt : http://www.abssystem.com/ ?

Ik zou mijn geld eerder op de avalung (http://www.avalung.com) zetten overigens.

Dentist

Thanks!
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 12:05:12 #15
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5363398
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:50 schreef DrPurno het volgende:

[..]

...zegt La Grave je iets?

nu wel.
GEIL!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 11:28:50 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5376477
quote:

[..]

oefenen

1. Eerst leren hoe je een Olly maakt. (Eerst je voorste been de lucht in, dan je achterste en met beide benen tegelijk landen is makkelijkste uitgelegd maar beter om het te zien )
2. Vlak op een schans af gaan (niet te hoge om te beginnen natuurlijk)
3. Blijf met je lichaam boven je board
4. Iets door je knieën
5. Zo gauw je de schans verlaat je knieen strekken.
6. Met landen proberen om zo vlak mogelijk te landen en nog steeds met je gewicht boven je board blijven.
7. Door je knieën gaan om de klap op te vangen.

Dat was het wel zo'n beetje.

gewoon zorgen dat je lichaam paralel met je board blijft.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 augustus 2002 @ 15:32:03 #17
9756 Dentist
Toept over...
pi_5378962
Voor de liefhebbers : http://www.snowboardingmotion.com/ (onderdeel van http://www.athleticmotion.com/)

Dentist

donderdag 15 augustus 2002 @ 08:58:26 #18
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5387835
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 15:32 schreef Dentist het volgende:
Voor de liefhebbers :
Dentist
lachu site. Misschien kunnen we hier in dit topic ook wat foto's posten enzo? Zal es kijken wat ik nog op de harde schijf heb staan.

damn....d'r zitten een paar gave sprongen bij...

[Dit bericht is gewijzigd door DrPurno op 15-08-2002 09:05]

pi_5397423
ik doe wel mee met een fotootje

hehe gelukt

[Dit bericht is gewijzigd door Drs.Tikkertje op 15-08-2002 23:28]

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 09:13:15 #20
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5400396
very nice, Drs_Tikkertje

vrijdag 16 augustus 2002 @ 20:06:13 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5408376
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:13 schreef DrPurno het volgende:
very nice, Drs_Tikkertje

[afbeelding]

Die is best wel nice

nou ff 1 van mij (komt jullie bekend voor denk ik [usericon])

En nog ff 1 van een maat van me
btw jah hij doet hier een backflip

Zijn allebij zelf geschoten foto's (of door iemand anders maar met mijn toestel want de bovenste ben ik zelf ) met een wegwerp cameraatje

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_5408850
hier nog een foto van mij...

ps. mijn foto's zijn allemaal gemaakt met een "simpele" spiegelreflexcamera... euh t zijn eigelijk dia's

-edit: WTF... waarom is nou mn eerste foto weer... nah
heel raar!-

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
pi_5432648
Nog mensen die met de eerste big dump (rond half/eind november) naar de alpen trekken?? Ik vind dat zo'n chill gevoel geven he.... de eerste sneeuw van het seizoen, paar liftjes open, fanatieke mensen om je heen en rippen maar
Locaties (frankrijk): Val Thorens, Les 2 Alpes, Tignes etc..

I can't wait

Vorig jaar half november, check het contrast... fris groen gras en bergen besneeuwd met het eerste laagje sneeuw van het seizoen -> dus niet meteen je nieuwe boardje gaan testen ivm met de stenen, die eigenlijk overal nog doorheen komen, maar dat terzijde

Ow enne ik zag een paar keer snowworld voorbij komen... is die big jump op baan 3 al beter geshaped?? Laatste keer dat ik er overheen vloog, kon ik meteen door naar Zoetermeer hospital... ben herstelende, hoop weer te kunne rippen in november

::: balance baby
pi_5432773
Ik ga deze week ook nog een hele dag boarden in Zoetermeer met 'n wat meer ervaren vriend van me, ga ik ook 'ns schanjes leren te nemen Board pas sinds begin dit jaar, daarna gelijk board gekocht (zie sig) en nu af en toe in Zoetermeer te vinden. Word wel enthousiast van deze thread

Die polsbeschermers lijken me inderdaad wel handig! Moek 'ns naar op zoek.

pi_5435010
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:25 schreef Frggl het volgende:
Ik ga deze week ook nog een hele dag boarden in Zoetermeer met 'n wat meer ervaren vriend van me, ga ik ook 'ns schanjes leren te nemen Board pas sinds begin dit jaar, daarna gelijk board gekocht (zie sig) en nu af en toe in Zoetermeer te vinden. Word wel enthousiast van deze thread

Die polsbeschermers lijken me inderdaad wel handig! Moek 'ns naar op zoek.

goeie aankoop die Nitro Storm!
  maandag 19 augustus 2002 @ 10:24:03 #26
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5435897
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 03:41 schreef Condense het volgende:

[..]

Idd, kijk naar mijn pic hierboven, was mijn vorige boardje, Nitro is sowieso errug oke.

Boarden in november? Elk jaar, maar dan wel in de buurt van een Gletscher ivm sneeuwzekerheid!

Cool plaatje van Val Thorens hoor, maar er gaat niets boven Tignes na een goede dump!!

pi_5446982
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 10:24 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Idd, kijk naar mijn pic hierboven, was mijn vorige boardje, Nitro is sowieso errug oke.

Boarden in november? Elk jaar, maar dan wel in de buurt van een Gletscher ivm sneeuwzekerheid!

Cool plaatje van Val Thorens hoor, maar er gaat niets boven Tignes na een goede dump!!

[afbeelding]

chilluh die plaat van Tignes, zal ook nog us in me archief kijken... heb ook nog zulke foto's van een perfecte dump met de dag erna strak blauwe lucht.
pi_5448059
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 03:41 schreef Condense het volgende:

[..]

Thenks
Was zelfs aanbieding, EUR 300 incl. Trooper bindings.
Heb alleen nog steeds geen boots
pi_5449108
quote:

[..]

[afbeelding]

60 cm verse pow pow, winter feb 2002 (Les Menuires/Val Thorens)

pi_5452502
shit man...
als ik al deze foto's zie dan wil ik ook weer!!!
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 09:39:20 #31
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5452627
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:41 schreef Condense het volgende:

[..]

60 cm verse pow pow, winter feb 2002 (Les Menuires/Val Thorens)

Ai 60cm vers....

Zwitserland vorig seizoen;

Alpe d'Huez vorig seizoen; (met uitzicht op La Grave!)

pi_5454082
snik,. me HD is laatst gecrashed dus ik ben bijna al mn foto's kwijt.

de rest moet ik nog zien in te scannen

hej Komaki, thanks voor die tips, als ik het zo lees moet je dus toch meer ollie-en als springen, hebben ze me dan toch verkeerd uitgelegd.

volgende week maar eens een dagje Rucphen

dinsdag 20 augustus 2002 @ 19:19:38 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5462425
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:02 schreef enfermidade het volgende:
snik,. me HD is laatst gecrashed dus ik ben bijna al mn foto's kwijt.

de rest moet ik nog zien in te scannen

hej Komaki, thanks voor die tips, als ik het zo lees moet je dus toch meer ollie-en als springen, hebben ze me dan toch verkeerd uitgelegd.

volgende week maar eens een dagje Rucphen

Zo heb ik het altijd geleerd vroeger
Maar het is wel zo dat wanneer je hoger gaat je minder gaat ollien en dan gewoon door flink door je knieen gaat en op de afzet gewoon je knieen strekt.
Voornamelijk omdat dit makkelijker is en omdat je beter in balans blijft. Wanneer je een echte ollie doet lig je gelijk op je muil

btw ik heb gister ff rond gekeken en ik ga waarschijnlijk met de kerst naar gerlos. Eind januari ff weekje tussendoor naar Meribel (Frankrijk). Ff paar weken naar huis en dan half februari weer naar Gerlos.

Wel jammer dat ik niet wat eerder kan (in zillertal heb je natuurlijk Hochfugen met zijn Gletser ) maar dat gaat niet met me werk (helaas).

//edit:

Toch nog een mooie foto gevonden van een dump in Gerlos.
Ik vind dit toch mooier dan al die hoogbouw
Gerlos in het zonnetje na een dump:

woensdag 21 augustus 2002 @ 09:06:04 #34
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5470447
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 19:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Toch nog een mooie foto gevonden van een dump in Gerlos.
Ik vind dit toch mooier dan al die hoogbouw
Gerlos in het zonnetje na een dump:

Helemaal met je eens, mijn voorkeur is Zwitserland, maar ja, die Franse Alpen, lelijke hoogbouw, maar fantastische gebieden!

woensdag 21 augustus 2002 @ 15:34:36 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5475480
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 09:06 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, mijn voorkeur is Zwitserland, maar ja, die Franse Alpen, lelijke hoogbouw, maar fantastische gebieden!

[afbeelding]

Er zitten idd geweldige gebieden tussen. En eigenlijk vindt ik de franse alpen ook wel mooi. Die puntige bergen enzo. Dat is altijd wel een mooi gezicht maar ik blijf het lelijk vinden al die flats midden in een dal of op een berg.

Zwitserland is ook erg leuk. Ben er maar een paar x geweest maar er is prima te boarden.
Gelukkig heb ik mijn "thuishaven" (gerlos) ook een paar hele mooie poeder gedeeltes waar bijna niemand komt omdat ze een beetje uit het zich liggen. Dus daar doe ik het wel mee. Het is allemaal net iets kleiner maar ik vermaak me er altijd wel

woensdag 21 augustus 2002 @ 17:02:21 #36
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5477200
quote:

[..]

Maar Tignes is veel te vlak als er geen sneeuw ligt.
Met name het hele stuk tussen Tignes en Val d'Isere vind ik slecht voor snowboarders. Tenzij je je lol uit snelheid haalt, maar dan kun je in mijn ogen beter gaan ski-en.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_5485179
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 09:06 schreef DrPurno het volgende:

[..]

[afbeelding]

Lelijke hoogbouw = true
Frankrijk timmert echter de laatste aantal jaar wel hard aan de weg om de (houten) chalet stijl terug te brengen. Er wordt niks meer in de betonstijl gebouwd. In de jaren '70 en '80 was die beton hoogbouw een trend die helaas grote invloed heeft gehad op het imago van 'skioorden' in Frankrijk. Erg jammer, hoewel ik die bouwstijl in vele gevallen helemaal niet lelijk vind. vb:

donderdag 22 augustus 2002 @ 09:52:40 #38
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5487721
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 17:02 schreef XL het volgende:

[..]

Maar Tignes is veel te vlak als er geen sneeuw ligt.
Met name het hele stuk tussen Tignes en Val d'Isere vind ik slecht voor snowboarders. Tenzij je je lol uit snelheid haalt, maar dan kun je in mijn ogen beter gaan ski-en.

Mwoah, ik ben er twee keer geweest en L'Espace Killy herbergt toch wel een aantal zeer goede off-piste spots hoor!
  donderdag 22 augustus 2002 @ 10:40:18 #39
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5488144
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 09:52 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben er twee keer geweest en L'Espace Killy herbergt toch wel een aantal zeer goede off-piste spots hoor!

Dat ontken ik ook niet!
Als er weinig sneeuw ligt is het te vlak.
Dus de geprepareerde pistes zijn te vlak.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 22 augustus 2002 @ 16:39:02 #40
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5492971
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 10:40 schreef XL het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet!
Als er weinig sneeuw ligt is het te vlak.
Dus de geprepareerde pistes zijn te vlak.

Aha, sorry, had vast mijn goggle's nog op, niet goed gelezen.....trouwens als er geen sneeuw ligt, heb ik er niets te zoeken
  woensdag 28 augustus 2002 @ 11:12:14 #41
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5567813
Heyhey...*schop*

Oke, het duurt dan nog wel ff, maar we kunnen toch een beetje dagdromen?

Waarop rijden jullie eigenlijk?

Zal ik maar spits afbijten?

Nitro Natural 161 met Flow-bindingen en dito schoenen.

Deze dus:

woensdag 28 augustus 2002 @ 12:34:04 #42
9756 Dentist
Toept over...
pi_5568918
Flow...

Dentist

woensdag 28 augustus 2002 @ 12:43:34 #43
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5569062
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:34 schreef Dentist het volgende:
Flow...

Dentist

Dentist...
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:40:10 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5575337
Ik rij nog op de ouderwetse bindingen.
Zo lang zelfs flow binding nog minder snel reageren dan deze (wat getest is) gebruik ik die nog.

Zo gauw als flowbindingen even snel reageren ga ik iig meteen daarop over.

Ik heb Nitro Team bindingen

Net nieuw

Ik zet gelijk me board en me schoenen er ook maar bij

board: Nitro Magnum 1.65 (dit is de nieuwe ik heb nog de oude versie die is blauw en kleurt dus beter bij de bindingen )

Schoenen: Salomon Dialoque

pi_5580138
ik heb dus dit board:

Palmer circle 54 met flow bindingen (bevalt prima)
oja(edit) schoenen ook flow.

Verder nog een morrow lunchtray 1m47
en nog een slalom plank van GAS

[Dit bericht is gewijzigd door Drs.Tikkertje op 29-08-2002 00:47]

pi_5580390
Duotone 54 Mtn
Flow bindingen + boots

Heb nu toch alweer zin om te gaan. Ben net pas terug van zomervakantie, maar zou nu meteen kunnen gaan boarden.

Never underestimate the predictability of stupidity
  donderdag 29 augustus 2002 @ 09:18:28 #47
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5582057
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 19:40 schreef Komakie het volgende:

Ik heb Nitro Team bindingen

Ja die had ik hiervoor ook, maar die deden een beetje lastig bij extreem koud weer. Dan lieten de onderste straps los enzo. Best wel eens lastig, met name als je snelheid hebt of een sprong maakt, ben er een keer goed door op mijn snufferd gegaan. De reden dat ik Flow's gekocht heb. Hoeft natuurlijk niet perse aan de bindingen te liggen, kan een productiefout geweest zijn....
pi_5582903
Zucht . . ik lees dit en zie de plaatjes, en ik baal dat het nog niet zo ver is. Awel, ik draai maar weer eens een filmpje van Transworld . .

1e Snowboard: Rosignol Nomad Wide
1e binding: Err ... STS click of zo

Nu heb ik een ander board, maar ben op zoek naar een K2 Electra. Heeft iemand ze gezien in Nederland?

ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
  donderdag 29 augustus 2002 @ 11:35:34 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5583350
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 09:18 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Ja die had ik hiervoor ook, maar die deden een beetje lastig bij extreem koud weer. Dan lieten de onderste straps los enzo. Best wel eens lastig, met name als je snelheid hebt of een sprong maakt, ben er een keer goed door op mijn snufferd gegaan. De reden dat ik Flow's gekocht heb. Hoeft natuurlijk niet perse aan de bindingen te liggen, kan een productiefout geweest zijn....

Heb ik ook wel eens last van gehad jah.
Toen kreeg ik me binding niet meer dicht omdat hij bevroren was ofzo.
Dan is het ff kloten om je binding aan te krijgen maar als hij vast zat ging ie ook als een trein.
Ik vind het wel fijne bindingen
pi_5586033
Ik rij zelf op een Burton A-deck (156) met Burton bindingen (2e hands)... geruilt tegen mijn oude Mountain Bike toen ik in Zwitserland zat

Sinds 2 jaar heb ik nu ook Burton Driver schoenen en voor deze winter wil ik nog overstappen naar Flow FL-11 bindingen ... ik ben namelijk een van de weinige snowboarders in de wintersportgroep en wordt helemaal gek als ik weer eens in moet binden ... aankomende winter dus "stap in en click"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')