wie bepaald er dan wat uitziet en niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet die modepolitie.
De modepolitie moet er komen, zoals je ook de dierenpolitie hebt.
Ik zou beginnen met mijzelf, Maarten van Rossem en Frank_Debrin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wie bepaald er dan wat uitziet en niet?
Goede selectiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met mijzelf, Maarten van Rossem en Frank_Debrin.
Mensen die er kijk op hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat andere er niet uitzien.. maar ze zien er zelf ook niet uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mensen die er kijk op hebben.
Ik zag vandaan alweer iemand die erbij liep als een slons.
Een goed passende spijkerbroek met een goed passend t-shirt dragen is blijkbaar heel moeilijk ...
die blouse in je foBoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry hoor, had de hele dag geklustquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mensen die er kijk op hebben.
Ik zag vandaan alweer iemand die erbij liep als een slons.
Een goed passende spijkerbroek met een goed passend t-shirt dragen is blijkbaar heel moeilijk ...
En ik. Ik kleed me altijd goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meloewa bang dat ze wordt opgepakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ooh ok, was me nog niet echt opgevallen maar nu je het zegt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik lette stiekem meer op haar benen.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mij boeit het niks wat mensen van mijn kleren vinden, ik weet gewoon dat leuk is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Meloewa bang dat ze wordt opgepakt.
Dat noemen ze projectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat andere er niet uitzien.. maar ze zien er zelf ook niet uit.
Zonder ben ik sexier inderdaadquote:
Dank voor ondersteunend beeldmateriaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaarne ontvang ik pics ter bewijsvoering opdat de jury kan corresponderen over toevoeging bij de raadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ik. Ik kleed me altijd goed.
ohja? ik heb geen verstand van mannen kledingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon een overhemd hoor?
Overhemd = voor mannen. Blouse = voor vrouwen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ohja? ik heb geen verstand van mannen kleding
Klopt. Alleen vrouwen kunnen toch een blouse hebben?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon een overhemd hoor?
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Overhemd = voor mannen. Blouse = voor vrouwen.
Er kan niet genoeg beeldmateriaal in de topic staan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor ondersteunend beeldmateriaal.
Ja weet ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer.
Mannen kunnen wel degelijk een blouse dragen... is wel gay maar het kan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |