5e en ze is klaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef alors het volgende:
Ik was even douchen, doet Hillebaut nog mee?
Welke hoogte. 5e is niet slecht lijkt mequote:
1.97quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke hoogte. 5e is niet slecht lijkt me
quote:
Stream 11 moet je hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Chicerova over 2.05 zag ik op de achtergrond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ooooh jij liegenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.
Vanwaar dequote:
Valse tussenstand: ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
0-1 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Laat maar, was dus niet duidelijk netquote:
Als je het bewust doet wel ja.quote:
Dat dus. Mijn 48uur zit er net opquote:
Geen valse tussenstanden plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wat je ook doet grapjas.quote:
Was een foutje, keek niet goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen valse tussenstanden plaatsen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Leatherface het volgende:
Anders wint Trinidad & Tobago even het hoogspringen.
Helaas liet Sporza daar nauwelijks wat van zien.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
Ik had even last van de Lebanon Blues
Inderdaad. Het land van Ato Boldon en Hasely Crawford!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef knep het volgende:
Dat goud voor Trinidad bij het speerwerpen, geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |